سریع‌ترین اقامت اروپا

سریعترین اقامت اروپا + موسسه حقوقی سام
سریعترین اقامت اروپا + موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی  سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت اروپا ، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله سعی بر آن شده که درباره سریع‌ترین روش های اقامت اروپا بحث و گفتگو شود. امکان دارد شما عزیزانی که این مطلب را برای مطالعه انتخاب کرده اید در پی مهاجرت به وسیله کار، سرمایه گذاری و یا تحصیل باشید یا اینکه امکان دارد شخصی با احتیاط باشید و دوست داشته باشید که نخست به اروپا وارد شده و بعد از ارزیابی وضعیت، مبادرت به سرمایه گذاری کنید. مسلما بعد از بررسی و پژوهشات شما به یک تصمیم صریح در خصوص این که آیا سرمایه گذاری در کشور مورد نظر برای شما سودمند می باشد، خواهید رسید.

 شما می توانید با شرکت های مشاوره ای و مهاجرتی معتبر در خصوص تمام روش های اقامت گفتگو کرده تا بهترین و سریع‌ترین راه را به شما نشان دهند. در ادامه قصد داریم تا در خصوص سریع‌ترین اقامت اروپا و روش های متنوع آن مطالبی را در اختیار شما بگذاریم.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سریع‌ترین اقامت اروپا

در خصوص سریع‌ترین اقامت اروپا معمولا هدف شخص از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که اشخاص به همین علت و مقصود است که تمایل به مهاجرت دارند، از همان راه مبادرت به اخذ ویزا و اقامت می نمایند. ولی می توان بیان کرد که در حال حاضر سریع‌ترین شیوه جهت دریافت اقامت اروپا، سرمایه گذاری در یکی از کشور های آن است. این عمل هم از طریق روش های متمایزی صورت می گیرد که می توان از میان آنها خرید ملک، تمکن مالی و یا ثبت شرکت در یکی از کشور های اروپایی را معرفی نمود.

اقامت اروپا به وسیله سرمایه گذاری در خرید ملک

یونان

یکی از بهترین و سریع‌ترین اقامت اروپا می توان به سرمایه گذاری و خرید ملک اشاره کرد. یکی از کشور هایی‌که می توان به وسیله این روش اقامت آن را اخذ کرد یونان است. ارزش ملکی که در این کشور بایستی خرید تا از طریق آن بتوان گلدن ویزا یونان را اخذ نمود 250 هزار یورو می باشد.

با خرید ملک با مبلغ ذکر شده در این کشور از همان ابتدا به متقاضی، همسر متقاضی، فرزندان زیر 21 سال، پدر و مادر متقاضی و پدر و مادر همسر متقاضی اقامت دائم می دهند. ضروری نیست اشخاصی که ملکی را خریداری کرده اند حتما به صورت همیشگی در آن زندگی نمایند. حتی می توانند این خانه را اجاره دهند تا بدین وسیله درآمدی کسب نمایند. این نوع اقامت شرط حضور ندارد و افراد می توانند با دریافت کارت اقامت دائم یونان در کل کشور های حوزه شینگن زندگی نمایند.

معمولا افراد پس از 7 سال سکونت در این کشور اروپایی می توانند برای پاسپورت این کشور هم تقاضا نمایند و متقاضی حق شهروندی باشند.

اسپانیا

خرید ملک در کشور اسپانیا هم می تواند یکی از روش های سریع جهت دریافت اقامت و مهاجرت به اروپا باشد. در این روش لازم است نسبت به خرید ملکی به مبلغ ۵۰۰ هزار یورو اقدام نمائید تا از این طریق بتوانید جهت اخذ اقامت موقت تقاضا دهید. اشخاص با اخذ اقامت می توانند برای متقاضی، همسر و فرزند زیر ۱۸ سال هم تقاضای اقامت نمائید.

پس از اینکه اشخاص ۵ سال را به صورت موقت در این کشور سپری کردند می توانند جهت اخذ اقامت دائم اسپانیا تقاضا کنند و پس از طی ۱۰ تا 12 سال شرایط لازم جهت اخذ شهروندی این کشور را دارند.

سریع ترین اقامت اروپا+ موسسه حقوقی سام

اقامت اروپا با خرید ملک در اسپانیا

پرتغال

از 8 اکتبر 2012 که برنامه ویزای طلایی پرتغال آغاز به کار کرده تا به امروز، این طرح یکی از محبوب ترین طرح های اقامت در کشورهای اروپایی در میان متقاضیان بوده است. متقاضیانی که گلدن ویزای پرتغال را دریافت می کنند علاوه بر داشتن تمامی مزایای ویزای شینگن، به مجوز اقامت نیز دسترسی خواهند داشت. این ویزا یک ساله بوده و پس از آن قابلیت تمدید به مدت دو سال را دارد. همچنین در طول یک سال اول باید حداقل 7 روز و سپس در هر کدام از دوره های 2 ساله بعدی حداقل 14 روز در پرتغال حضور داشته باشید. این ویزا تمامی اعضای خانواده و فرزندان وابسته را شامل می شود و بعد از 5 سال امکان درخواست برای اقامت دائم اروپا و پاسپورت این کشور فراهم خواهد شد.

اقامت با تمکن مالی

دریافت اقامت اروپا با تمکن مالی یکی از روش های سریع برای گرفتن اقامت می باشد. درکل اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی یعنی این که متقاضی بدون نیاز به کار کردن در کشور مقصد می تواند زندگی خود را اداره کند. برای این منظور می بایست گردش حساب خود را به همراه سایر مدارک مانند گواهی اسناد و مالکیت ها و سهام و… ارائه کنید. برای اثبات این موضوع،  متقاضی می تواند درآمد دریافتی خود را از طریق نشان دادن سود سرمایه سپرده گذاری، سهام شرکت و حقوق بازنشستگی ارائه دهد. متقاضیان با اثبات تمکن مالی در کشور خود می توانند برای خود، همسر و فرزندان تحت تکفل اقامت دریافت نمایند. این اقامت به اشخاصی تعلق میگیرد که از تمکن مالی برخوردار باشند. افرادی که اقامت اروپا با تمکن مالی را دریافت می نمایند، نیازی به کار در اروپا نخواهند داشت و دولت های اروپایی انتظار دریافت مالیات و بیلان سالیانه از این افراد را نخواهند داشت. برای جزئیات بیشتر به لینک اقامت اروپا از طریق تمکن مالی مراجعه نمائید.

اقامت با ثبت شرکت در اروپا

یکی از بهترین و سریع‌ترین اقامت اروپا، ثبت شرکت است. این روش در کشور های اروپایی هم یکی از شیوه هایی است که اشخاص بدین وسیله می توانند به کشور های اروپایی مهاجرت نمایند. ثبت شرکت به تنهایی منجر به اخذ اقامت دائم در کشورهای اروپایی نخواهد شد و شما باید فعالیت های دیگری انجام دهید تا از این طریق، اقامت خود را به دست بیاورید. کسانی که در کشورهای اروپایی شرکتی ثبت و راه اندازی می کنند باید به عنوان نیروی کار این شرکت مشغول به کار شوند تا بتوانند اقامت یک کشور اروپایی را دریافت کنند. یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید، انتخاب کشور مقصد است. کشوری که می خواهید در آن ثبت شرکت کنید، باید حتماً بستری مناسب برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت را داشته باشد تا ریسک کمتری داشته باشد. در این خصوص شخص متقاضی می بایست یک برنامه توجیهی قدرتمند( بیزینس پلن)، جهت شروع حرفه و کسب و کار خود داشته باشد تا کشور مد نظر را قانع نماید و به آنها ثابت کند که این برنامه و این کسب و کار، کاری پر سود خواهد بود. میزان سرمایه مورد نیاز در این روش معمولا در کشور های متنوع متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت مراجعه نمائید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جمع بندی

در این مبحث سعی شده در خصوص سریع‌ترین اقامت اروپا و حق شهروندی مطالبی مهم را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد. روش های مهمی نظیر سرمایه گذاری، خرید ملک، تمکن مالی، ثبت شرکت وجود دارند که می توان به وسیله این روش ها خیلی سریع به اخذ اقامت کشور های اروپایی دست پیدا کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:  اقامت سوئیس از طریق تمکن مالی

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 0 / 5. تعداد نظرات : 0

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام