بلاگ

گلدن ویزا پرتغال

گلدن ویزا پرتغال + موسسه حقوقی سام

در این مقاله به گلدن ویزا پرتغال یا ویزای طلایی پرتغال خواهد شد . شایان ذکر است شما عزیزان میتوانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

گلدن ویزا چیست؟

گلدن ویزا یا ویزای طلایی در حقیقت نوع خاصی از انواع روش های دریافت اقامت در اروپا است . با استفاده از آن فرد امکان سرمایه گذاری در کشور مقصد و دریافت امتیازات شهروندی را به دست می آورد. گلدن ویزا به افراد خارجی این امکان را می دهد که بطور دائمی به اروپا مهاجرت کنند و اقامت دائم اروپا را به دست بیاورند. خرید ملک، خرید اوراق قرضه دولتی، کمک مالی و یا ایجاد شغل از روش های سرمایه گذاری پیشنهادی برنامه گلدن ویزا می باشند. با اخذ گلدن ویزا می توانید آزادانه به تمام کشورهای عضو شینگن و همچنین کشورهای کرواسی، رومانی، بلغارستان، صربستان و قبرس که خارج از حوزه شینگن هستند سفر کنید. گلدن ویزا در ابتدا فقط اقامت را ارائه می دهد. برای تبدیل شدن به یک شهروند اتحادیه اروپا، باید حداقل 5 سال از اقامت شما بگذرد.

 به منظور اخذ ویزای طلایی در این کشور ها، شما می توانید در ابتدا درخواست ویزای کوتاه مدت تایپ C و یا ویزای بلند مدت تایپ D را بدهید. اگر شما تمایل به اقامت بیش از 3 ماه در حوزه شنگن ندارید، می توانید درخواست ویزای کوتاه مدت مولتی پل 90 روزه بدهید.

بررسی گلدن ویزا پرتغال

یکی از راه های مناسب و مقرون به صرفه برای اخذ اقامت پرتغال، اخذ گلدن ویزا پرتغال از طریق خرید ملک می باشد چرا که از طریق خرید ملک می توان اقامت کسب نمود و برخلاف سایر راه های سرمایه گذاری نیازی به تهیه ملک جداگانه ندارد. سرمایه گذاری در پرتغال از طریق گلدن ویزا پرتغال – اخذ اقامت طلایی پرتغال از طریق خرید ملک به سه روش و با سه مبلغ امکان پذیر می باشد. این روش ها شامل سرمایه گذاری 280 هزار یورویی، سرمایه گذاری 350 هزار یورویی و سرمایه گذاری 500 هزار یورویی می باشد. روش اقامت تمکن مالی پرتغال نیز یکی از روش های دریافت اقامت می باشد.

سرمایه گذاری به ارزش 280 هزار یورو

این نوع سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در نقاطی با تراکم کم در پرتغال می باشد که این مناطق می بایست دارای میانگین جمعیتی کمتر از 100 نفر در هر کیلومتر مربع در شهر مورد نظر باشند تا شامل گلدن ویزای پرتغال شوند. از جمله مناطق واجد شرایط می توان به شمال لیسبون، آلگارو و برخی جزایر پرتغال اشاره نمود. این ویزا مناسب افرادی است که سرمایه آنها به 500 هزار یورو نرسیده و یا قصد خرید خانه قدیمی و بازسازی آن را ندارند. خرید ملک در پرتغال با این محدوده قیمتی توصیه نخواهد شد چرا که ممکن است کمتر به اجاره برود. به این معنا که اصولاً املاک در نواحی کم جمعیت و کم تراکم به نسبت پایتخت و مناطق توریستی در کوتاه مدت با افزایش قیمت آنچنانی مواجه نخواهند شد. در نتیجه مناسب تر به نظر می رسد که فرد سرمایه گذار در کنار دریافت اقامت و تابعیت برای خود و خانواده با صرف هزینه بیشتر در بلند مدت به سودآوری قابل توجهی دست پیدا نماید.

سرمایه گذاری به ارزش 350 هزار یورو

این نوع سرمایه گذاری از طریق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلاتی که نیاز به نوسازی دارد به میزان 350 هزار یورو امکان پذیر است. با این مبلغ شما فرصتی برای سرمایه گذاری در پروژه های نوسازی خواهید داشت. به این معنا که ساختمانی را با قدمتی بیش از 30 سال خریداری می نمایید که طی این بازه زمانی مورد ترمیم و مرمت قرار نگرفته اند. این املاک در مناطقی همانند پایتخت پرتغال لیسبون و شهرهای توریستی آن همانند پورتو قرار دارند و از طرف دولت پرتغال معرفی خواهند شد..

سرمایه گذاری به ارزش 500 هزار یورو

حداکثر سرمایه گذاری 500.000 یورو است که می تواند برای هر نوع ملک اعم از آپارتمانی یا ویلایی و در هر کجای کشور پرتغال به جز لیسبون و پورتو هزینه شود. این املاک نوساز بوده و با اجاره دادن آن به خصوص در فصل های پر تردد سال به توریست ها سود قابل توجهی را می توانید به دست بیاورید.

شرایط لازم متقاضی برای گلدن ویزا پرتغال

  • متقاضی باید سالانه ۷ روز در پرتغال حضور داشته باشد.
  • سرمایه گذاری باید به مدت ۵ سال حفظ شود.
  • متقاضی نباید در هیچ جای دنیا سابقه کیفری داشته باشد.
گلدن ویزا پرتغال + موسسه حقوقی سام

شرایط لازم برای گلدن ویزا پرتغال

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

آیا خرید ملک در پرتغال یک سرمایه گذاری امن و پرسود است؟

بله، خرید ملک در پرتغال نه تنها منجر به دریافت اقامت دائم و در نهایت پاسپورت یک کشور معتبر در اتحادیه اروپا خواهد شد، بلکه پس از 5 سال امکان فروش ملک و دریافت اصل پول با سود وجود دارد و طی 5 سال نیز اجاره ملک و دریافت سود کافی امکان پذیر خواهد بود.

آیا دریافت تابعیت پرتغال از طریق گلدن ویزای پرتغال و خرید ملک امکان پذیر است؟

بله، با خرید ملک در پرتغال تا 5 سال اقامت موقت و پس از آن به اقامت دائم و در سال ششم به تابعیت و شهروندی پرتغال دسترسی پیدا خواهید نمود.

آیا گلدن ویزای پرتغال شرط حضور دارد؟

بله، 2 هفته در هر 2 سال شرط حضور لازم می باشد.

راه های مختلف دریافت اخذ گلدن ویزای پرتغال چیست؟

برای دریافت گلدن ویزای پرتغال می توان از راه های مختلفی از جمله خرید ملک، سرمایه گذاری در پروژه ای عمرانی، سرمایه گذاری در بازسازی پروژه های میراث فرهنگی و ایجاد موقعیت شغلی برای حداقل 10 نفر را نام برد

 

بیشتر بخوانید:  تمدید اقامت اروپا

4 نظر در “گلدن ویزا پرتغال

  1. عبدالله گفت:

    سلام. وقتی اقامت داریم در صورتی که همون 2 هفته تو دو سال رو حضور داشته باشیم . نیاز هست هم مالیات بدیم؟ و وقتی باسبورت گرفتیم هم نیاز به مالیات دادن هست در صورتی که داخل پرتغال زندگی نکنیم؟

    1. mohammadi گفت:

      با سلام.
      مالیات بر درآمد، صرفا از درآمد شما دریافت میشه. و زمانی که در پرتغال حضور ندارید و درآمدی هم اعلام نکنید، نیازی به پرداخت مالیات نیست.

      1. عبدالله گفت:

        یعنی اگه تو بورس و بازار سهام فعالیت داشته و تو خود برتغال زنگی نکنیمم لازم نیست سودی که بورس و سهام میگیریم رو مالیات بدیم؟

        1. mohammadi گفت:

          با سلام.
          بله درست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *