اقامت دائم یونان

اقامت دائم یونان + موسسه حقوقی سام
اقامت دائم یونان + موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله اقامت دائم یونان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

آشنایی بیشتر با یونان

یونان در جنوب اروپا و در تقاطع اروپا، آسیا و آفریقا قرار گرفته است که جمعیت آن حدود 11 میلیون نفر است و مساحت آن نیز به صورت تقریبی ۱۳۱٬۹۹۰کیلومتر مربع می باشد. آتن پایتخت این کشور و بزرگ ترین شهر یونان است. یونان در نوک شمالی شبه جزیره بالکان واقع شده است و مرزهای خود را با آلبانی به شمال غربی، جمهوری مقدونیه و بلغارستان به شمال و ترکیه به شمال شرقی تقسیم می ­کند. کشور یونان هر ساله یک مقصد توریستی جذاب برای گردشگران آسیایی و اروپایی است.

 غذاهای منحصر به فرد آن، زبان، فرهنگ، سواحل و عجایب معماری از جمله پارتنون، آکروپلیس و معابد متعدد به خدایان باستانی یونان، میلیون ها بازدید کننده را برای کشف یکی از قدیمی ترین کشورهای جهان جذب می­کند. زبان رسمی این کشور یونانی و پول رسمی آن نیز یورو می باشد. امروزه پاسپورت یونان در ردیف پاسپورت کشورهای معتبر دنیا از جمله کشور اتریش، سوئیس و کانادا قرار گرفته است.

روش های اخذ اقامت یونان

  1. اقامت یونان از طریق تمکن مالی (FIP)
  2. اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری خرید ملک
  3. اقامت یونان از روش ثبت شرکت یا ثبت نمایندگی شرکت
  4. اقامت یونان ازطریق کار
  5. اقامت یونان از طریق تحصیل
  6. اقامت یونان از طریق ازدواج
  7. اقامت یونان از طریق تولد
  8. اقامت یونان از طریق پناهندگی

تمامی روش های اخذ اقامت یونان در نهایت با رعایت شرایط و قوانین منتهی به اقامت دائم می گردند. اما تنها روشی که از همان ابتدا شما می توانید اقامت دائم را دریافت نمایید، روش خرید ملک در یونان می باشد. در ادامه مقاله به بررسی این روش می پردازیم.

اقامت دائم چیست؟ 

اقامت دائم به وضعیت اقامت افراد در یک کشور اشاره دارد که از حق شهروندی برخوردار نیستند. این اقامت معمولاً برای یک دوره نامحدود یا دوره های 5 و 10 ساله است. به یک فرد با چنین موقعیتی گفته می‌شود که دارای اقامت دائمی است. افرادی که دارای اقامت دائم هستند، اگر حق اقامت نداشته باشند همچنان به قانون کنترل مهاجرت نیاز دارند. با این حال حق اقامت، خودکار به کسانی که از اقامت دائم برخوردار می‌شوند تعلق می‌گیرد. کسی که دارای این وضعیت است در اکثر موارد اجازه کار کردن دارد.در این مقاله به اقامت دائم یونان خواهیم پرداخت.

یکی از بهترین تجارت ها و سرمایه گذاری ها، سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات و به طور کلی خرید ملک است. در کشور های اروپایی شرایط جدیدی بوجود آمده است که راحت تر و با دغدغه کمتری نسبت به قبل، می توان در این کشور ها ملک خرید و اقامت دائم اروپا را بدست آورد.

بهترین روش برای اخذ اقامت دائم اروپا خرید ملک می باشد. برنامه اخذ اقامت کشور‌های اروپایی از طریق خرید ملک، از هر کشوری در کلیات مشابه و در جزئیات متفاوت است. به طور کلی پس از اخذ مجوز اقامت اروپا از طریق خرید ملک، می توانید اعضای خانواده (همسر و فرزندان) و پدر و مادر خود را نیز با خود به عنوان همراه به آن کشور ببرید و برای آنان نیز مجوز اقامت بلند مدت اروپا را دریافت کنید. در برخی از برنامه های سرمایه گذاری کشور های اروپایی، این امکان برای سرمایه گذارن خارجی فراهم شده است که علاوه بر پدر و مادر خود، بتوانند پدر و مادر همسر خود را نیز به عنوان همراه با خود ببرند و اقامت دائم اروپا را برای آنان نیز اخذ نمایند. برای مثال: یونان

کشور یونان از معدود کشور های اروپایی است که روشی جهت اخذ اقامت دائم از همان ابتدای امر به متقاضیان ارائه داده است.

 

اقامت دائم یونان + موسسه حقوقی سام

نمونه ویزا تایپ D یونان

 

دائم یونان

نمونه ویزای دائم یونان

اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک در یونان

خرید ملک در یونان یکی از مقرون به صرفه ترین برنامه های اقامت توسط سرمایه گذاری (گلدن ویزا) است که دسترسی به اروپا را برای شما فراهم می کند. با خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار یورو می‌توان اقامت دائم یونان را از روش سرمایه گذاری اخذ کرد. اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری ، شامل افراد ذیل می‌باشد:

مالک، پدر، مادر، همسر و فرزندان زیر 21 سال ایشان. نکته قابل توجه در مورد اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری این است که پدر و مادر همسر هم مشمول دریافت اقامت دائم اروپا خواهند شد.

در این روش از مهاجرت به کشور یونان، شما ملکی به ارزش حداقل 250 هزار یورو خریداری می‌ نمایید و اقامت یونان را به دست می‌آورید. این درحالیست که حداقل ارزش ملک خریداری شده جهت اخذ اقامت اسپانیا و اقامت پرتغال می‌بایست حداقل 500 هزار یورو باشد. البته لازم نیست که شما فقط یک ملک بخرید. می توان چند ملک با مجموع ارزش 250 هزار یورو خریداری کرد. املاک خریداری شده قابل اجاره دادن می باشد و شما علاوه بر سود افزایش قیمت ملک، می توانید اجاره ماهانه دریافت نمایید.

اقامت دائم یونان + موسسه حقوقی سام

اقامت دائم یونان از طریق خرید ملک

 

مزایای اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک در یونان

  1. اجازه اعطای اقامت به شخص اصلی، همسر و فرزندان تا ۲۱ سال
  2. اجازه اعطای اقامت به والدین شخص متقاضی
  3. اجازه اعطای اقامت به والدین همسر شخص متقاضی
  4. عدم نیاز به ارائه مدرک تحصیلی عدم نیاز به ارائه مدرک زبان
  5. اجازه رفت و آمد و زندگی در سایرکشور های برتر اروپایی و حوزه شنگن و استفاده از خدمات این کشورها
  6. امکان انتقال سرمایه خود به حوزه اروپا
  7. گرفتن اقامت ۵ ساله و امکان تمدید آن و امکان اخذ پاسپورت پس از گذشت حدود 7 سال

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

1- آیا یونان جزء اتحادیه اروپا می‌باشد؟

بله یونان عضو اتحادیه اروپا است و به‌راحتی می‌توانید به کشورهای عضو شینگن بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

2- روش‌های اخذ اقامت یونان چیست؟

ثبت نمایندگی شرکت، خرید ملک، تمکن مالی، تحصیل و کار راه‌های اخذ اقامت در یونان هستند.

3-با چه سرمایه ای از طریق خرید ملک در یونان  قادر به اخذ اقامت هستیم؟

شما با خرید ملک به ارزش 250 هزار یورو قادر خواهید بود گلدن ویزای یونان را بگیرید و در نهایت موفق به دریافت اقامت 5 ساله در یونان شوید.

4- آیا با خرید ملک، اعضای خانواده نیزمشمول دریافت اقامت می‌شوند؟

بله، اعضای خانواده مانند همسر، فرزندان زیر 21 سال، پدر و مادر خریدار و همسر وی می توانند اقامت دریافت کنند.

5- مزایای خرید ملک در یونان چیست؟

خرید ملک در یونان مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان اخذ اقامت اروپا و گلدن ویزای یونان را نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام