اقامت اروپا بدون شرط حضور

اقامت اروپا بدون شرط حضور+ موسسه حقوقی سام
اقامت اروپا بدون شرط حضور+ موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله اقامت اروپا بدون شرط حضور به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

اقامت اروپا بدون شرط حضور، توسط چه کشورهایی ارائه می‌شود؟ بسیاری از افراد دارای استطاعت مالی در صدد اخذ اقامت کشورهای اروپایی می باشند. یکی از محدودیت های اقامت کشورهای اروپایی، شرط حضور 6 ماهه یا 3 ماهه برای افراد دارای کارت اقامت می باشد که برای بسیاری از افراد میسر نمی‌شود. اغلب سرمایه گذاران و افراد دارای وضع مالی مناسب ترجیح می‌دهند ساکن ایران بوده و اقامت یک کشور اروپایی را نیز داشته باشند.

از سوی دیگر برخی از کشورهای اروپایی به منظور رشد و پیشرفت وضعیت اقتصادی، به ارائه اقامت بدون شرط حضور پرداخته اند. دریافت اقامت کشورهای اروپایی بدون شرط حضور در کشورهای پرتغال، فرانسه، یونان و قبرس از طریق سرمایه گذاری، خرید ملک امکان پذیر می باشد. اقامت این کشورها از مزایایی چون امکان تحصیل برای فرزندان، امکان اشتغال، امکان تجارت و فعالیت های اقتصادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:  وکیل مهاجرت

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اقامت اروپا بدون شرط حضور در کشور یونان

سرمایه گذاری مالی در کشور یونان به عنوان یکی از کشورهای اروپایی عضو حوزه شینگن، یکی از ارزان ترین و سریع ترین راه های اخذ اقامت اروپا بدون شرط حضور است. ویزای طلایی یا اقامت سرمایه گذاری یونان از طریق خرید ملک به ارزش 250 هزار یورو قابل دریافت می باشد. طبق قوانین مهاجرتی یونان، با یک کارت طلایی، اقامت سه خانواده صادر می‌گردد. اقامت گلدن ویزای یونان ، اقامت اروپا بدون شرط حضور محسوب می شود.

مزایای اخذ اقامت خرید ملک در یونان

  • دریافت و تمدید اعتبار کارت طلایی یونان بدون نیاز به حضور فرد و خانواده ی وی در کشور است.
  • اخذ اقامت تقریبا 4 ماه زمان می برد.
  • با خرید ملک کشور یونان متقاضی، همسر و فرزندان کوچکتر از 21 سال، پدر و مادر متقاضی و پدر و مادر همسر اقامت دریافت می کنند.
  • اخذ اقامت طلایی به منزله بهره مندی از حقوق شهروندی مانند بیمه، خدمات بهداشتی و رفاهی دولتی است.
  • سفر به کشورهای حوزه شینگن با استفاده از کارت طلایی، مجاز می باشد.

اقامت اروپا بدون شرط حضور در کشور پرتغال

سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی یکی از راه های آسان و پرطرفدار جهت اخذ اقامت اروپا بدون شرط حضور می باشد. کشورهای پرتغال برای فرد سرمایه گذار و خانواده اش کارت اقامت  بدون شرط حضور صادر می‌کنند. کارت اقامت اروپا بدون شرط حضور، یعنی اعتبار اقامت نامه به حضور طولانی و مداوم فرد در کشور مقصد بستگی ندارد. سرمایه گذاری در کشور پرتغال از طریق خرید سهام امکان پذیر می باشد و سهام خریداری شده توسط سرمایه گذار باید بیش از 280 هزار یورو باشد. در پروسه خرید ملک در پرتغال حداقل ارزش سرمایه گذاری 500 هزار یورو می باشد.

فرد پس از انتقال سند برای اخذ اقامت اقدام می کند و طی4 الی 6 ماه کارت اقامت موقت خویش را دریافت می‌کند. سرمایه گذار 5 سال پس از اقامت موقت در صورت تمایل، می تواند برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت اقدام نماید. ثبت شرکت یا استارت آپ روش دیگر سرمایه گذاری است که باید بیش از 180 هزار یورو ارزش مالی داشته باشد. رسیدگی به امور شرکت نیازی به حضور فیزیکی در کشور ندارد و فرد می‌تواند به صورت دورکاری بر شرکت و استارت آپ خویش نظارت نماید.

اقامت اروپا بدون شرط حضور در کشور فرانسه

اخذ اقامت خود حمایتی فرانسه یکی از مناسب ترین راه های اخذ اقامت اروپا بدون شرط حضور است. طرح خود حمایتی در واقع به معنی تمکن مالی فرد در حد مد نظر قوانین مهاجرتی کشور صادر کننده اقامت است. کشور فرانسه با تعیین مبلغی مناسب به عنوان تأیید خود حمایتی افراد متقاضی، کاندید مناسبی برای صدور اقامت طلایی می باشد. شرایط تایید خود حمایتی شامل موارد زیر می‌باشند.

  • طبق قانون فرانسه فرد متقاضی با ارائه مدرک ثابت می‌ نماید که حساب بانکی خود، مبلغی بالغ بر 36 هزار یورو، در حساب بانکی همسرش 18 هزار یورو و در حساب بانکی هر یک از فرزندانش 9 هزار یورو موجودی دارند.
  • ارائه 2 الی 3 سند ملکی معتبر و با ارزش مبنی بر تمکن مالی فرد
  • اثبات درآمد ماهیانه حدود 3000 یورو به ازای سرپرست خانواده، 1500 یورو همسر و 750 یورو هر کدام از فرزندان زیر 18 سال( این درآمد باید ماهانه به طور ثابت از طریق سود سپرده، اجاره ملک و یا حقوق بازنشستگی اثبات گردد).

پروسه دریافت اقامت فرانسه به روش خود حمایتی طی 4 الی 6 ماه انجام می‌شود. در این نوع اقامت، امکان تحصیل فرزندان به صورت رایگان در حوزه شینگن فراهم است اما اجازه کار از این طریق وجود ندارد و برای اشتغال به کار باید فر متقاضی کارآفرینی و ثبت شرکت داشته باشد. عدم نیاز به حضور مداوم و معین برای تمدید اعتبار اقامت، از مهم ترین مزایای این روش محسوب می‌شود. در ضمن فرد متقاضی پس از گذشت 5 سال می تواند برای دریافت اقامت دائم فرانسه اقدام نماید.

اقامت قبرس بدون شرط حضور

کشور قبرس با آب و هوایی معتدل و مطلوب و شرایط اقتصادی روبه رشد، یکی از کشورهای اروپایی است که از طریق سرمایه گذاری،کارت اقامت اروپا بدون شرط حضور را برای افراد متقاضی صادر می‌کند. سرمایه گذاری در کشور قبرس به دو روش انجام می‌شود. در روش اول فرد متقاضی با خرید ملکی با ارزش بیش از 300 هزار یورو، پس از مدت کوتاهی کارت اقامت 5 ساله دریافت می‌کند. روش دیگر به مبلغ بیشتری برای سرمایه گذاری نیاز دارد اما در همان ابتدا، تابعیت و پاسپورت کشور قبرس برای فرد متقاضی و خانواده وی صادر می‌شود. خرید ملک با ارزش بیش از 2 میلیون و 150 هزار یورو، شرط دریافت تابعیت و پاسپورت اروپا بدون شرط حضور است. باید توجه نمود که پاسپورت اروپا امکان سفر به اغلب کشورهای جهان بدون نیاز به ویزا و صرف هزینه های مازاد را برای فرد فراهم می نماید.

ایتالیا

ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی است که کارت اقامت را از طریق تمکن مالی به متقاضیان ارائه می دهد. در اقامت تمکن مالی ایتالیا بدون شرط حضور نمی باشد و حداقل حضور 6 ماه در سال الزامی می باشد. در اقامت تمکن مالی ایتالیا حداقل اثبات ماهیانه بیش از 3000 یورو برای سرپرست الزامی می باشد. پروسه صدور اقامت در صورت تکمیل مدارک،4 الی 6 ماه به طول می انجامد.

اقامت ایتالیا+ موسسه حقوقی سام

دریافت اقامت ایتالیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

برای گلدن ویزای پرتغال آیا ارائخ مدرک دانشگاهی ضروری است؟

خیر برای گلدن ویزا پرتغال داشتن سرمایه لازم است.

برای اقامت خود حمایتی فرانسه بدون شرط حضور چه مقدار پول لازم است در حساب خود داشته باشیم؟

فرد اصلی 40000 یورو ، همسر 20000 یورو و فرزندان 10000 یورو باید در حساب خود داشته باشند.

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 0 / 5. تعداد نظرات : 0

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام