اقامت دائم اسپانیا

اقامت دائم اسپانیا + موسسه حقوقی سام
اقامت دائم اسپانیا + موسسه حقوقی سام

در این مقاله تلاش شده است که روش های دریافت اقامت دائم اسپانیا به صورت کامل بررسی شود. همچنین شما عزیزان می توانید با تماس با همکاران ما از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اقامت دائم اسپانیا چیست؟

اگر می خواهید برای بلند مدت و یا حتی به طور دائم در کشور اسپانیا زندگی کنید، شما نیاز به درخواست اقامت دائم اسپانیا برای تبدیل شدن به یک شهروند اسپانیایی دارید. بعد از اینکه در این کشور برای مدت پنج سال زندگی کردید شما می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید و پس از 10 سال شما می توانید برای ملیت اسپانیایی اقدام کنید، هر چند معافیت هایی از این زمان وجود دارد که اجازه می دهد برای افراد خاصی زودتر ایجاد گردد. اخذ اقامت دائم اسپانیا یا اقامت طولانی مدت در اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا شما در این کشور بمانید در حالی که ملیت و پاسپورت خود را حفظ کرده اید. به عنوان یک مقیم دائمی اسپانیایی شما بسیاری از مزایای مشابه با شهروندان اسپانیایی برخوردار میگردید تا زمانی که برای شما شرایط خاصی پیش آید، مانند زمانی که قادر به تمکن مالی زندگی خود نباشید در این صورت شما می توانید در اتحادیه اروپا برای مدت محدود با ویزای تفریحی رفت و آمد کنید.

نحوه درخواست برای اقامت دائم در کشور اسپانیا

هنگامی اتباع غیر اتحادیه اروپا از نظر قانونی به مدت پنج سال بدون وقفه در اسپانیا زندگی کنند، می توانند برای اجازه اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا اقدام کنند. اجازه اقامت طولانی مدت به آنها این امکان را می دهد که به طور نامحدود در این کشور بمانند، در این صورت، شرایط آنها به عنوان شهروندان اسپانیایی است.

شما باید اثبات کنید که منابع مالی کافی برای ساپورت خود و خانواده خود را دارید. مانند حقوق بازنشستگی، یا کمک هزینه تحصیل و یا حقوق و دستمزد و اثبات بیمه بهداشت عمومی و یا خصوصی برای یک شرکت مجاز در این کشور را داشته باشد. شما می توانید پس از 10 سال اقامت در این کشور برای ملیت اسپانیایی خود اقدام کنید. شما همچنین از طریق ازدواج یا تولد می توانید ملیت اسپانیایی را به دست آورید، حتی اگر شما از پدر و مادر اسپانیایی در خارج از این کشور متولد شدید. اگر با یک شهروند اسپانیایی پس از یک دوره اقامت یک ساله در این کشور ازدواج کرده اید، شما می توانید شهروندی این کشور را کسب کنید. برای درخواست شهروندی استاندارد، شما لازم نیست 10 سال صبر کنید تا درخواست شما اعمال شود. شما باید شهروندی خود را تبدیل به اسپانیایی کنید.

اقامت دائم اسپانیا + موسسه حقوقی سام

نحوه ی درخواست برای اقامت دائم اسپانیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

ایرانیان طی چه مدت می توانند اقامت دائم کشور اسپانیا را دریافت نمایند؟

با توجه به روش انتخابی شما این بازه زمانی میان 7 تا 10 سال متغیر است. مشاورین سام ویزا با توجه به شرایط شما راه هایی را برای کاهش این مدت زمان به شما معرفی خواهند کرد.

آیا برای ایرانیان محدودیتی برای اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد؟

به طور کل خیر، شما می توانید با توجه به شرایط خود از راه های مختلف برای اخذ اقامت اسپانیا اقدام کنید. در این بین برخی از تحریم ها ممکن است مشکل ساز شوند که موسسه حقوقی سام ویزا به شما برای بر طرف نمودن آن ها کمک خواهد کرد.

راه ها و شرایط مهاجرت به اسپانیا برای ایرانیان چیست؟

ایرانیان می توانند از روش هایی همچون تحصیل، کار، سرمایه گذاری و خرید ملک و خود حمایتی به کشور اسپانیا مهاجرت کنند.

ایا با اقامت در اسپانیا می توان پاسپورت این کشور را دریافت کرد؟

بعد از 10 سال اقامت در این کشور می توان پاسپورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام