اقامت کانادا از طریق تمکن مالی

اقامت کانادا از طریق تمکن مالی + موسسه حقوقی سام
اقامت کانادا از طریق تمکن مالی + موسسه حقوقی سام

در این مقاله تلاش شده است که شیوه های اخذ اقامت کانادا معرفی گردد و اقامت کانادا از طریق تمکن مالی مورد بررسی قرار گیرد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

روش های مهاجرت به کانادا

  • اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استانی
  • اقامت کانادا از طریق تمکن مالی
  • اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری
  • اقامت کانادا از طریق تحصیل
  • اقامت کانادا از طریق ازدواج
  • اقامت کانادا از طریق تولد
  • اقامت کانادا از طریق پناهندگی
  • ویزای توریستی کانادا

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت کانادا به وسیله ی سرمایه گذاری از دو طریق صورت بگیرد که در ادامه به صورت مختصر به آنها اشاره شده است. همچنین شما عزیزان می توانید مقالات مرتبط مانند کسب اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری و یا کسب اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری را مشاهده کنید.

اقامت کانادا از طریق تمکن مالی + موسسه حقوقی سام

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

1. اقدام از طریق استان کبک

  • داشتن دارایی حداقل به ارزش۱٬۶۰۰٬۰۰۰ دلار کانادا پرداخت مبلغ ۸۰۰ هزاردلار به خزانه دولت به مدت ۵ سال
  • پرداخت بهره بانکی بلاعوض به مبلغ۱۸۰٬۰۰۰تا ۲۰۰٬۰۰۰ دلار کانادا (به جای ۸۰۰ هزار دلار)

2. اقدام از طریق استان‌ها(PNP)

  • اثبات داشتن حداقل دارایی به ارزش۱۰۰هزار دلار
  • الزام به راه اندازی کسب و کار در استان مورد نظر
  • سکونت داشتن در استان انتخاب شده در۲ سال اول یا پرداخت جریمه تا 75000 دلار

براساس قراردادهای موجود میان دولت فدرال کانادا و استان‌های دیگر این کشور، هریک از استان‌ها می‌توانند به انتخاب متقاضی برای کار و اقامت در آن استان در قالب برنامه PNP اقدام نمایند. این استان‌های کانادا با انتخاب مهاجر بر اساس مقررات خود، او را به عنوان نامزد دریافت اقامت دائم کانادا به دولت فدرال معرفی می‌کنند و دولت با بررسی‌های بعدی به متقاضی اقامت دائم می‌دهد.

اقامت کانادا از طریق تمکن مالی

دریافت اقامت با تمکن مالی یکی از روش های سریع برای گرفتن اقامت می باشد. درکل اخذ اقامت از طریق تمکن مالی یعنی این که متقاضی بدون نیاز به کار کردن در کشور مقصد می تواند زندگی خود را اداره کند. برای این منظور می بایست گردش حساب خود را به همراه سایر مدارک مانند گواهی اسناد و مالکیت ها و سهام و … ارائه کنید. برای اثبات این موضوع، متقاضی می تواند درآمد دریافتی خود را از طریق نشان دادن سود سرمایه سپرده گذاری، سهام شرکت و حقوق بازنشستگی ارائه دهد. متقاضیان با اثبات تمکن مالی در کشور خود می توانند برای خود، همسر و فرزندان تحت تکفل اقامت دریافت نمایند. این اقامت به اشخاصی تعلق می گیرد که از تمکن مالی برخوردار باشند. افرادی که اقامت با تمکن مالی را دریافت می نمایند، نیازی به کار در آن کشور نخواهند داشت. درآمد ثابت ماهیانه از 4 طریق زیر قابل اثبات می باشد:

  • سود حاصل از سپرده بانکی
  • اجاره نامه ملکی
  • حقوق بازنشستگی
  • سود حاصل از سهام بورس

اخذ اقامت کانادا از طریق تمکن مالی امکان پذیر نمی باشد و هیچ منبع موثقی دال بر وجود قانون تمکن مالی کانادا و اخذ اقامت تمکن مالی کانادا وجود ندارد و متاسفانه یک سری از موسسات صرفا برای جذب مخاطب اطلاعات اشتباه را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. اقامت تمکن مالی از طریق کشور های اروپایی امکان پذیر می باشد. اگر شما تمایل دارید که از روش تمکن مالی اقدام نمایید و اقامت اروپا را دریافت کنید، می توانید از کشور های دیگری نیز اقدام نمایید. مانند: اقامت یونان ، اقامت فرانسه ، اقامت اسپانیا

اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری

گرفتن اقامت کانادا از طریق کار از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه متقاضیان می باشد. این روش برای افرادی که دارای تخصص، تجربه کار و دانش زبان انگلیسی هستند مناسب می باشد. در رابطه با کار در کانادا باید بدانید که سیستم مهاجرت کاری به کانادا بصورت امتیاز بندی است. دولت کانادا، متقاضیان با مهارت را بر اساس توانایی هایشان به عنوان مقیمان دائم کشور کانادا انتخاب می کند تا در کانادا سکونت کنند و بخشی از نیروی کار در کانادا باشند. سیستمی برای انتخاب افراد وجود دارد و مشخص می کند که چطور افراد بامهارت و تجربه کاری درخواست مهاجرت به کانادا را بکنند، این سیستم اکسپرس انتری یا   Express Entry  نامیده می شود.

سیستم اکسپرس انتری دو مرحله دارد؛ در مرحله اول کاندید هایی که قابلیت ورود دارند به صورت آنلاین، پروفایل اکسپرس انتری را تکمیل می کنند که اطلاعاتی شامل مهارت ها، تجربه کاری، مهارت های زبان، تحصیلات و جزئیاتی دیگر که می تواند در سنجش فرد تاثیر گذار باشد، وارد می شود. در این مرحله حداقل امتیازی که برای ورود به استخر باید کسب نمائید، ۶۷ است که شما می توانید این امتیازات را از فاکتورهای ذکر شده به دست آورید. پس از کسب 67 امتیاز شما وارد مرحله دوم می شوید که اصطلاحاً به آن Pool یا استخر گفته می شود. در این مرحله نیز امتیاز بندی صورت می گیرد. حداکثر امتیاز قابل کسب در این مرحله 1200 امتیاز می باشد که 600 امتیاز آن مربوط به توانایی های شخصی شما می باشد و 600 امتیاز دیگر نیز در صورت انتخاب شدن برای یکی از استان های کانادا کسب خواهید کرد. پس از خروج از استخر به شما و اعضای خانواده تان که شامل همسر و فرزندان است، اقامت دائم کانادا اعطا می گردد و می توانید مانند یک شهروند کانادایی زندگی خود را در این کشور آغاز نمایید. در این روش پس از گذشت 3 سال از اقامت در این کشور نیز می توانید پاسپورت این کشور را اخذ نمایید.

اقامت کانادا از طریق تحصیل

ویزای تحصیلی از سوی اداره مهاجرت کانادا صادر می‌شود. سفارت کانادا فقط برای مدت خاصی اقامت تحصیلی صادر می‌کند. با توجه به این وضعیت دانشجویان بین‌المللی می‌توانند در مونتریال، کبک یا سایر شهرهای کانادا در پایان هر سال نسبت به تمدید ویزایشان اقدام نمایند. برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا، متقاضی باید ابتدا از دبیرستان، دانشگاه یا کالج در کانادا پذیرش بگیرد. پس از دریافت پذیرش، معرفی نامه ی خود را به سفارت کشور کانادا ارسال کند تا ویزای دانشجویی کانادا برای وی صادر گردد. پس از اتمام مراحل گرفتن ویزای تحصیلی کانادا ، می‌بایست در مرکز آموزشی مورد نظر ثبت نام کرده و در آن جا اقامت موقت داشت. لازم است ذکر شود که در دوران تحصیل می‌توان نسبت به درخواست اقامت دائم کشور کانادا نیز اقدام کرد.

اقامت کانادا از طریق تمکن مالی+ موسسه حقوقی سام

اقامت کانادا از طریق تحصیل

اقامت کانادا از طریق ازدواج

گرفتن اقامت کانادا از طریق ازدواج به این صورت است که فردی که در کانادا اسپانسر می شود و فردی که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق همسر خویش است، هردو باید شرایط خاصی داشته باشند. طرفین باید حداقل 18 سال سن داشته باشد و اسپانسر باید مقیم دائم یا شهروند کانادا باشد. اسپانسر همچنین باید اثبات نماید که می تواند هزینه های زندگی همسر خود را تامین نماید. ازدواج باید حقیقی باشد و ازدواج صوری و با هدف گرفتن اقامت کانادا، از طرف دولت جرم شناخته می شود و عواقب جزایی برای طرفین در پی خواهد داشت. بنابراین زوجین باید بتوانند اثبات نمایند که ازدواج آن ها حقیقی است.

در این نحوه گرفتن اقامت کانادا، در ابتدا به فرد خارجی اقامت موقت کانادا اعطا می شود و پس از 3 سال در صورتی که ازدواج پابرجا باشد شخص می تواند برای اخذ تابعیت و پاسپورت کانادا اقدام نماید.

اقامت کانادا از طریق تولد

تابعیت از طریق تولد به دو روش خاک و خون می باشد و تابعیت کانادا از طریق تولد به روش خاک می باشد. و به این معنا است که هر کودکی که در خاک این کشورها متولد شود، می تواند تابعیت آن کشور را کسب نماید. بنابراین تولد فرزند در خاک کانادا موجب اعطای تابعیت به فرزند می گردد. به دلیل تبعیت کشور کانادا از اصل خاک این امتیاز برای مهاجرانی که فرزندانشان در خاک کانادا متولد می شوند وجود دارد که فرزند بلافاصله تابعیت کانادا را اخذ نمایند.

اقامت کانادا از طریق پناهندگی

به طور کلی اخذ اقامت کانادا از طریق پناهندگی امکان پذیر است اما به هیچ عنوان انتخاب این روش جهت مهاجرت و اخذ اقامت پیشنهاد نمی گردد. موسسه حقوقی سام، هیچگونه خدماتی در زمینه اخذ اقامت از طریق پناهندگی ندارد.

اخذ ویزای توریستی کانادا

 ویزای توریستی کانادا معمولا به شکل ویزای تک ورود یا ویزای مولتیپل کانادا یا همان ویزای پنج ساله کانادا صادر می‌شود. ویزای توریستی برای متقاضیان ایرانی معمولا یا به صورت سینگل اینتری به مدت درخواست متقاضی یا به صورت مولتیپل اینتری به مدت ۵ سال صادر می‌شود. برای دریافت ویزای توریستی کانادا فقط نیاز به انگشت نگاری می باشد و مدارک توسط آفیسر پرونده مورد بررسی قرار می‌گیرد. معمولاً درخواست ویزای کانادا توسط سفارت کانادا 60 روز طبق اعلام سفارت زمان میبرد که البته بطور معمول زمان کمتری صرف می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

برای دریافت اقامت تمکن مالی کانادا حداقل سرمایه در حساب بانکی چقدر است؟

برای دریافت این اقامت حداقل 150000 یورو نیاز است.

برای دریافت اقامت تمکن مالی اروپا نیازی به ارائه مدرک زبان است؟

خیر نیازی نیست.

بیشتر بخوانید:  اقامت ثبت شرکت در هلند

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 0 / 5. تعداد نظرات : 0

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام