اقامت فرانسه با اجاره ملک

3

کشور محبوب فرانسه همواره با استقبال بالای مهاجران روبرو بوده است. سالانه افراد زیادی برای رسیدن به آرزوی خود، یعنی مهاجرت به فرانسه، روش‌ های بی ‌شماری را امتحان می‌کنند. لازم به ذکر است اقامت فرانسه با اجاره ملک به ‌خودی ‌خود امکان‌ پذیر نیست؛ اما خرید و یا اجاره ملک تسهیل کننده پروسه اقامت متقاضیان می باشد.

وجود روش‌ های مختلف برای مهاجرت به این کشور، افراد زیادی را نسبت به مهاجرت ترغیب خواهد کرد. اقتصاد قوی و زندگی ایده‌آل در این کشور نیز به محبوبیت آن افزوده است. بهتر است بدانید افراد باید از طریق مسیر صحیح و قانونی نسبت به مهاجرت خود اقدام کنند تا در نهایت بتوانند زندگی منحصر ‌به‌ فرد و مورد علاقه خود را در این کشور تجربه کنند. موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام با داشتن 16 سال تجربه، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله اطلاعاتی جامع را در خصوص اقمت فرانسه با اجاره ملک به شما متقاضیان ارائه می نمائیم.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 کشور فرانسه

قبل از اینکه به اقامت فرانسه با اجاره ملک بپردازیم، بد نیست اطلاعات کلی درباره این کشور به دست بیاورید. کشور فرانسه نیز به‌عنوان کشوری واقع در شمال غربی اروپا شناخته می‌شود. این کشور با نام جمهوری فرانسه نیز معروف است. تاریخ و فرهنگ این کشور در بین تمدن‌های منحصر به ‌فرد قرار گرفته است.

این کشور به ‌عنوان یکی از قدرت ‌های اقتصادی و صنعتی در دنیا نیز شهرت دارد. فرانسه به ‌عنوان پل ارتباطی در بین شمال و جنوب اروپا خود نمایی می‌کند و پاریس نیز به‌ عنوان پایتخت مشهور و دوست‌داشتنی این کشور معرفی می‌شود. خیابان‌ های وسیع، نزدیکی به دریای مدیترانه، وجود دشت ‌های زیبا و کوه‌ های آلپ و پیرنه از ویژگی‌های منحصر به ‌فرد این کشور است. مدرن بودن فرانسه و پیشرو بودن این کشور در صنعت و اقتصاد نیز در بین مردم زبانزد است.

مزایای زندگی و اقامت در فرانسه

یکی از مهم‌ترین پارامتر هایی که برای مهاجران از اهمیت بالایی برخوردار بوده، مزایای زندگی در کشور مقصد است. اگرچه اقامت فرانسه با اجاره ملک به‌ تنهایی میسر نمی گردد؛ اما افراد باید در این کشور کار کنند تا بتوانند مسکن مورد نیاز خود را تأمین کنند.  قوانین کار این کشور به ‌راحتی زندگی شهروندان در فرانسه کمک می‌کند؛ به‌ عبارت‌ دیگر کارکنان در این کشور در هفته 35 ساعت کار کرده و این موضوع زمان آزاد زیادی را برای افراد فراهم می‌کند.

افراد برای یافتن مسکن در این کشور با محدودیت مواجه نخواهند بود؛ به ‌عبارت‌ دیگر گزینه ‌های متعددی برای خرید و اجاره‌ ملک در این کشور وجود دارد. حمل‌ و نقل عمومی در این کشور به ‌صورت پیشرفته انجام می‌شود و افراد می‌توانند از معماری درخشان و خیره‌کننده در این منطقه نیز لذت ببرند. آب ‌و هوای مناسب و موقعیت‌ های شغلی متناسب با مهارت هر فرد از جمله مزایای زندگی در این کشور به شمار می‌رود.

هزینه اجاره و خرید ملک در فرانسه

معمولاً هزینه اجاره در فرانسه به منطقه مورد نظر و امکانات مکان اجرا شده بستگی دارد؛ اما به طور میانگین افراد باید 800 تا 1200 دلار در ماه را برای پرداخت هزینه اجاره در این کشور کنار بگذارند. بالاترین قیمت اجاره آپارتمان در کشور فرانسه مربوط به منطقه پاریس است. معمولاً اجاره هر متر مربع در پاریس 29 یورو هزینه خواهد داشت. بهتر است بدانید پاریس به ‌عنوان یکی از گران ‌ترین شهرهای اروپا نیز شناخته می‌شود. رتبه دومین شهر گران و بزرگ فرانسه نیز به شهر مارسی تعلق دارد.

خرید ملک در کشور فرانسه به عوامل متعددی بستگی دارد؛ البته اقامت فرانسه با اجاره ملک غیرممکن است.  نوع ملک مورد نظر در قیمت نهایی واحد مسکونی تأثیر قابل ‌توجهی خواهد گذاشت. هر متر مربع از آپارتمان‌های لوکس در کشور فرانسه تقریباً 8580 یورو محاسبه می‌شود. خرید هر متر مربع از خانه ‌های معمولی نیز به طور متوسط 3800 یورو هزینه به همراه خواهند داشت.

2 2

در صورت خرید ملک در فرانسه اقامت می‌گیرید؟

بهتر است بدانید افراد صرفاً از طریق خرید و یا اجاره یک ملک در کشور محبوب و دوست‌داشتنی فرانسه اقامت این کشور را دریافت نخواهند کرد؛ اما این موضوع یکی از الزامات اساسی دریافت اقامت از این کشور است. افراد می‌توانند از طریق روش‌های دیگر، ویزا و اقامت این کشور را به دست بیاورند. اگر درباره مهاجرت به کشور فرانسه و خرید ملک در این کشور با سردرگمی مواجه شده‌ای می‌توانید از مشاوره ‌های رایگان موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام بهره مند گردید.

برخی از کشورها مانند یونان و اسپانیا در ازای خرید ملک به افراد ویزای طلایی را اعطا می‌کند؛ اما در کشور فرانسه افراد در ازای خرید خانه، لزوماً اقامت این کشور را دریافت نخواهند کرد. هنگام خرید خانه توسط افراد خارجی، محدودیت خاصی در این کشور وجود ندارد؛ اما بهتر است بدانید خریداران تنها مالکان ملک در این کشور هستند و نه شهروند فرانسه. برخی از افراد تصور می‌کنند که اقامت فرانسه با اجاره ملک امکان ‌پذیر خواهد بود؛ در صورتی که این یک تصور اشتباه است.

شرایط اخذ اقامت فرانسه

یکی از شرایط دریافت کارت اقامت کشور فرانسه، اقامت در این کشور حداقل به مدت 3 تا 5 سال است. افراد می‌توانند از طریق کار کردن در این کشور و تحصیل در دانشگاه‌ های محبوب فرانسه و یا از طریق اقامت بازنشستگی فرانسه در مدت مشخصی در این کشور زندگی کنند؛ سپس برای دریافت اقامت دائم فرانسه درخواست دهند.

مهاجرین در ابتدا باید از طریق روش‌ های گوناگون خود را به کشور مقصد رسانده و در مدت‌ زمان مشخص در این کشور زندگی کنند؛ سپس می‌توانند در راستای دریافت اقامت گام بردارند. داشتن تمکن مالی، احراز هویت و نداشتن سابقه کیفری نیز از جمله مهم‌ترین شرایط دریافت اقامت در این کشور است.

1 3

روش‌ های مختلف مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه

روش‌های مختلفی برای مهاجرت افراد و نهایتاً دریافت اقامت دائم کشور فرانسه وجود دارد. افراد می‌توانند از طریق کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری، ازدواج، ثبت شرکت، تمکن مالی یا بازنشستگی و… به کشور محبوب فرانسه مهاجرت کنند. بهتر است بدانید که اقامت فرانسه با اجاره ملک به ‌خودی ‌خود امکان‌پذیر نخواهد بود؛ بنابراین بهترین راه مهاجرت از طریق روش‌های صحیح و قانونی است.

مهاجرت تحصیلی

وجود دانشگاه‌ های برتر در کشور محبوبی مانند فرانسه، افراد زیادی را برای تحصیل در این کشور ترغیب می‌کند. افراد پس از پذیرش در دانشگاه‌های مختلف این کشور، می‌توانند ویزای تحصیلی خود را دریافت کنند و در مدت ‌زمان معین در این کشور به ادامه تحصیلات خود بپردازند. این راه یکی از رایج ‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور می باشد.

کسانی که در کشور فرانسه به ادامه تحصیلات خود می‌پردازند، می‌توانند پس از اتمام تحصیلاتشان یک شغل متناسب با مهارت و دانش خود در نظر گرفته و در این زمینه قرارداد کاری منعقد کنند. اگر این افراد بتوانند 5 سال در این کشور زندگی کنند، نهایتاً می‌توانند نسبت به دریافت اقامت دائم کشور فرانسه اقدامات لازم را انجام دهند. بهتر است بدانید که اقامت کشور فرانسه معمولاً 10 ساله در نظر گرفته شده است؛ اما افراد پس از گذشت ده سال، اقامت خود را تمدید خواهند کرد.

مهاجرت کاری

یافتن شغل در کشورهای محبوب و مهاجرت از این طریق همواره طرفداران خود را داشته است؛ فرانسه نیز از این قاعده مستثنی نیست. افراد می‌توانند رزومه و مهارت ‌های خود را برای کارفرمایان کشور فرانسه ارسال کرده و منتظر تأییدیه و نامه پیشنهاد شغلی باشند. پس از دریافت این نامه، پذیرفته ‌شدگان باید به سفارتخانه این کشور مراجعه کرده و جهت دریافت ویزای کاری کشور فرانسه مدارک خود را ارسال کنند.

این افراد پس از دریافت ویزای کاری در مدت معین، در این کشور زندگی می‌کنند. این افراد باید سالانه ویزای خود را تمدید کنند. پس از گذشت چند سال، افراد می‌توانند خانه مورد نظر خود را خریداری و یا اجاره کنند؛ اگرچه دریافت اقامت فرانسه با اجاره ملک به‌ تنهایی کافی نیست؛ اما شاغلان در زمینه‌های مختلف برای دریافت اقامت کشور فرانسه درخواست خود را ارسال خواهند کرد.

اقامت از طریق تمکن مالی

مهاجرت از طریق تمکن مالی، خود حمایتی و یا اقامت بازنشستگی فرانسه به ‌عنوان روش سرمایه ‌داری در کشور نیز شناخته می‌شود. در ابتدا بهتر است بدانید افرادی که از این طریق درخواست اقامت خود را ثبت می‌کنند، قبل از تأیید درخواست حق کار کردن در این کشور را نخواهند داشت. معمولاً افرادی که از این راه مهاجرتی استفاده می‌کنند، بهترین کشورهای اروپایی را برای مهاجرت خود در نظر می‌گیرند.

افراد باید به دولت کشور فرانسه اثبات کنند که بدون درآمدزایی از این کشور و بدون استفاده از خدمات دولتی کشور فرانسه، از پس هزینه ‌های زندگی خود برمی‌آیند. شما از طریق این روش باید از سرمایه بالایی برخوردار باشید تا بتوانید به کشور فرانسه سود برسانید. در واقع شما با وارد کردن ارز به این کشور، میزان درآمد های ارزی کشور فرانسه را افزایش داده و ضرری به این کشور نمی‌رسانید. پس از گذشت چند سال اقامت در کشور محبوب فرانسه، شما می‌توانید برای دریافت اقامت دائم این کشور درخواست خود را ثبت کنید.

4 3

همان‌طور که می‌دانید، مهاجرت از طریق تمکن مالی تنها برای سرمایه‌داران مناسب است؛ بنابراین اگر از درآمد بالایی برخوردار هستید و قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارید به ‌راحتی از طریق تمکن مالی، حساب پولی خود را اثبات کرده و در این کشور زندگی کنید. افرادی که درآمد زیادی ندارند و یا به‌ عنوان سرمایه‌گذار شناخته نمی‌شوند، می‌توانند برای دریافت ویزای کاری و یا تحصیلی در این کشور اقدامات لازم را انجام دهند. بهتر است بگوییم که بهترین مسیر مهاجرت در واقع به شرایط هر فرد بستگی دارد؛ اما دریافت ویزای کاری و اثبات تمکن مالی در بین روش‌ های دیگر از محبوبیت بالاتری برخوردار است.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جمع بندی

فرانسه به‌ عنوان کشوری پیشرفته و پیشرو در صنایع مختلف شناخته می‌شود؛ بنابراین زندگی در این کشور برای افراد بسیاری، ایده‌آل است. برخی افراد گمان می‌کنند که خرید و یا اجاره ملک به ‌تنهایی اقامت این کشور را برای آن‌ها فراهم می‌آورد؛ اما بهتر است بدانید اقامت فرانسه با اجاره ملک امکان‌پذیر نخواهد بود. افراد می‌توانند از طریق روش‌های متعددی ویزا دریافت کرده و سپس اقامت این کشور را درخواست دهند. پر طرفدار ترین روش اخذ اقامت فرانسه روش تمکن مالی می باشد که متقاضیان می توانند با اثبات تمکن مالی خود در کشور خود، اقامت فرانسه را به دست بیاورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام