اقامت تمکن مالی هلند

اقامت تمکن مالی هلند + موسسه حقوقی سام
اقامت تمکن مالی هلند + موسسه حقوقی سام

 آشنایی بیشتر با اقامت تمکن مالی هلند همراه با موسسه حقوقی سام. همچنین شما عزیزان میتوانید با تماس با موسسه حقوقی سام، از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

هلند کشوری کوچک در شمال غربی اروپاست که با کشور آلمان همسایه بوده و در کنار کشور های بلژیک و انگلیس قرار گرفته است. این کشور به نام هایی مانند کشور گل لاله و هم چنین سرزمین آسیاب های بادی معروف بوده پیش از مهاجرت به هلند خوب است بدانید علاوه بر پرورش گل که یکی از تجارت های بسیار موفق هلند محسوب می شود، هلند در کشاورزی و دامداری نیز اقتصادی قوی دارد. مساحت هلند در حدود ۴۱ هزار کیلومتر مربع بوده که جمعیتی در حدود ۱7.5 میلیون نفر را در خود جای داده است. پایتخت و بزرگ ترین شهر آن آمستردام و زبان رسمی این کشور هلندی است. البته باید گفت که اکثریت مردم آن به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

روش های اخذ اقامت هلند 

  • مهاجرت به هلند از طریق تمکن مالی
  • مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به هلند از طریق کار
  • مهاجرت به هلند از طریق تحصیل
  • مهاجرت به هلند از طریق ازدواج
  • مهاجرت به هلند از طریق تولد
  • مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

اقامت تمکن مالی هلند + موسسه حقوقی سام

آشنایی با سرمایه گذاری در هلند

اگر از تمکن مالی بالایی برخوردار هستید و قصد دارید به کشور هلند به همراه خانواده مهاجرت کنید باید گفت که یکی از روش های مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری می باشد. پلن ها و روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در هلند وجود دارد که برخی از آنها منجر به اقامت دائم هلند می شوند و برخی از آنها نمی شود. یکی از استانداردهای سرمایه گذاری بین المللی، نرخ ریسک مصادره اموال نام دارد. این شاخص با عنوان (سلب مالکیت سرمایه گذاران خارجی) شناخته می شود.

 بر اساس آمار و تعاریف بانک جهانی در یک بازه عددی 1 تا 7 مشخص می گردد. (1 به معنی کمترین میزان ریسک مصادره اموال و 7 به معنی بیشترین میزان خطر آن است). لذا اگر کشوری ریسک مصادره اموال آن 1 باشد، به این معنا است که سرمایه گذاری خارجی به روش های مختلف در آن کشور بیشترین میزان امنیت و کمترین میزان خطر از دست رفتن سرمایه سرمایه گذاران خارجی را دارد. با توجه به آمار های موجود میزان ریسک مصادره اموال در هلند 1 می باشد.

اقامت هلند از طریق کار

اگر خارج از کشور هلند هستید و قصد دریافت ویزای کاری این کشور را دارید باید در ابتدای امر کارفرمایی در این کشور داشته باشید و این کارفرما برای شما نامه پیشنهاد شغلی یا job offer ارسال نماید تا از طریق آن موفق یه دریافت ویزای کاری شوید. لازم به ذکر است که مدت زمان اقامت شما پس از مهاجرت به هلند بستگی به مدت قرارداد کاری شما دارد.

اقامت هلند از طریق تحصیل

یکی از روش های مهاجرت به هلند، از طریق تحصیل در این کشور می باشد. مهاجرت تحصیلی به هلند برای مقاطع مختلف تحصیلی امکان پذیر می باشد. افراد زیر ۱۸ سال برای تحصیل در این کشور می بایست سرپرست یا کفیل داشته باشند. اما افراد برای تحصیل در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس، دکتری و حتی دوره های یکساله می توانند بدون هیچ مشکلی اقدام نمایند. بسیاری از دانشجویان می توانند حتی پس از اتمام تحصیل در این کشور به راحتی به کار مناسب رسیده و بعد از چند سال کار و پرداخت مالیات برای اقامت کاری این کشور درخواست دهند.

مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

یکی از روش های مهاجرت به هلند و اخذ اقامت این کشور از طریق ازدواج با یک تبعه یا شهروند هلندی است. به طور کلی پس از ۳ سال ازدواج با یک شهروند هلندی می توانید برای اخذ اقامت دائم اروپا و پس از آن دریافت پاسپورت هلند اقدام نمایید.

مهاجرت از طریق تولد

تابعیت از طریق تولد از دو روش خاک و خون امکان پذیر می باشد. در اکثر کشور های اروپایی تابعیت از طریق خون می باشد. هلند نیز در اعطای تابعیت و شهروندی از طریق تولد، از قانون خون پیروی می کند. این بدان معنی است که اگر شما و همسرتان تبعه غیر هلندی باشید، چنانچه بخواهید فرزند خود را در این کشور به دنیا بیاورید، نه فرزندتان و نه خودتان شامل قانون اخذ تابعیت هلند نخواهید شد.

هر فرزندی که از پدر یا مادر هلندی، در هر کجای دنیا چه در خاک هلند و چه خارج از آن متولد شود، شهروند این کشور محسوب شده و از تمام حقوق و تکالیف شهروندی هلند بهره مند خواهد شد.

اقامت تمکن مالی هلند

اخذ اقامت هلند با تمکن مالی چیست؟

دریافت اقامت اروپا با تمکن مالی یکی از روش های سریع برای گرفتن اقامت می باشد. درکل اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی یعنی این که متقاضی بدون نیاز به کار کردن در کشور مقصد می تواند زندگی خود را اداره کند. برای این منظور می بایست گردش حساب خود را به همراه سایر مدارک مانند گواهی اسناد و مالکیت ها و سهام و … ارائه کنید. برای اثبات این موضوع، متقاضی می تواند درآمد دریافتی خود را از طریق نشان دادن سود سرمایه سپرده گذاری، سهام شرکت و حقوق بازنشتگی ارائه دهد.

متقاضیان با اثبات تمکن مالی در کشور خود می توانند برای خود، همسر و فرزندان تحت تکفل اقامت دریافت نمایند. این اقامت به اشخاصی تعلق می گیرد که از تمکن مالی برخوردار باشند. افرادی که اقامت اروپا با تمکن مالی را دریافت می نمایند، نیازی به کار در اروپا نخواهند داشت و دولت های اروپایی انتظار دریافت مالیات و بیلان سالیانه از این افراد را نخواهند داشت.

درآمد ثابت ماهیانه از 4 طریق زیر قابل اثبات می باشد:

  • سود حاصل از سپرده بانکی
  • اجاره نامه ملکی
  • حقوق بازنشستگی
  • سود حاصل از سهام بورس

مدارک مورد نیاز برای اقامت هلند با تمکن مالی

اقامت تمکن مالی هلند + موسسه حقوقی سام

  1. ارائه مدارک شناسایی و هویتی (شناسنامه+ پاسپورت)
  2. عکس
  3. اسناد شغلی
  4. پرینت 3 ماه حساب بانکی
  5. مدارک تمکن مالی

مدارک عنوان شده بسته به کشور محل اقدام می تواند متفاوت باشد.

مزایا دریافت اقامت کشور هلند با تمکن مالی

  1. سریع ترین روش اخذ اقامت
  2. عدم نیاز به حضور دائم متقاضی در کشور مقصد
  3. عدم نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا
  4. عدم پرداخت مالیات
  5. عدم نیاز به مدرک زبان
  6. سهولت و سادگی در تمدید اقامت و تبدیل آن به اقامت دائم
  7. سهولت در تعهد حداقل زمان اقامــت در اتحـادیه اروپــا
  8. امکان رفت و آمد و زندگی آزادانه در کشورهای حوزه شینگن
  9. بهره مندی از اکثر امکانات و حقوق شهروندی در اتحادیه اروپا
  10. امکان استفاده از بیمه های درمانی معتبر در عرصه بین المللی
  11. سهولت دریافت ویزای مختلف جهان از جمله آمریکا، کانادا و انگلستان

اخذ اقامت هلند از طریق تمکن مالی امکان پذیر نمی باشد و هیچ منبع موثقی دال بر وجود قانون تمکن مالی هلند و اخذ اقامت تمکن مالی هلند وجود ندارد و متاسفانه یک سری از موسسات صرفا برای جذب مخاطب اطلاعات اشتباه را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. اگر شما تمایل دارید که از روش تمکن مالی اقدام نمایید و اقامت اروپا را دریافت کنید، می توانید از کشور های دیگری نیز اقدام نمایید. مانند: اقامت یونان ، اقامت فرانسه و اقامت اسپانیا

مهاجرت از طریق پناهندگی

به طور کلی اخذ اقامت هلند از طریق پناهندگی امکان پذیر است اما به هیچ عنوان انتخاب این روش جهت مهاجرت و اخذ اقامت پیشنهاد نمی گردد. موسسه حقوقی سام، هیچ گونه خدماتی در زمینه اخذ اقامت از طریق پناهندگی ندارد.

اعتبار پاسپورت هلند 

از لحاظ رنکینگ جهانی در سال 2021، پاسپورت هلند رتبه سوم دارد و با این پاسپورت می توان به 120 کشور بدون ویزا سفر کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در حوزه اقامت تمکن مالی هلند با ما تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول در مورد اقامت(تمکن مالی) هلند

برای اخذ اقامت هلند از کجا شروع کنم؟

اولین گام برای اخذ اقامت هلند شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد.

بهترین راه برای اخذ اقامت هلند کدام است؟

مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش اخذ اقامت هلند بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار هلند، تحصیل در دانشگاه های هلند و سرمایه گذاری در هلند از بهترین راه های اخذ اقامت هلند است.

چگونه می توان ویزای تحصیلی هلند گرفت؟

ابتدا باید برای یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش گرفته باشید و همچنین مدرک زبان معتبر باید داشت سپس برای اخذ ویزا تحصیلی هلند اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید:  پاسپورت هلند

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 0 / 5. تعداد نظرات : 0

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

2 نظر در “اقامت تمکن مالی هلند

  1. ŘØBÏŇ گفت:

    سلام ، وقت بخیر

    گرفتن اقامت از طریق سرمایه گذاری ،
    حداقل سرمایه چقدر باید باشه؟
    سپاس …

    1. mohammadi گفت:

      با سلام.
      در صورتی که صرفا سرمایه گذاری در هلند مد نظر باشد، مبلغ بالغ بر یک میلیون یورو نیاز است. اما با ترکیب سرمایه گذاری و یک ایده تجاری، به خصوص اگر ایده نو آورانه باشد، با سرمایه کمتر می توان اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام