اقامت دائم اروپا

اقامت دائم اروپا + موسسه حقوقی سام
اقامت دائم اروپا + موسسه حقوقی سام

در این مقاله به تعریف اقامت دائم و شیوه های اخذ اقامت دائم اروپا پرداخته خواهد شد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید از طریق فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره رایگان و تخصصی بهره مند شوید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تعریف اقامت دائم:

اقامت دائم به وضعیت اقامت افراد در یک کشور اشاره دارد که از حق شهروندی برخوردار نیستند. این اقامت معمولاً برای یک دوره نامحدود یا دوره های 5 و 10 ساله است. به یک فرد با چنین موقعیتی گفته می‌شود که دارای اقامت دائمی است.

افرادی که دارای اقامت دائم هستند، اگر حق اقامت نداشته باشند همچنان به قانون کنترل مهاجرت نیاز دارند. با این حال حق اقامت، خودکار به کسانی که از اقامت دائم برخوردار می‌شوند تعلق می‌گیرد. کسی که دارای این وضعیت است در اکثر موارد اجازه کار کردن دارد.

یکی از بهترین تجارت ها و سرمایه گذاری ها، سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات و به طور کلی خرید ملک است. در کشور های اروپایی شرایط جدیدی بوجود آمده است که راحت تر و با دغدغه کمتری نسبت به قبل، می توان در این کشور ها ملک خرید و اقامت دائم اروپا را بدست آورد.

بهترین روش برای اخذ اقامت دائم اروپا خرید ملک می باشد. برنامه اخذ اقامت کشور‌های اروپایی از طریق خرید ملک، از هر کشوری در کلیات مشابه و در جزئیات متفاوت است. به طور کلی پس از اخذ مجوز اقامت اروپا از طریق خرید ملک ، می توانید اعضای خانواده (همسر و فرزندان) و پدر و مادر خود را نیز با خود به عنوان همراه به آن کشور ببرید و برای آنان نیز مجوز اقامت بلند مدت اروپا را دریافت کنید. در برخی از برنامه های سرمایه گذاری کشور های اروپایی، این امکان برای سرمایه گذارن خارجی فراهم شده است که علاوه بر پدر و مادر خود، بتوانند پدر و مادر همسر خود را نیز به عنوان همراه با خود ببرند و اقامت دائم اروپا را برای آنان نیز اخذ نمایند. برای مثال: اقامت پرتغال

شما با خرید ملک در کشور یونان به راحتی می توانید ظرف کوتاه ترین زمان ممکن اقامت دائم را دریافت نمایید. موسسه حقوقی سام افتخار دارد با تجربه و تخصص بالای تیم خود، این روش را برای متقاضیان اقامت دائم انجام دهد. در ادامه مقاله می توانید توضیحات تکمیلی در خصوص اخذ اقامت دائم با خرید ملک در کشور یونان را مطالعه فرمایید.

نمونه کارت اقامت دائم یونان از طریق سرمایه گذاری توسط موسسه حقوقی سام:

نمونه کارت اقامت دائم یونان (موسسه حقوقی سام)

نمونه کارت اقامت دائم یونان

اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک در یونان:

خرید ملک در یونان یکی از مقرون به صرفه ترین برنامه های اقامت توسط سرمایه گذاری (گلدن ویزا) است که دسترسی به اروپا را برای شما فراهم می کند. با خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار یورو می‌توان اقامت دائم یونان را از روش سرمایه گذاری اخذ کرد. اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری، شامل افراد ذیل می‌باشد:

مالک، پدر، مادر، همسر و فرزندان زیر 21 سال ایشان. نکته قابل توجه در مورد اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری این است که پدر و مادر همسر هم مشمول دریافت اقامت دائم اروپا خواهند شد.

در این روش از مهاجرت به کشور یونان، شما ملکی به ارزش حداقل 250 هزار یورو خریداری می‌ نمایید و اقامت یونان را به دست می‌آورید. این درحالیست که حداقل ارزش ملک خریداری شده جهت اخذ اقامت اسپانیا و اقامت پرتغال می‌بایست حداقل 500 هزار یورو باشد. البته لازم نیست که شما فقط یک ملک بخرید. می توان چند ملک با مجموع ارزش 250 هزار یورو خریداری کرد. املاک خریداری شده قابل اجاره دادن می باشد و شما علاوه بر سود افزایش قیمت ملک، می توانید اجاره ماهانه دریافت نمایید.

اقامت دائم اروپا +موسسه حقوقی سام

نمونه بلو پیپر اقامت دائم اروپا

شاخص قیمت املاک در یونان

با توجه به نمودار ذیل که تغییرات شاخص قیمت املاک در یونان را طی 3 سال گذشته نشان می دهد، تقاضای خرید املاک در یونان روز به روز افزایش یافته و به تبع آن قیمت املاک در این کشور مسیر صعودی را طی می کند که همین امر موجب می شود خریداران املاک در یونان علاوه بر استفاده از مزایای اقامتی این سرمایه گذاری، امکان کسب سود بالایی از محل افزایش قیمت ملک خود را داشته باشند.

شاخص قیمت املاک در یونان (موسسه حقوقی سام)

شاخص قیمت املاک در یونان

مزایای اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک در یونان:

  1. اجازه اعطای اقامت به شخص اصلی، همسر و فرزندان تا ۲۱ سال
  2. اجازه اعطای اقامت به والدین شخص متقاضی
  3. اجازه اعطای اقامت به والدین همسر شخص متقاضی
  4. عدم نیاز به ارائه مدرک تحصیلی
  5. عدم نیاز به ارائه مدرک زبان
  6. اجازه رفت و آمد و زندگی در سایر کشورهای برتر اروپایی حوزه شینگن و استفاده از خدمات این کشور ها
  7. امکان انتقال سرمایه خود به حوزه اروپا
  8. دریافت اقامت 5 ساله و امکان تمدید آن و امکان اخذ پاسپورت پس از گذشت حدود 7 سال

از دست دادن وضعیت اقامت دائم:

کسی که اقامت دائم دارد اگر به وظایف شهروندی اش عمل نکند، وضعیت اقامت خود را از دست می‌دهد برای مثال:

  • ترک کشور بیش از حداکثر روزهای مشخص شده (در میان کشورها زمان متفاوت است اما معمولاً بیش از 2 سال می باشد).
  • فرد مرتکب جنایت شده باشد و یا در صدد از بین بردن کشور و امنیت ملی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

خرید اقامت اروپا واقعیت دارد و آیا شدنی است؟

خرید اقامت اروپا به آن معنا که شما با پرداخت پول بتوانید پاسپورت یک کشور را بخرید، واقعیت ندارد. هر کشور اروپایی چارچوب و قوانین خود را برای پذیرش مهاجرین دارد؛ اما می‌توان اقامت برخی از کشورهای اروپایی را با سرمایه گذاری و خرید ملک و بدون شرط حضور به دست آورد.

اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو چگونه امکان‌پذیر است ؟

اخذ اقامت اروپا با 50 هزار یورو از طریق خرید ملک در لتونی امکان‌پذیر است.

برای اخذ اقامت اروپا ارزان ترین روش کدام است؟

دریافت پیشنهاد کار و اخذ ویزای کار در کشور های اروپایی می تواند کم هزینه ترین روش مهاجرت به این کشور ها باشد. در درجه دوم نیز می توان تحصیل رایگان در کشورهایی مانند اتریش و فرانسه را نام برد.

آیا می توان با تمکن مالی اقامت اروپا را اخذ کرد؟

بله در این روش، شخص نیازی به انتقال سرمایه به خارج از کشور و انجام هیچ نوع سرمایه گذاری ندارد و فقط با اثبات تمکن مالی خویش و ارایه مدارک وجه مورد نظر در حساب شخصی خود، می تواند اقامت اروپا را بدست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام