اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک + موسسه حقوقی سام
اقامت فرانسه از طریق خرید ملک + موسسه حقوقی سام

در این مقاله تلاش شده است که اقامت فرانسه از طریق خرید ملک به صورت کامل مورد بحث و بررسی قرار گیرد. همچنین شما می توانید با تماس با مشاوران موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فرانسه یکی از کشورهای واقع شده در اروپای غربی می‌باشد. فرانسه یکی از سه کشوری است که دارای سواحلی در دریای مدیترانه و هم در اقیانوس اطلس است. (دو کشور دیگر عبارتند از اسپانیا و مراکش).

بخش ‌های شمالی و شمال شرقی فرانسه دارای آب ‌و هوای معتدل است. بخش های جنوبی نیز آب ‌و هوای مدیترانه‌ای دارند. بخش‌های غربی فرانسه دارای اقلیم اقیانوسی است یعنی این مناطق دارای میزان بارش بالایی بوده و زمستان‌ هایی معتدل و تابستان‌ هایی گرم را تجربه می‌کنند. سایر مناطق نیز معمولاً از تابستان‌ هایی گرم و گاهی طوفانی و زمستان‌ هایی سرد برخوردارند.

فرانسه بزرگترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در همه قاره اروپا به ‌شمار می‌آید. جمعیت فرانسه در حال عبور از مرز ۶۷ میلیون نفر است که با این شمار، فرانسه در رتبه دومین کشور پرجمعیت پس از آلمان در اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد. مرکز فرانسه، شهر پاریس است. پاریس بزرگ‌ترین شهر این کشور و مرکز اصلی تجارت و فرهنگ فرانسه است.

روش های دریافت اقامت فرانسه

  • اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی
  • اخذ اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری
  • اخذ اقامت فرانسه از طریق تحصیل
  • اخذ اقامت فرانسه از طریق کار
  • اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک
  • اخذ اقامت فرانسه از طریق ازدواج
  • اخذ اقامت فرانسه از طریق تولد
  • اخذ اقامت فرانسه از طریق پناهندگی
  • اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی

یکی از ارزان ترین راه مهاجرت به اروپا، اقامت از طریق اثبات تمکن مالی می باشد. در سال های اخیر اخذ اقامت از روش تمکن مالی برای متقاضیان مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه دارای جذابیت فراوان بوده است. اگرچه سابقا بسیاری از متقاضیان از روش های دیگر از قبیل روش خرید ملک و سرمایه گذاری یا ثبت شرکت برای مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه اقدام می‌نمودند، اما هم اکنون روش تمکن مالی طرفداران بیشتری پیدا کرده و با توجه به شرایط بسیار سهل الوصول آن و راه های VIP که به واسطه اقدامات ویژه موسسه حقوقی و بین المللی  سام جهت اخذ اقامت فرانسه در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است، بهترین گزینه برای متقاضیان اخذ اقامت این کشور می‌باشد. دریافت اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی بدون نیاز به داشتن مدرک زبان خارجی و قابلیت تمدید قطعی و راحت، نسبت به سایر روش های موجود مورد استقبال بیشتری از سوی متقاضیان قرار گرفته است.

اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

افراد که قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فرانسه را دارند، می توانند از طریق اخذ ویزای تجاری فرانسه اقدام کنند و این امکان برای متقاضی اقامت فرانسه وجود دارد که در تردد بین کشور فرانسه و کشور خودش باشد و تنها نکته ایی که متقاضیان باید در نظر بگیرند این است که حتما باید از اتباع فرانسوی افرادی را استخدام کنند و ماهیانه بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ یورو حقوق پرداخت نمایند.

روش دومی که افراد می توانند از طریق ویزاهای سرمایه گذاری و ثبت شرکت اقدام کنند، خرید شغل در فرانسه می‌باشد و معمولا هزینه خرید شغل بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار یورو می‌باشد و معمولا برای این که خرید شغل میسر شود، نیاز هست ابتدا متقاضی به صورت توریستی به فرانسه سفر کند. لازم به یادآوری است که در حال حاضر کشور فرانسه ویزایی به نام سرمایه گذاری و کارت اقامت سبز ندارد.

اقامت فرانسه از طریق تحصیل

اقامت فرانسه با خرید ملک + موسسه حقوقی سام

دریافت اقامت تحصیلی در فرانسه

فرانسه از جمله کشور هایی است که تحصیل در آنها به صورت رایگان می‌باشد. زبان تدریس فرانسوی است اما بعضی از دانشگاه ها به عنوان مثال دانشگاه تولوز به زبان انگلیسی هم تدریس می‌کنند. متقاضی تحصیل در فرانسه باید به زبان فرانسوی مسلط باشد. افرادی که قصد مهاجرت از طریق تحصیل را دارند باید توجه داشته باشند که معمولا نظام تحصیلی کشور فرانسه به سه دسته تقسیم می‌شود که این تقسیم بندی مقاطع تحصیلی در کشور فرانسه عبارتند از:

  • تحصیل در مقطع لیسانس در فرانسه
  • تحصیل در مقطع فوق لیسانس در فرانسه
  • تحصیل در مقطع دکترا در فرانسه

زمانی که افراد از طریق ویزای تحصیلی وارد کشور فرانسه می‌شوند در ویزای آنها حق کار قانونی وجود دارد که افراد می‌توانند به صورت قانونی از آن استفاده کنند، مثلا می‌توانند در شرکتی به صورت نیمه وقت کار کنند و یا حتی استخدام شوند.

اقامت فرانسه از طریق کار

بر طبق قوانین اتحادیه اروپا از جمله کشور فرانسه افرادی که می خواهند از طریق کار برای اخذ اقامت فرانسه اقدام کنند، نیازمند دعوت نامه از سمت کارفرما هستند و برای اینکه یک کارفرما بتواند برای شخص متقاضی کار در فرانسه دعوت نامه کاری ارسال کند باید کار مورد نظر را به مدت سه ماه در کشور فرانسه آگهی کند و اگر شخصی برای کار مورد نظر پیدا نشود به مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا آگهی را تمدید می‌نماید و اگر مجددا شخصی برای آن کار مورد نظر پیدا نشود این امکان برای شخص متقاضی کار در فرانسه ایجاد می‌شود که از طریق اخذ دعوت نامه کاری وارد فرانسه شود و از طریق اقامت کاری بعد از طی یک پروسه 7 ساله تابعیت فرانسه را اخذ نماید.

نکته قابل توجه در این مورد این است که اگر شخصی هفت سال متوالی در فرانسه حضور داشته باشد چه از طریق کار و چه از طریق تحصیل می‌تواند اقامت دائم فرانسه را اخذ نماید. اگر کارفرمای شما حاضر شود شما را بیمه کند، اقدام جهت دریافت ویزای دائم برای شما بسیار راحت تر خواهد بود.

اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

خرید ملک در فرانسه مستقیما منجر به اخذ اقامت و پاسپورت فرانسه در این کشور نمی گردد و جهت دریافت اقامت این کشور می بایست روش های دیگری را انتخاب نمایید. خرید ملک در کشور فرانسه فرصتی مناسب برای افرادی است که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند و هم چنین تسهیل کننده مسیر اقامت شما از روش های دیگر می باشد.

استانداردهای سرمایه گذاری خرید ملک در فرانسه

برای شروع هر اقدام نظیر سرمایه گذاری یا اقدام های مشابه مثل خرید ملک باید سرمایه گذار به بررسی شرایط و استاندارد های سرمایه گذاری در کشور مقصد بپردازد تا با دست یابی به این نوع اطلاعات از ضرر و زیان احتمالی جلوگیری کند و کشور مناسبی را برای سرمایه گذاری انتخاب کند. از جمله استانداردهای سرمایه گذاری مهم نرخ ریسک مصادره اموال است. نرخ ریسک مصادره اموال در هر کشوری نشان دهنده حمایت دولت از سرمایه گذار و اقدامات او است، که این میزان از ۰ تا ۲ اندازه گیری می شود. نرخ مصادره اموال در کشور فرانسه معادل ۱ است که همانند اکثر کشورهای اروپایی از نرخ معمولی برخوردار است.

اقامت فرانسه با خرید ملک + موسسه حقوقی سام

آشنایی با خرید ملک در فرانسه

مراحل قانونی خرید ملک در فرانسه

قبل از خرید ملک باید از شرایط دقیق ملک انتخاب شده نظیر ممنوعیت خرید و فروش و میزان خسارات وارد شده به ملک اطلاعات کاملی در اختیار متقاضی قرار داده شود. پس از اطمینان از عدم ممنوعیت خرید و فروش و همچنین عدم بروز هیچ مشکلی در رابطه با ملک و خرید آن، متقاضی خرید ملک می تواند مبلغی را به عنوان بیعانه و پیش پرداخت به صاحب ملک پرداخت نماید. پس از طی نمودن کلیه مراحل حقوقی خرید ملک و انعقاد قرارداد خرید ملک و تایید آن توسط طرفین، متقاضی می تواند مابقی مبلغ ملک را به صاحب ملک پرداخت نماید.

اقامت فرانسه از طریق ویزای ازدواج

افرادی که قصد مهاجرت به فرانسه از طریق اخذ ویزای ازدواج دارند باید به این نکته توجه کنند که جهت مهاجرت از طریق اخذ ویزای ازدواج باید یک نفر را در کشور فرانسه داشته باشند که این شخص حتما اقامت دائم فرانسه را داشته باشد و همچنین بتواند از نظر مالی همسر خود را حمایت نماید. حداقل زمان مورد نیاز برای این حمایت مالی یک سال می‌باشد.

همچنین اگر متقاضی با یک شخص فرانسوی ازدواج کند می‌تواند با طی مراحل از پیش تعیین شده‌ای جهت اخذ تابعیت فرانسه اقدام کند. لذا حتما باید برای اخذ تابعیت فرانسه درخواست کند و تا درخواست را ارائه ندهد، تابعیت ارائه نمی‌گردد.

تابعیت فرانسه از طریق تولد

سیستم اعطای تابعیت کشور فرانسه از طریق تولد، بر پایه قانون خون است. یعنی از پدر و مادر فرانسوی تابعیت به فرزند منتقل می‌شود. اما تحت شرایطی از طریق خاک (تولد در فرانسه) نیز قابل اعطا است. طبق قوانین تابعیت فرانسه، کودکانی که در فرانسه متولد می‌شوند :

  1. اگر حداقل یکی از والدین‌شان در فرانسه متولد شده باشند، در هنگام تولد تابعیت فرانسه را کسب می‌کنند. این نوع تابعیت را سیستم خاک مضاعف می‌نامند.
  2. اگر کودکی از والدین غیرفرانسوی در فرانسه متولد شود، تحت شرایطی خاص می تواند تابعیت فرانسه را بگیرد.

تابعیت فرانسه از طریق پناهندگی

به طور کلی اخذ تابعیت فرانسه از طریق پناهندگی امکان پذیر است اما به هیچ عنوان انتخاب این روش جهت مهاجرت و اخذ اقامت پیشنهاد نمی گردد. موسسه حقوقی سام ، هیچگونه خدماتی در زمینه اخذ اقامت از طریق پناهندگی ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

طبق چه شرایطی می توان به اقامت فرانسه از طریق خرید ملک دست یافت؟

لازم است ابتدا به واسطه انواع ویزاهای ممکن به فرانسه سفر کنید و سپس املاکی به ارزش حداقل 70000 یورو خریداری نمایید و سپس برای دریافت اقامت این کشور درخواست دهید. مشاورین سام ویزا ضمن ارائه اطلاعات دقیق در این خصوص در تمامی مراحل نیز شما را همراهی خواهند کرد.

پس از خرید ملک آیا امکان انجام فعالیت های تجاری در فرانسه وجود دارد؟

خیر. شما برای انجام فعالیت های تجاری بایستی اقدام به ثبت شرکت در این کشور و مهاجرت از این طریق کنید. با تماس با شماره تلفن 09125234503 اطلاعات بیشتری در مورد مراحل ثبت شرکت در فرانسه دریافت کنید.

آیا محدودیتی برای خرید ملک در فرانسه وجود دارد؟

خیر. در صورت داشتن بالای 18 سال سن و رعایت کامل قوانین مربوط به معاملات در فرانسه ،می توانید بدون محدودیت ملک خریداری کنید.

شرایط سرمایه گذاری در فرانسه از طریق خرید ملک به چه صورت است؟

جدا از افزایش ارزش ملک های مناسب با گذر زمان، شما این امکان را خواهید داشت تا ملک خود را اجاره دهید و بدین ترتیب ماهیانه سود دهی به یورو داشته باشید. مشاورین سام ویزا به شما برای پیدا کردن ملک مناسب و ترفند های سرمایه گذاری روی آن کمک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:  اقامت دائم چیست ؟

نمونه کارهای موفق موسسه سام

مقالات مرتبط

2 نظر در “اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

  1. شهبازی گفت:

    درود
    من قبلا یک سال محکومیت کیفری داشتم که ۴ ماه زندان بودم . آیا امکان اخذ اقامت فرانسه را دارم

    1. mohammadi گفت:

      با سلام.
      در حال حاضر کلیه روش های تمکن مالی نیاز به گواهی عدم سوء پیشینه دارد. در صورتی که امکان تهیه این گواهی را ندارید، روش های خرید ملک می تواند گزینه جایگزین مهاجرت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام