اقامت سرمایه گذاری فرانسه

اقامت سرمایه گذاری فرانسه - موسسه حقوقی سام
اقامت سرمایه گذاری فرانسه - موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله به بررسی روش های سرمایه گذاری در فرانسه می پردازیم.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

معرفی روش های اخذ اقامت سرمایه گذاری فرانسه

اخذ اقامت فرانسه به عنوان سومین اقتصاد بزرگ در میان کشور های اتحادیه اروپا و هفتمین اقتصاد جهان از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است. واقعیت در مورد اقتصاد کشور فرانسه این است که این کشور بزرگترین شرکت های مربوط به انرژی، لوازم آرایشی، خطوط هوایی و بیمه را داراست. همین موضوع فرانسه را به یک کشور متفاوت و به مقصدی برای مهاجران تبدیل می کند. ضمن اینکه اقامت سرمایه گذاری فرانسه را نیز حائز اهمیت می کند.

چگونه از طریق سرمایه گذاری به فرانسه مهاجرت کنیم؟

  • اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی
  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت فرانسه با تمکن مالی

روش تمکن مالی یا خود حمایتی یکی از پرطرفدارترین روش های اخذ اقامت اروپا می باشد. در کشور فرانسه درصورتی که سرپرست خانواده اثبات کند ماهیانه 3000 یورو برای خود، 1500 یورو برای همسر و 750 یورو برای هر یک از فرزندان زیر 18 سال خود درآمد ثابت دارد، واجد شرایط دریافت اقامت خود حمایتی فرانسه خواهد بود. این درآمد می‌تواند از چهار محل ذیل نشان داده شود:

  1. سود سپرده بانکی
  2. اجاره نامه ملک
  3. حقوق بازنشستگی
  4. سودسهام شرکت ها با صورت دارایی

در واقع با داشتن سند ملکی و سپرده بانکی در ایران امکان مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی فراهم است. این در حالی است که نه نیاز به سرمایه گذاری و یا خرید ملک است و نه حتی نیاز به پرداخت مالیات ناشی از ثبت شرکت در اروپا می‌باشد.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

بازار ملک در فرانسه همواره یکی از با ثبات ترین و پایدارترین بازارهای جهانی قلمداد می شود. اگر شما یک سرمایه گذار هستید، می توانید با خرید ملک در این کشور سرمایه گذاری نمائید. خرید ملک در فرانسه مستقیما منجر به اخذ اقامت در این کشور نمی گردد و جهت دریافت اقامت این کشور می بایست روش های دیگری را انتخاب نمائید. خرید ملک در کشور فرانسه فرصتی مناسب برای افرادی است که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند و هم چنین تسهیل کننده مسیر اقامت شما از روش های دیگر می باشد.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

افراد که قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فرانسه را دارند، می توانند از طریق اخذ ویزای تجاری فرانسه اقدام کنند و این امکان برای متقاضی اقامت فرانسه وجود دارد که در تردد بین کشور فرانسه و کشور خودش باشد و تنها نکته ایی که متقاضیان باید در نظر بگیرند این است که حتما باید از اتباع فرانسوی افرادی را استخدام کنند و ماهیانه بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ یورو حقوق پرداخت نمایند. همچنین می بایست مالیات بر در آمد خود را به دولت فرانسه پرداخت نمایند.

اعتبار پاسپورت فرانسه

بر اساس آخرین رده بندی ها، پاسپورت فرانسه در رتبه 2 پاسپورت های قدرتمند جهان قرار دارد و شهروندان این کشور می توانند به 167 کشور و ناحیه جهان بدون نیاز به ویزا سفر کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

بهترین شیوه سرمایه گذاری در فرانسه چیست؟

اقامت تمکن مالی یا خود حمایتی و ارائه یک طرح بیزینسی برای ثبت شرکت در فرانسه

آیا با خرید املاک در فرانسه می توان اقامت آنجا را گرفت؟

این امر تحت شرایط خاصی اتفاق می افتد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:  اقامت فرانسه

نمونه کارهای موفق موسسه سام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام