خرید کسب و کار در آلمان

خرید کسب و کار در آلمان+ موسسه حقوقی سام
خرید کسب و کار در آلمان+ موسسه حقوقی سام

خرید کسب و کار در آلمان

جمهوری فدرال آلمان، کشوری پرجمعیت و پیشرفته در قاره اروپاست که شامل 16 ایالت می باشد. پایتخت آن برلین و مهمترین شهرهای آن شامل برلین، مونیخ، فرانکفورت و هامبورگ می باشد. این کشور آلمانی زبان در غرب اروپا، مهمترین و اقتصادی ترین کشور عضو منطقه یورو می باشد. عضویت در سازمان ملل، اتحادیه اروپا، ناتو و … در کارنامه این کشور قرار دارد. همسایگان شمالی آن دانمارک و دریای شمال و بالتیک، و همسایگان غربی آن فرانسه، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، همسایگان جنوبی آن شامل اتریش و سوئیس و همسایگان شرقی آن جمهوری چک و لهستان می باشد. از جمعیت 82 میلیون نفری آن، حدود 92 % آلمانی و حدود 7.7 % آن اتباع خارجی تشکیل شده است. این کشور از نظر تولید ناخالص داخلی چهارمین قطب اقتصادی دنیا است و از نظر رفاه و سطح زندگی اجتماعی، نظام آموزشی رایگان و سیستم بهداشت قدرتمند جایگاه ارزشمند و بالایی در دنیا دارد. یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که قبل از انتخاب بهترین سرمایه گذاری در آلمان و سایر کشورها باید مد نظر قرار دهید این است که استانداردهای سرمایه گذاری در آن کشور را بررسی نمایید. استاندارهای سرمایه گذاری شامل فاکتورهای مختلف سیاسی، اقتصادی و قضایی است. داشتن سیستم قضایی بی طرف و سالم می تواند این اطمینان را به سرمایه گذار خارجی دهد که در صورت ایجاد مشکل حقوقی به راحتی می تواند حقوق خود را درخواست نماید و مرجعی برای رسیدگی به درخواست وی وجود دارد. ثبات سیاسی و نداشتن مشکلات داخلی و خارجی، از موارد مهمی است که می تواند برای سرمایه گذاری به آن توجه نمود. خوشبختانه روابط سیاسی ایران و آلمان از دیرباز مثبت بوده است و معاهده های دوجانبه مختلفی باهم منعقد نموده اند. سیستم اقتصادی هم در کنار دو عامل قبلی برای هر نوع سرمایه گذاری و انتخاب بهترین سرمایه گذاری در آلمان می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد. اقتصاد پیشرفته و قوی به سرمایه گذار کمک میکند سود قابل قبولی از سرمایه گذاری خود داشته باشد. یکی از راه های ساده برای دریافت اقامت آلمان وجود دارد که خرید کسب و کار در آلمان است. در این روش شما با فردی که در حال حاضر در کشور آلمان دارای کسب و کار در آلمان آماده و رونق یافته است، ارتباط گرفته و پس از تحقیقات لازم و دریافت مشاوره کسب و کار (مشاوره بیزینس) ، کسب و کار را در آلمان خریداری می نمایید. این شخص می تواند دلایل متفاوتی از جمله بازنشستگی، مهاجرت، تغییر شغل و دیگر موارد برای فروش کسب و کار فعال (فروش بیزینس آماده) خود داشته باشد. شما به راحتی می توانید با خرید کسب و کار در آلمان، اقامت این کشور را دریافت نمایید. هنگام خرید کسب و کار در آلمان، بهترین روش داشتن یک مشاور آلمانی تبار است که به اصول چنین خرید هایی آگاه باشد تا بر اساس نیاز منطقه و بررسی های اقتصادی بتواند بهترین گزینه را پیشنهاد دهد. سپس طی چندین جلسه رسمی راجع به کسب و کار صحبت می شود و در نهایت جزئیات مربوط به هزینه ها شفاف سازی می شود. پس داشتن یک مشاور آلمانی می تواند شما را زودتر به این هدف سوق دهد چون عادات تجارت را در آلمان به خوبی می شناسد. شرکت های قوی در آلمان عمدتا در حوزه تولیدات، ماشین آلات، مهندسی، اتومبیل و مواد شیمیایی فعالیت می کنند ولی خرید یک کسب و کار در آلمان در زمینه نرم افزار، فناوری اطلاعات، داروسازی و حمل و نقل بسیار پرمنفعت است.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مزایای دریافت اقامت از طریق خرید کسب و کار

  • رقابت بیشتر بین مشتریان و همچنین کارفرمایان برای دریافت و ارائه خدمات
  • حذف موانع تجاری
  • کاهش هزینه های کسب و کار
  • کارآمدی چشمگیر
  • حذف فعالیتهای غیررقابتی

اگر یک فرد خارجی علاقه مند به شروع کار در کشوری اروپایی باشد، با خرید یک کسب و کار در آلمان می تواند منفعت های زیادی را کسب کند که به شرح زیر است:

  • ورود سریع تر به بازارهای تجاری
  • در دسترس بودن نیروی کار متخصص و اطلاعات ضروری
  • ارتباط با مشتریان جدید
  • عدم نیاز به اطلاعات زیاد در زمینه مسائل اداری مانند پروسه مالیات
  • قرارگیری در جای درستی از بازار
  • فراهم بودن گواهی نامه ها و مدارک معتبر مورد نیاز
  • ریسک پذیری بسیار محدودتر

"<yoastmark

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

چرا ایرانی ها به خرید کسب و کار آماده علاقه مند هستند؟

هزینه های خرید ملک و دریافت اقامت در اروپا در کمترین شکل ممکن ۲۵۰.۰۰۰ یورو است که مبلغ سنگینی است. اما از طریق خرید کسب و کار با ارقام کمتر می‌توان اقامت کشورهایی همچون آلمان، هلند، اسپانیا، پرتغال و یا فرانسه و اسلواکی را به دست آورد.

آیا خود اشتغالی همان کارآفرینی است؟

خیر، این دو مقوله با هم دیگر تفاوت دارد.

خرید کسب و کار چگونه منجر به دریافت اقامت کشورهای اروپایی و کانادا می‌شود؟

از آنجایی که یکی از بهترین راه های اخذ اقامت کشورهای دیگر راه اندازی کسب و کار در آنها است، با خرید یک کسب و کار آماده علاوه بر انتقال سرمایه خود به امن ترین راه ممکن، از موهبت اقامت آن کشور بهره مند خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام