مزایای اقامت اروپا

مزایای اقامت اروپا + موسسه حقوقی سام
مزایای اقامت اروپا + موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی  سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله مزایای اخذ اقامت اروپا به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مزایای اقامت اروپا چیست؟

در خصوص مزایای اقامت اروپا چه می دانید؟ بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی، علاوه بر فراهم نمودن شرایط مساعد زندگی، در پی اخذ اقامت کشور مقصد می باشند. کشورهای اروپایی یا اعضای حوزه شینگن، بهترین و پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی برای اخذ اقامت دائم اروپا و موقت می باشند. اخذ اقامت این کشورها علاوه بر مجوز سکونت فرد، به منزله کسب حقوق شهروندی و برخورداری از مزایای بسیاری  می باشد. مزایای اقامت در کشور های اروپایی فراتر از حقوق شهروندی هستند. امکان مسافرت به کشور های حوزه شینگن بدون محدودیت، امکان انجام معاملات مالی، راه اندازی  بیزینس، اشتغال آسان در کشورهای حوزه شینگن و برخورداری از بیمه سلامت جزء مزایای اقامت اروپا می باشند. برخی از شرایط و مزایای دارندگان کارت اقامت دائم با دارندگان کارت اقامت موقت متفاوت می باشد. اما اخذ اقامت کشورهای اروپایی به طور کلی مسیر پیشرفت و ترقی افراد را فراهم می نماید.

برترین مزایای اقامت اروپا کدامند؟

چرا مزایای اقامت اروپا بیش از سایر کشورها مورد توجه مهاجران قرار دارند؟ وجود سیستم یکپارچه تجاری، اقتصادی و مالیاتی در کشورهای عضو حوزه ی شنگن، زمینه فعالیت گسترده ی شهروندان کشورهای اروپایی را فراهم نموده است. به موجب قوانین شینگن، 26 کشور اروپایی عضو این حوزه برای شهروندان به منزله یک کشور واحد می باشند. به عبارت دیگر داشتن کارت اقامت یکی از کشورهای اروپایی به منزله کارت اقامت سایر کشورها محسوب می‌شود و محدوده مسافرت، تجارت، تحصیل و بیزنس افراد را به طور چشمگیری گسترش می‌دهد. برخی از مزایای ویژه، شامل موارد زیر می باشند:

  • فرصت های شغلی متنوع و مناسب
  • تردد آسان و کم هزینه بدون نیاز به ویزا در کشورهای حوزه ی شینگن
  • امکان تحصیل در دانشگاه ها و مدارس سایر کشورهای اروپایی
  • امکان افتتاح حساب و دریافت تسهیلات بانکی و دولتی در کشورهای عضو شینگن
  • تجارت گسترده در کشورهای اروپایی
  • دریافت خدمات پزشکی رایگان
  • بهره مندی از حقوق و مزایای شهروندی

تردد آسان در کشور های شینگن

تردد آسان در کشور های اروپایی آرزوی بسیاری از مهاجران، تاجران، جویندگان شغل و فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشد. یکی از مزایای اقامت اروپا امکان تردد دارندگان کارت اقامت در کشورهای حوزه ی شینگن بدون نیاز به اخذ ویزا و صرف هزینه می باشد. تردد آسان در کشورهای اروپایی، امور تاجران، بیزینس من ها و افراد علاقمند به گردش و سفر را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. حقوق شهروندی مانند بیمه سلامت، خدمات پزشکی و بهداشتی در تمام کشورهای شینگن به صورت رایگان در اختیار مهاجران دارای کارت اقامت قرار می‌گیرند.

فرصت های شغلی گسترده

کشورهای متعهد در پیمان شینگن علاوه بر ثبات اقتصادی و بازار کار گسترده از قوانین اقتصادی و تجاری یکپارچه و استانداری برخوردار می باشند. بنابراین یکی از مزایای اقامت اروپا، امکان فعالیت در بستر وسیع کشور های اروپایی می باشد. این کشورها به دلیل رونق اقتصادی، دارای بازار کار گسترده، مشاغل متنوع با درآمد عالی و مزایای منحصربفرد می باشند. شهروندان هر یک از کشورهای اروپایی، می توانند در کشورهای مختلف حوزه ی شینگن به مشاغل دلخواه با دستمزد مناسب مشغول شوند. فارغ التحصیلان کشورهای اروپایی پس از تبدیل اقامت تحصیلی خود به اقامت کاری، می توانند به راحتی در صدد یافتن شغل مناسب به کشورهای دیگر مراجعه نمایند.

رفاه و کیفیت بالای زندگی از مزایای اقامت اروپا

زندگی آرام و ایده آل از مزایای اقامت اروپا است. کشورهای اروپایی علاوه بر آب و هوای معتدل، از ثبات اقتصادی، رفاه اجتماعی، حقوق شهروندی عالی، بازار کار مناسب، امید به زندگی بالا و امنیت مناسب از مقاصد محبوب مهاجران به شمار می آیند. برآورده شدن نیازهای اساسی و نیازهای روانی افراد سبب افزایش رضایت از زندگی و پیشرفت و تلقی می‌گردد. قوانین حاکم بر کشور های حوزه شینگن از قوانین مالیاتی گرفته تا حقوق شهروندی عالی بر میزان کیفیت زندگی شهروندان تأثیر می‌گذارد. امکان اشتغال در زمینه مد نظر، امنیت اقتصادی، امکان تحصیل در بهترین دانشگاه ها، امکان تحصیل رایگان، امنیت روانی، دریافت حقوق و مزایای مناسب و… همگی زمینه افزایش کیفیت زندگی را فراهم می‌کنند.

مجوز فعالیت های اقتصادی و مالی 

کارآفرینی، راه اندازی بیزینس های خصوصی، خرید و فروش ملک، خرید مسکن، افتتاح حساب بانکی، دریافت تسهیلات بانکی و… از مزایای اقامت اروپا محسوب می‌شوند. مزایای مذکور علاوه بر استقلال مالی فرد به رونق اقتصادی کشور کمک می کند. افراد دارای اقامت موقت و دائم با افتتاح حساب بانکی و امکان دریافت تسهیلات دولتی، توانایی خرید و فروش خویش را افزایش می‌دهند. این افراد همچنین به راحتی می توانند در پروژه های مختلف سرمایه گذاری نمایند و مبلغ مالیاتی کمی به دولت پرداخت نمایند. اخذ اقامت دائم یا اقامت سرمایه گذاری امکان فعالیت در تمام کشورهای حوزه ی شینگن را برای افراد مهیا می‌نماید.

مزایای اقامت اروپا + موسسه حقوقی سام

مجوز فعالیت های اقتصادی و مالی با اقامت اروپا

امنیت و رفاه شغلی از مزایای اقامت اروپا

شرکت های معتبر، کسب و کارهای موفق و سازمان های مختلف در کشورهای اروپایی حوزه ی شینگن فعالیت می‌کنند و این مسئله به عنوان یکی از آپشن های اقامت اروپا برای مهاجران و شهروندان اروپایی محسوب می‌شود. قوانین کار و اشتغال در این شرکت ها و سازمان های اروپایی به نفع نیروی انسانی و در نهایت به نفع صاحبان کسب و کارها طراحی شده اند. ساعات کاری استاندارد و پرداخت حقوق و مزایای مطلوب کارکنان، علاوه بر افزایش بهره وری نیروی انسانی، سبب پیشرفت کسب و کارها می‌گردد.

شرایط بهره مندی از مزایای اقامت اروپا

دریافت اقامت اروپا شرط اصلی بهره مندی از مزایای اقامت اروپا است که از راه های مختلفی قابل دسترسی می باشد. مطمئن ترین و آسان ترین شیوه های بهره ‌مندی از این مزایا، اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری ، ثبت شرکت، اثبات تمکن مالی، خرید ملک، ازدواج و گاهی اوقات تحصیل می باشند. بهترین کشورها برای خرید ملک و سرمایه گذاری، کشور یونان ، ترکیه ، قبرس شمالی، و لهستان می باشند. فرآیند ثبت شرکت در کشور های آلمان، ترکیه، قبرس، لهستان و یونان نسبت به سایر کشورها مطلوب تر می باشد.

مزایای اقامت اروپا + موسسه حقوقی سام

نمونه بلو پیپر اقامت دائم اروپا

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

بارز ترین مزایای اقامت اروپا چیست؟

از جمله مزایای اقامت اروپا تردد آسان در کشور های شینگن، امنیت و رفاه شغلی، کسب مجوز های مالی و اقتصادی می باشد.

راه های مطمئن برای کسب اقامت اروپا کدامند؟

اثبات تمکن مالی، ثبت شرکت و خرید ملک و سرمایه گذاری و نیز ازدواج از جمله راه های مطمئن برای دریافت اقامت اروپا هستند.

بیشتر بخوانید:  اقامت اروپا با 50000 یورو

نمونه کارهای موفق موسسه سام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام