مهاجرت سریع به اروپا

3

موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله به بررسی مهاجرت سریع به اروپا می پردازیم.

در بین ایرانیان همواره اروپا به عنوان مقصد اصلی مهاجرت شناخته شده است. دلیل این امر را می‌توان وجود رفاه و سبک زندگی فوق ‌العاده مدرن کشورهای اروپایی دانست. مهاجرت سریع به اروپا راهکارهای متنوعی دارد و این تنوع موجب شده است تا بسیاری از متقاضیان در این راه سردرگم شوند.

اگرچه معمولاً کشورهای اروپایی قواعد و قوانین مهاجرتی یکسانی دارند، اما در برخی از موارد جزئی دارای تفاوت های چشمگیری نیز هستند. شناخت همین تفاوت ‌های کوچک به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین کشور را برای مهاجرت انتخاب کنید.

اروپا مقصد بسیاری از جوانان متعهد و متخصصی محسوب می‌شود که قصد دارند آینده‌ای روشن را برای خود بسازند. نه تنها شما می‌توانید در هر یک از کشورهای معتبر و بزرگ اروپایی به کلیه اهداف خود دست یابید، بلکه می‌توانید بهترین شرایط موجود را برای عزیزانتان فراهم کنید. هدف ما در این مقاله پاسخ به کلیه سؤالات در زمینه راحت ‌ترین و سریع ‌ترین روش‌های موجود برای مهاجرت و اقامت اروپا است. از این رو، اگر قصد مهاجرت به یکی از کشورهای این قاره سبز و زیبا را دارید یا در این زمینه کنجکاو هستید، به هیچ وجه ادامه متن را از دست ندهید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به اروپا چه روش‌هایی هستند؟

هیچ فردی دوست ندارد وقت و هزینه خود را صرف روش‌های مهاجرتی خاصی کند که نتیجه‌ای به دنبال ندارند. مهم‌ترین نکته‌ای که در زمینه مهاجرت سریع به اروپا باید به یاد داشته باشید، این است که هر یک از روش‌های موجود دارای پیچیدگی‌های خاص خود هستند. علاوه بر این، شرایط هر فردی نیز متفاوت است و به همین دلیل، نمی‌توان یک راهکار کلی برای کلیه افراد توصیه کرد.

برای مثال، پرونده مهاجرتی فردی که قصد دارد به کشور آلمان مهاجرت نموده کارآفرینی انجام دهد، با پرونده شخصی که می‌خواهد از طریق تمکن مالی اقامت اسپانیا را دریافت کند، تفاوت ‌های چشمگیری دارد. هیچ یک از روش‌های مهاجرتی به‌ تنهایی دارای برتری خاصی نسبت به روش‌‌های دیگر نیست. در بخش بعدی اطلاعاتی بیشتری در مورد سریع ‌ترین روش ‌های موجود برای مهاجرت به اروپا ارائه می‌کنیم.

مهاجرت سریع به اروپا

مهاجرت از طریق تمکن مالی

اقامت اروپا با تمکن مالی یکی از پر طرفدار ترین روش های اقامتی می باشد. این روش با عنوان خود حمایتی نیز شناخته می شود. در این روش شما نیازی به انتقال و صرف سرمایه خود نخواهید داشت. فقط باید اثبات نمائید فردی با تمکن مالی قوی بوده و قصد دارید اقامت یک کشور اروپایی را دریافت کنید. در این روش شما اجازه کار در کشور مخاطب را ندارید، زیرا که خود را به عنوان یک فرد متمکن معرفی نموده اید. اما خودتان می توانید کسب و کاری راه اندازی کرده و افرادی را نیز استخدام نمایید و به صورت کار آفرین فعالیت داشته باشید. کشورهای معدودی هستند که از طریق این روش به شما اقامت می دهند که یونان ، اتریش، فرانسه ، اسپانیا و پرتغال از جمله آن ها هستند. در هر کدام از این کشور ها شرایط و میزان دارایی شما با توجه به قوانین آن کشور متفاوت می باشد. معمولا پروسه اقامت تمکن مالی 4 تا 6 ماه زمان می برد اما موسسه حقوقی سام افتخار دارد اقامت یونان از طریق تمکن مالی را ظرف مدت فقط 2 تا 3 ماه برای متقاضیان عزیز اخذ نماید.

مهاجرت از طریق خرید ملک

متقاضیان اخذ اقامت از طریق خرید ملک با سرمایه گذاری در کشور هایی مانند یونان، اسپانیا و پرتغال می توانند، گلدن ویزا یا ویزای طلایی آین کشور ها را به دست بیاورند. گلدن ویزا در حقیقت نوع خاصی از انواع روش های دریافت اقامت در اروپا است که با استفاده از آن فرد امکان سرمایه گذاری در کشور مقصد و دریافت امتیازات شهروندی را به دست می آورد. گلدن ویزا به افراد خارجی این امکان را می دهد که بطور دائمی به اروپا مهاجرت کنند. به طور مثال متقاضی با خرید یک ملک به ارزش 250 هزار یورو در کشور یونان می تواند از ابتدا برای خود، همسر، فرزندان زیر 21 سال، پدر و مادر خود و پدر و مادر همسر اقامت دائم اروپا را دریافت نماید. پروسه اخذ گلدن ویزای یونان تنها 3 ماه زمان می برد.

 مهاجرت کاری

به طور کلی، مهاجرت کاری را می‌توان یکی از روش های موجود برای به دست آوردن اقامت اروپا دانست. در این روش که به جاب آفر نیز معروف است، نیاز به یک اسپانسر یا کارفرمای اروپایی دارید. جاب افر یا پیشنهاد شغلی باید توسط کارفرما به سفارت کشور مد نظر ارائه شود. در واقع، کارفرما باید ثابت کند که وی تنها شما را برای انجام امور مربوطه قبول دارد.

مهاجرت سریع به اروپا از طریق فعالیت شغلی یک روش دیگر نیز دارد که به آن جاب سیکر گفته می‌شود. در این روش به شما ۶ ماه مهلت می‌دهند تا بتوانید پس از سفر به کشور مربوطه در یک شرکت معتبر مشغول به کار شوید. این روش نسبت به روش جاب آفر چندان مناسب نیست؛ زیرا نمی‌توان به صورت قطعی در مورد پیدا کردن کار نظر داد. جاب آفر در کشورهای مختلف اروپایی قوانین متنوعی دارد. به همین دلیل، بهترین راه در این زمینه، استفاده از مشاوران حقوقی و مهاجرتی است.

مهاجرت سریع به اروپا

مهاجرت تحصیلی

روش مهاجرت تحصیلی بهترین گزینه برای جوانانی است که قصد دارند در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد به اروپا سفر کنند. مهم‌ترین بخش در این روش، کسب پذیرش از یک دانشگاه معتبر اروپایی است. حتی در صورت برخورداری از شرایط لازم می‌توان از بورسیه ارائه شده توسط دانشگاه مربوطه برای پرداخت کلیه هزینه‌ های مربوط به مهاجرت استفاده کرد.

بسیاری از واحدهای تحصیلی در دانشگاه‌ های اروپایی به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند و در صورت تسلط به این زبان می‌‌توانید به راحتی واحدهای مورد نظر را پشت سر بگذارید. هزینه ‌های مربوط به این روش مهاجرت سریع به اروپا، وابستگی زیادی به کشور انتخابی شما و دانشگاه مربوطه دارد.

مهاجرت از طریق ازدواج

مهاجرت از طریق ارائه مدارک ازدواج نیز یکی از روش‌های مهاجرت سریع به اروپا است. در این روش، همسر شما باید پیش از ازدواج اقامت یکی از کشورهای اروپایی را به دست آورده باشد تا شما نیز بتوانید از این طریق برای کسب اقامت کشور مربوطه اقدام کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که همه کشورهای اروپایی از این روش مهاجرتی پشتیبانی نمی‌کنند و ممکن است پرونده شما بلافاصله پس از ارسال درخواست رد شود

ارائه هر گونه مدرک جعلی ازدواج برای کسب اقامت در کشورهای ذکر شده جرم تلقی می‌شود و احتمال دارد که شما برای همیشه از ورود به آن کشور منع شوید. به همین دلیل، این روش مهاجرتی برای کسانی که قصد دارند بدون دردسر مقیم اروپا شوند، توصیه نمی‌شود.

چرا باید اروپا را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

کشورهای اروپایی را می‌توان مهد تمدن نوین جهانی دانست. این قاره با داشتن برترین دانشگاه‌ های جهان همواره مقصد مناسبی برای متقاضیان کسب علم و دانش بوده است. علاوه بر این، اقتصاد کشورهای اروپایی در سالیان اخیر به خصوص پس از بحران سال ۲۰۰۸، رشد خاصی را تجربه کرده است. امروزه اکثر کشورهای اروپایی با معضل کاهش جمعیت دست‌ و پنجه نرم می‌کنند و همین امر باعث شده است تا مهاجرت خارجیان به این کشورها راحت‌تر باشد.

مهم‌ترین مزایای مهاجرت به کشورهای اروپایی

یکی از پرسش‌ های بسیار رایج در زمینه مهاجرت سریع به اروپا این است که آیا پس از مهاجرت و انجام کلیه اقدامات لازم، مزایای خاصی نصیب مهاجران خارجی می‌شود؟ در واقع، آیا مهاجران نیز می‌توانند همانند کلیه اروپایی‌ ها از مزایایی همچون سفر به کلیه کشورهای حوزه شینگن و … استفاده کنند؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که مهاجرانی که اقامت هر یک از کشورهای حوزه اتحادیه اروپا را به دست می‌آورند، می‌توانند از کلیه مزایایی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، بهره‌مند شوند.

تحصیل رایگان برای کلیه فرزندان

همان ‌طور که اطلاع دارید، تحصیل در کلیه مقاطع اکثر کشورهای اروپایی مانند آلمان، اتریش و ایتالیا به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود. با مهاجرت به اروپا می‌توانید آینده تحصیلی فرزندانتان را تضمین کنید.

امکان خرید ملک

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایایی که مهاجران به اروپا می‌توانند بلافاصله پس از کسب اقامت خود از آن استفاده کنند، امکان خرید ملک مورد نظرشان است. در واقع، بعضی افراد در بعضی از کشورهای اروپایی به وسیله خرید ملک می‌توانند اقامت دائم آن کشور را به دست آورند.

برترین خدمات پزشکی در جهان

مراکز درمانی اروپایی همواره اولین انتخاب کلیه بیماران در سراسر جهان هستند. کشورهایی همچون آلمان در رده برترین سیستم ‌های بهداشتی و درمانی قرار می‌گیرند. با مهاجرت سریع به اروپا می‌توانید از بابت دریافت بهترین روش‌ ها و تکنیک‌های درمانی آسوده خاطر باشید.

دریافت راحت و سریع ویزای ایالات متحده آمریکا و کانادا با مهاجرت به اروپا

یک راهکار بسیار مناسب برای کسانی که قصد دارند ویزای ایالات متحده آمریکا وکانادا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آورند،‌ مهاجرت به اروپا است. در واقع، شما به عنوان یک شهروند اروپایی شانس بسیار بهتری در زمینه کسب ویزای آمریکا و کانادا را دارید؛ زیرا روابط سیاسی کلیه کشورهای اروپایی با آمریکا و کانادا بسیار بهتر از کشورهای آسیایی به ‌ویژه کشورهای خاورمیانه است.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جمع بندی

امروزه میزان تقاضای زیادی در بین ایرانیان برای مهاجرت به کشورهای اروپایی وجود دارد. اگرچه دلایل زیادی را می‌توان برای این موضوع عنوان کرد؛ اما همواره باید به یاد داشته باشید که مهاجرت امر پیچیده‌ای است و نباید تصمیمات ناگهانی در این زمینه بگیرید. به طبع، عدم تبعیت از قوانین و مقررات کشور مورد نظر می‌تواند منجر به رد شدن همیشگی پرونده شما شود.

مهاجرت سریع به اروپا با روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است، اما بهترین راه برای انجام این کار، استفاده از خدمات یک مرکز مشاوره مهاجرتی معتبر است. کارشناسان مؤسسه حقوقی و بین‌المللی سام مفتخر هستند که شما عزیزان را در کلیه مراحل مرتبط با مهاجرت به اروپا همراهی کنند. تنها کافی است با ما تماس بگیرید و از جدیدترین قوانین و مقررات مهاجرتی کشور مورد نظرتان و مناسب‌ترین روش بر اساس شرایط خودتان مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام