ویزای کارآفرینی پرتغال

2

موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله به بررسی ویزای کارآفرینی پرتغال می پردازیم.

در این مقاله سعی داریم به‌ طورکلی به نحوه دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال (D2) بپردازیم. همان ‌طور که می‌دانید در سال ‌های اخیر مهاجرت تبدیل به آرزوی بسیاری از افراد داخل ایران شده است. مهاجرین مختلف راه ‌های متفاوتی را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. کشور پرتغال نیز از جمله کشورهای اروپایی است که افراد زیادی علاقه‌ مند مهاجرت به آن هستند.

این کشور در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است و طرفداران خود را دارد. مردم این کشور به زبان پرتغالی صحبت می‌کنند که از جمله شاخه ‌های زبان رومی است. جمعیت کشور پرتغال حدود 5/10 میلیون نفر است که فضای مهاجرت را فراهم می‌کند؛ از این‌ رو در این مقاله از مؤسسه حقوقی سام به نحوه دریافت ویزای کارآفرینی کشور پرتغال می‌پردازیم.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ویزای کارآفرینی پرتغال (D2) چیست؟

ویزای کارآفرینی کشور پرتغال به کارآفرینان، فریلنسرها و  ارائه‌ دهندگان خدمات مستقل، اجازه اقامت داشتن در پرتغال را می‌دهد. این ویزا برای شهروندان غیراروپایی که قصد سرمایه‌گذاری در کشور پرتغال را دارند، ارائه شده است. از طریق این ویزا شما می‌توانید کسب ‌وکار خودتان را به کشور پرتغال انتقال دهید و یا در یکی از کسب ‌وکارهای موجود سرمایه‌گذاری کنید. ویزای D2 در مقایسه با ویزایD7  کمتر شناخته شده است.

با توجه‌ به این موضوع باز هم شما می‌توانید این نوع ویزا را یک مسیر بسیار امن برای ورود و اقامت در کشور پرتغال در نظر بگیرید. اگر هم ‌زمان به دنبال کار هستید و هم دوست دارید در یک کشور اروپایی زندگی کنید، ما به شما ویزای کارآفرینی را پیشنهاد می‌کنیم. روش ‌های بسیار زیادی برای مهاجرت به اروپا وجود دارند. هرکدام از این روش‌ها به نسبت انعطاف خود را دارند. یکی از روش ‌های حرفه‌ای برای مهاجرت به اروپا استفاده از ویزای کارآفرینی اروپا است.

3 1

اصلی ‌ترین مزایای ویزای کارآفرینی پرتغال (D2)

دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال (D2) می‌تواند مزایای مربوط به خود را داشته باشد. این مزایا عبارت‌اند از:

  • توسعه دادن کسب ‌وکار در یک کشور اروپایی

اولین مزیت توسعه کسب ‌وکار در کشور پرتغال این است که می‌توانید از امتیاز اروپایی بودن آن بهره‌مند شوید. به عنوان مثال بدون تحریم به کسب وکار خودتان بپردازید. همچنین میزان تورم در کشورهای اروپایی بسیار پایین بوده که یک مزیت بسیار بزرگ برای سرمایه‌گذاران است. مالیات بردرآمد در این کشور بسیار پایین است و البته امنیت شغلی فوق ‌العاده‌ای در پرتغال وجود دارد. همچنین استاندارد های زندگی در کشور پرتغال فوق‌ العاده بالا هستند که فضا را برای یک زندگی عالی فراهم می‌کنند.

  • دریافت اقامت دائم برای خود و خانواده‌تان

دومین مزیت دریافت ویزا مذکور این است که شما می‌توانید برای خود و خانواده‌تان یک ویزا امن را دریافت کنید. افراد بسیار زیادی در دنیا هستند که دوست دارند به کشورهای اروپایی مهاجرت کنند؛ اما مهاجرت مشکلات خود را به همراه دارد. دریافت ویزا بعد از سرمایه‌گذاری در کشور پرتغال بسیار ساده‌تر است و شما می‌توانید بعد از دریافت ویزا برای خودتان، برای اعضای خانواده اقدام کنید. دریافت این ویزا برای همسر و فرزندان بسیار ساده خواهد بود.

1 1

  • دریافت ویزا به ‌صورت کاملاً امن

در روش ویزای کارآفرینی پرتغال (D2) شما دیگر نگران ریسک ‌های موجود نیستید. ریسک این مسئله بسیار کم است و لازم نیست نگران مسئله خاصی باشید. شما می‌توانید به ‌راحتی و با ایجاد شغل برای ده نفر ویزا بگیرید. پروسه دریافت ویزا در این روش بسیار سریع است و شما می‌توانید به ‌راحتی آن را طی کنید.

ویزای کارآفرینی کشور پرتغال چه تفاوت‌ هایی با دیگر ویزاهای این کشور دارد؟

ویزایD2  در مقایسه با D7 یا همان اقامت تمکن مالی پرتغال چندان شناخته‌ شده نیست. علت اصلی آن شاید پیچیدگی این ویزا باشد. در ویزای D7 شما باید ابتدا ثابت کنید درآمد غیرفعال کافی برای گذراندن زندگی در پرتغال را دارید. یعنی درآمد شما باید به ‌اندازه حداقل حقوق یک فرد در پرتغال باشد. از طرف دیگر شرط اصلی برای گلدن ویزای پرتغال این است شما بودجه کافی برای سرمایه‌گذاری در پرتغال داشته باشید. هر دو مورد اساساً ساده‌تر و آسان‌تر برای اثبات هستند. ویزای D2 در دسته‌ بندی اقامت قرار می‌گیرد که به‌ عنوان ویزای بلند مدت برای بیش از 90 روز طبقه ‌بندی می‌شود.

آیا صرفاً داشتن ویزای D2 منجر به شهروندی می‌شود؟

نکته‌ ای که باید به آن دقت کنید این است صرفاً داشتن ویزای D2 باعث نمی‌شود که شما شهروند کشور پرتغال شوید. شما باید ابتدا به مدت 5 سال شهروند قانونی کشور اروپا باشید و سپس اقدام به دریافت شهروندی این کشور کنید. البته لازم به ذکر است در صورتی شهروندی بعد از 5 سال به شما تعلق می‌گیرد که موارد زیر را در این 5 سال رعایت کنید:

  1. سابقه کیفری نداشته باشید.
  2. مدرک زبان A2 پرتغالی داشته باشید.
  3. بتوانید اثبات حساب بانکی خودتان را ارائه دهید.

تنها در این صورت است که شما می‌توانید تبدیل به شهروند پرتغال شوید؛ پس حتماً به این موارد دقت کنید.

4 1

چه کسانی واجد شرایط درخواست برای D2 پرتغال هستند؟

ویزای کارآفرینی پرتغال (D2) به تمام غیر اروپایی ‌هایی که قصد مهاجرت به کشور پرتغال را دارند، تعلق می‌گیرد؛ در صورتی ‌که از شرایط زیر بهره‌مند باشند:

  1. یک کسب‌ وکار در کشور پرتغال راه ‌اندازی کنند.
  2. قبلاً یک کسب ‌وکار در کشور پرتغال راه ‌اندازی کرده‌ باشند و حال به دنبال ویزا هستند.
  3. در یک کسب ‌وکار سرمایه‌گذاری کنند.

برای اینکه واجد شرایط شوید باید به جزئیات اهمیت بدهید. ما در مؤسسه سام همواره آماده هستیم به شما برای دریافت ویزا مد نظرتان کمک کنیم. مؤسسه ما همیشه خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن ‌ها استفاده کنید.

آیا برای دریافت اقامت D2 نیاز تسلط به زبان پرتغالی می باشد؟

برای ویزای کارآفرینی پرتغال (D2) نیازی به داشتن دانش زبان پرتغالی ندارید؛ ولی ایده خوبی است که با یادگیری این زبان قبل از ورود به کشور پرتغال با شرکت ‌های پرتغالی در ارتباط باشید.  همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد شما برای دریافت شهروندی کشور پرتغال باید حتماً مدرک A2 را به دست بیاورید. این مدرک اهمیت فوق ‌العاده زیادی دارد و نیازمند داشتن دانش است. درصورتی‌که قصد دارید عملاً به این کشور مهاجرت کنید، پس همین حالا برنامه مهاجرتی خودتان را تنظیم کرده و شروع به یادگیری زبان پرتغالی کنید.

مراحل دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال (D2)

در ابتدا باید طرح کسب ‌وکار خودتان را ایجاد کرده و همه اسناد را کاملاً جمع‌آوری کنید. بعد از این کار باید با سفارت یا کنسولگری پرتغال کشور خودتان تماس بگیرید و درخواست ویزای D2 خودتان را ارسال کنید. شما می‌توانید برای طی‌کردن هرکدام از این مراحل به مؤسسه سام مراجعه کنید. ما می‌توانیم مدارک شما را طی یک جستجوی دقیق کاملاً بررسی کنیم و در اختیارتان قرار دهیم. شما برای پشتیبانی از درخواست خودتان به مدارکی که در ادامه گفته می‌شود، نیاز دارید:

  1. شما باید ابتدا ثابت کنید که می‌توانید به ‌اندازه حقوق سالانه یک پرتغالی درآمد داشته باشید. حداقل دستمزد در کشور پرتغال 7200 یورو است که هرسال این مبلغ کمی تغییر می‌کند. همچنین نیمی از این مبلغ به همسر شما تعلق دارد. شما باید به ‌ازای هر فرزند هم 2160 یورو داشته باشید.
  2. نباید خودتان و یا افرادی که تحت کفالت شما هستند، سوءپیشینه خاصی داشته باشند. این گواهی باید حداکثر مال سه ماه گذشته باشد.
  3. مدارکی که ثابت می‌کنند در کشوری که هستید به‌ صورت قانونی اقامت دارید.
  4. دو عدد عکس گذرنامه که با کیفیت و حتماً به ‌روز شده باشند.
  5. پاسپورت را به همراه داشته باشید.
  6. همچنین فرم درخواست ویزای خودتان را آماده کنید.

پس از ارائه مدارک بالا، جواب درخواست ویزای شما حدود 180 روز طول می‌کشد. اگر فرض کنیم که شما شرایط لازم را داشته باشید 60 روز پس از ارسال، درخواست شما دریافت می‌شود. البته بسته به شرایط و کشور مبدأ این زمان ممکن است بیشتر هم طول بکشد.

5

خدمات موسسه حقوقی سام

علاوه بر انجام مراحل قانونی برای دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال (D2) مؤسسه سام خدمات دیگری را نیز ارائه می‌دهد. در گروه سام وکلای پایه یک دادگستری آماده هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه کنند. همچنین ما این کار را با نازل ‌ترین قیمت برایتان انجام می‌دهیم که به‌ خودی‌خود یک مزیت است. شما می‌توانید حتی برای ثبت شرکت و افتتاح حساب در کشور پرتغال هم از ما کمک بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شد به‌ طورکلی به نحوه دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال (D2) پرداخته شود. همان‌طور که می‌دانید در سال‌ های اخیر موج عظیمی از مهاجرت به سمت کشورهای اروپایی شکل‌گرفته است. شما نیز می‌توانید به ‌راحتی از طریق ایران به هر کشوری که علاقه‌ مند بودید مهاجرت کنید. کشور پرتغال نیز از جمله کشورهای محبوب است که معمولاً مهاجران از طریق سرمایه‌ گذاری به آن مهاجرت می‌کنند. وکلا و مشاورین ما همواره آماده خدمت‌ رسانی به شما متقاضیان محترم هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 5 / 5. تعداد نظرات : 1

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام