اقامت ثبت شرکت در هلند

اقامت ثبت شرکت در هلند + موسسه حقوقی سام
اقامت ثبت شرکت در هلند + موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت اروپا، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. راه های قانونی گوناگونی برای اخذ هلند وجود دارد که در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد. و اقامت هلند از طریق ثبت شرکت بررسی خواهد شد.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

روش های اخذ اقامت هلند

  • اخذ اقامت هلنداز طریق سرمایه گذاری
  • اخذ اقامت هلند از طریق تمکن مالی
  • اخذ اقامت هلنداز طریق کار
  • اخذ اقامت هلند از طریق تحصیل
  • اخذ اقامت هلند از طریق خرید ملک
  • اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج
  • اخذ اقامت هلند از طریق تولد
  • اخذ اقامت هلند از طریق پناهندگی

اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری یا ثبت شرکت 

انواع سرمايه گذاري در هلند

  • ثبت شرکت در هلند
  • سرمايه گذاري مشترک
  • سرمايه گذاري در صندوق دولتي

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در هلند 1.25 میلیون یورو می باشد. متقاضی برای سرمایه گذاری در هلند باید این مبلغ را در یک شرکت هلندی سرمایه گذاری کند. مبلغ مذکور باید به یک بانک هلندی یا یکی از بانک های اتحادیه اروپا که در هلند شعبه دارد واریز گردد. متقاضی اخذ اقامت هلند با ادامه سرمايه گذاري و سودآوري و فعاليت اقتصادي بعد از گذشت 5 سال در هلند میتواند براي دريافت اقامت دائم کشور هلند اقدام نمايد.

اخذ اقامت در هلند به شیوه سرمايه گذاري و ثبت شرکت در هلند به دو روش انجام می گیرد: فرد متقاضی با ارائه طرح و بیزينس اقتصادي يک شرکت جديد را به ثبت مي رساند و يا اينکه يک شرکتي را که قبلاً وجود داشته، خريداري می نماید.

اقامت ثبت شرکت در هلند

اقامت ثبت شرکت در هلند از نوع کارآفرینی می باشد و دارای امتیازبندی است. علاوه بر این لازم است که هزینه ای در حدود یک میلیون و دویست و پنجاه هزار یورو مصرف شده و بیزنس پلن قوی ارائه گردد. هلند یکی از کشورهای موفق با رشد اقتصادی بالا است که نرخ پایین مصادره اموال باعث شده تا سرمایه گذاران خارجی بسیاری به ثبت شرکت در هلند علاقه نشان دهند. از طرفی شما به عنوان یک متقاضی با راه اندازی کسب و کار خود در این کشور می‌توانید از مزایای شهروندی این کشور بهره مند شوید. شرکت ها در کشور هلند، انواع مختلفی دارند. بر خلاف کشور های دیگر، هر کدام از این شرکت ها، ایفای نقشی تخصصی برای اداره و مدیریت امور بازرگانی و تجارتی دارند. ثبت شرکت در هلند به طور کلی هزینه زیادی ندارد. اما ثبت شرکتی که منجر به اقامت شود، باید در قالب کارآفرینی باشد. در خصوص روش های کار آفرینی و ثبت شرکت، یکی از پر طرفدار ترین کشور های اروپایی جهت دریافت اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت ، کشور آلمان می باشد.

مراحل ثبت شرکت در هلند برای اخذ اقامت 

  1. انتخاب نوع شرکتی که متقاضی اقامت هلند خواهان ثبت آن است.
  2. انجام امور حقوقی و ثبت شرکت در هلند توسط وکلای رسمی شرکت
  3. اخذ ویزا برای انجام کارهای ثبت شرکت در هلند (مرحله مقدماتی)
  4. افتتاح حساب بانکی (حقوقی) از طریق ثبت شرکت در هلند
  5. تهیه دفتر مجازی یا حقیقی به همراه تلفن، فکس، ایمیل و وب سایت با پسوند کشور هلند توسط متقاضی اقامت هلند
  6. دریافت اقامت ۱ ساله برای مدیرعامل و خانواده از طریق ثبت شرکت در هلند

در روش ثبت شرکت در هلند اگر متقاضی دارای شرایط ذکر شده باشد میتواند برای ثبت شرکت مستقل در هلند تقاضا نماید. در صورت موافقت ادارات مربوطه برای متقاضی و خانواده ایشان کارت اقامت موقت یکساله صادر میشود که باید تا ۵ سال تمدید گردد. با داشتن اقامت هلند متقاضی قادر خواهد بود به تمامى کشورهاى اتحادیه اروپا و شینگن بدون نیاز به ویزا سفر کند.

بعد از ۵ سال اقامت موقت به اقامت دائم تبدیل شده و می توان برای پاسپورت هلند اقدام نمود.

شرایط تمدید اقامت ثبت شرکت در هلند

  1. عدم ارتکاب جرم عمدی منجر بر محکومیت
  2. فعالیت واقعی شرکت و پرداخت مالیات
  3. حضور در حوزه شنگن حداقل بمدت ۶ ماه و یک روز

اقامت از طریق کار

ویزای کار در کشور هلند به چندین شیوه اخذ می گردد . یکی از شیوه های اخذ ویزای کار هلند این است که فرد در کشور هلند یک دعوت نامه کاری از یک فرد دارای شرایط که دارای شرکتی معتبر در کشور هلند است اخذ نماید و البته فرد متقاضی کار نیز باید شرایط مورد نیاز برای اخذ آن موقعیت کاری را داشته باشد. با توجه به اینکه قوانین کار در کشورهای اتحادیه اروپا بصورت یکسان می باشد، متقاضی بایستی دعوت نامه ای از کارفرمایی در کشور هلند دریافت کند و طی مدت کوتاهی جهت دریافت ویزای کار هلند اقدام نماید. دریافت این دعوتنامه امری سخت به نظر می رسد چون بایستی سه ماه در کشور هلند آگهی جذب نیروی کار درج گردد و در صورتیکه شخصی متقاضی این شغل نباشد مجددا این آگهی در اتحادیه اروپا به مدت سه ماه دیگر تکرار شود .

اقامت ثبت شرکت در هلند+ موسسه حقوقی سام

اقامت هلند از طریق کار

اقامت از طریق تحصیل

تحصیل در دانشگاه های کشور هلند به دو زبان انگلیسی و آلمانی برای دانشجویان میسر است. متقاضیان  برای تحصیل در دانشگاه های هلند نیازمند داشتن مدرک دیپلم می باشید، در غیر اینصورت افرادی که شرایط لازم برای ورود به دانشگاه های این کشور را ندارند می توانند با حداقل سن 21 سال در آزمون های ورودی دانشگاه های این کشور شرکت کرده و در صورت قبولی به تحصیل خویش ادامه دهند.

اقامت از طریق خرید ملک

کشور هلند از طریق خرید ملک به متقاضیان اقامت نمی دهد و فقط صرفا افراد می توانند به جهت سرمایه گذاری در هلند ملک خریداری نمایند. در صورت تمایل به اخذ مهاجرت به اروپا از طریق خرید ملک می توانید مقاله های کشور یونان ، اسپانیا و پرتغال را مطالعه نمایید.

اقامت از طریق ازدواج

برای اخذ اقامت هلند زوجین باید سه سال در کنار یکدیگر زندگی مشترک را گذرانده باشند و در طول این مدت نیز از یکدیگر جدا نشده باشند و همچنین تنها یک بار ازدواج نمایند. پس از داشتن این شرایط افراد می ‌توانند برای کسب اقامت این کشور اقدام نمایند. اگر در طول این مدت افراد از یکدیگر طلاق بگیرند؛ مشمول اخذ اقامت هلند نخواهند شد. همچنین برای اخذ اقامت این کشور لازم است افراد ازدواج خود را در شهرداری هلند ثبت کرده باشند و اثبات نمایند که ازدواج آن ها واقعی است و تنها به صرف اخذ تابعیت این کشور صورت نگرفته است.

اقامت از طریق تولد

کشور هلند از سیستم خون تابعیت میکند. کودکی که در کشور هلند متولد شود تابعیت کشور هلند را خواهد داشت. این موضوع و قانون از سال ۱۹۸۵ در کشور هلند وضع شد . قانون اصل خون در کشور هلند اینگونه است که از پدر و مادری هلندی یا مادری هلندی که هنوز ازدواج نکرده است اگر فرزندی متولد شود، آن فرزند هلندی است .

اقامت از طریق پناهندگی

به طور کلی کسب تابعیت هلند از طریق پناهندگی امکان پذیر است اما به هیچ عنوان انتخاب این روش جهت مهاجرت و اخذ اقامت پیشنهاد نمی گردد. موسسه حقوقی سام، هیچگونه خدماتی در زمینه اخذ اقامت از طریق پناهندگی ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول در مورد اقامت ثبت شرکت در هلند

برای ثبت شرکت در هلند محبوب ترین نوع آنها کدام است؟

شرکت هایی با مسئولیت محدود

اگر یک شرکت زیان ده باشد دولت اموال را مصادره می کند؟

میزان مصادره اموال بسیار کم است.

اگر فرد متقاضی مقیم کشور دیگری باشد می تواند در هلند شرکت ثبت کند؟

بله امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:  تمدید اقامت آلمان

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 0 / 5. تعداد نظرات : 0

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام