اقامت اروپا با 50000 یورو

اقامت اروپا با 50000 یورو
اقامت اروپا با 50000 یورو

در این مقاله تلاش شده است شیوه های دریافت اقامت اروپا با 50000 یورو مورد بحث و بررسی قرار گیرد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

موسسه حقوقی و بین المللی سام با داشتن 16 سال تجربه و صدها نمونه موفق اخذ کارت اقامت اروپا، ضمن ارائه مشاوره رایگان به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد.

راه های قانونی گوناگونی برای اخذ اقامت اروپا وجود دارد که در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد. برخی از این راه ها بسیار سریع و در حدود 2 ماه به نتیجه می رسند. برخی ارزان و برخی پر خطر می باشند. با توجه به هدف و شرایط متقاضی، مشاوران مجرب ما شما را برای انتخاب بهترین مسیر مهاجرت راهنمایی خواهند کرد.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

آیا مهاجرت و اقامت اروپا با 50000 یورو امکان پذیر است؟

مهاجرت به اروپا از روش های متعددی امکان پذیر می باشد. برخی از این روش ها پر هزینه و برخی دیگر کم هزینه تر هستند. برخی از روش هایی مانند ثبت شرکت هستند که در صورتی که شما ایده بیزینسی مناسبی داشته باشید با سرمایه گذاری به ارزش حدود 50000 یورو می توانید اقامت اروپا را اخذ نمایید. همچنین در روش تمکن مالی اگر بتوانید اثبات بفرمایید که حدود 25000 تا 50000 یورو درآمد سالیانه از طریق سود سپرده بانکی، اجاره ملک و حقوق بازنشتگی به دست می آورید می توانید برای دریافت اقامت اروپا اقدام نمایید.

در این مقاله ما روش هایی را معرفی می کنیم تا با کمترین هزینه بتوانید اقامت اروپا را بدست آورید، روش هایی که شما می توانید با هزینه نزدیک به 50000 یورو اقامت اروپا را دریافت نمایید.

 راه های مهاجرت و اقامت در اروپا با 50 هزار یورو :

  • اقامت اروپا از روش تمکن مالی
  • اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت
  • اقامت اروپا از روش کار
  • مهاجرت به اروپا از طریق تحصیل
  • مهاجرت به اروپا از طریق ازدواج
  • اقامت اروپا با تولد
  • مهاجرت به اروپا از طریق پناهندگی

روش های اخذ اقامت اروپا در هر کشور متفاوت است و همه کشور ها، همه این قوانین را به صورت یکسان ندارند. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های موسسه سام تماس بگیرید. همچنین می توانید با کلیک روی ارتباط با ما راه های ارتباطی را مشاهده کنید.

مهاجرت به اروپا روش های گوناگونی دارد که برخی از این روشها ممکن است کمتر از 50000 یورو و برخی بیشتر از 50000 یورو هزینه داشته باشد. در حال حاضر گزینه هایی مثل اقامت اروپا از طریق اثبات تمکن مالی ، اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری و اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت می تواند گزینه هایی نزدیک به انتخاب شما باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های اقامت اروپا با 50000 یورو به صورت رایگان، با موسسه حقوقی سام تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجرب ما آماده راهنمایی متقاضیان عزیز می باشند.

اقامت اروپا از طریق تمکن  مالی

این نوع مجوز اقامت اروپا به اشخاصی تعلق می گیرد که از تمکن مالی بالایی در کشور خود برخوردار باشند.

شخصی که بتواند ثابت کند برای خود و خانواده اش (همسر و فرزندان زیر 18 سال) ماهیانه حدود 2000 الی 5000 یورو درآمد ثابت دارد، واجد شرایط دریافت اقامت اروپا از طریق تمکن مالی یا همان خود حمایتی خواهد بود.

این درآمد می‌تواند از محل هایی اثلات شوند که مبالغ ثابتی را به حساب سرپرست خانواده وارد کنند. به عنوان مثال درآمد های حاصل از سود سپرده گذاری در بانک، اجاره املاک و حقوق بازنشستگی.

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری با 50 هزار یورو 

متقاضی مهاجرت به اروپا از روش سرمایه گذاری، با خرید ملک یا سرمایه گذاری در موارد تعیین شده مانند اوراق قرضه دولتی یا خرید سهام شرکت های مورد تایید دولت در کشور مورد نظر به ارزش تعیین شده در قانون مهاجرتی آن کشور، می‌تواند برای خود، همسر، فرزندان، پدر و مادرشان از ابتدا اقامت دائم اروپا را اخذ نماید.

در حال حاضر پر طرفدار ترین نوع سرمایه گذاری نزد مهاجران، سرمایه گذاری در املاک است. به دلیل امکان اجاره دادن ملک و کسب درآمد، رشد سرمایه و دریافت اقامت دائم از همان ابتدا، این روش مورد استقبال زیادی واقع می شود.

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت با 50 هزار یورو 

با ثبت شرکت در کشورهای حوزه شنگن، متقاضی می‌تواند برای خود و خانواده اش درخواست اقامت اروپا را نماید. لازمه ثبت شرکت در بعضی کشورهای اروپایی ارائه بیزینس پلن قوی می‌باشد. در صورتی که بیزینس پلن مربوطه مورد تایید کشور مورد نظر واقع شود اقامت اولیه به صورت موقت صادر می‌شود. اما در برخی کشور ها پروسه ثبت شرکت ساده تر بوده و نیاز به طرح توجیهی ندارد. اخذ اقامت اروپا از این روش حتی برای چند خانواده به عنوان سهامدار این شرکت امکان پذیر می‌باشد.

در روش مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت ، متقاضی می‌تواند برای مدیر عامل و حداکثر 3 عضو هیأت مدیره و خانواده‌شان (جمعا 4 خانواده) درخواست اقامت اروپا کند.

مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت یکی از پر طرفدار ترین روشهای مهاجرتی در میان متقاضیان مهاجرت اروپا می‌باشد.

اقامت اروپا از طریق کار

در پی کمبود نیروی کار و نیاز اتحادیه اروپا به نیروی انسانی در برنامه چشم انداز اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اروپا، در سال ۲۰۰۷ طرح و برنامه ای با ایده ی الهام گرفته از طرح گرین کارت آمریکا و با استفاه از نماد پرچم اتحادیه اروپا که به رنگ آبی است تحت نام Bluecard یا همان “ کارت آبی ”  ارائه نمود که طی آن نیروهای کاری و متخصص غیراروپایی بتوانند در قالب این برنامه به تمامی‌ کشورهای عضو اتحادیه اروپا (به غیر از کشورهای انگلستان، ایرلند و دانمارک که از شرکت در این برنامه خودداری نمودند) مهاجرت کاری داشته باشند.

همچنین افرادی که کارفرما و قرارداد کاری با شرکتی در اروپا داشته باشند، می توانند برای ویزای کار اقدام کنند. این روش بر اساس رزومه فرد درخواست کننده شامل سن، تسلط به زبان، تحصیلات و سوابق کار، قابل بررسی و ارزیابی خواهد بود.

اقامت اروپا  با 50000 یورو + موسسه حقوقی سام

اقامت اروپا از طریق کار

اقامت اروپا از روش تحصیلی

افراد بسیاری هستند که همیشه تحصیل در دانشگاههای برتر جهان برایشان جذابیت دارد. کشور های اروپایی برترین دانشگاه های دنیا را در خود جای داده و علاوه بر رنکینگ بالا، رایگان بودن تحصیل در اکثر این کشورها هر فردی را مجذوب دانشگاه های آن می‌نماید. در تمام دوره های تحصیلی، هزینه تحصیل تقریبا رایگان میباشد. معمولا دانشجویانی که در اروپا تحصیل میکنند 20 ساعت در هفته اجازه کار پاره وقت دارند. پس از فارغ التحصیلی در صورتی که در یک شغل پذیرفته و مشغول به کار شوند، امکان اخذ اقامت اروپا را خواهند داشت.

اقامت اروپا و تابعیت از طریق ازدواج

بر اساس نظام حقوق بین الملل خصوصی در اکثر کشور های جهان پذیرفته شده که در صورت ازدواج زوجین شخص می‌تواند در راستای اخذ تابعیت اقدام نمایند. کشورهای اروپایی از این این قائده مستثنی نیستند. لذا چنان چه یک نفر با یک اروپایی ازدواج کند می‌تواند جهت مهاجرت به اروپا و اخذ تابعیت از طریق ازدواج اقدام کند.

اقامت اروپا و تابعیت از طریق تولد

اخذ تابعیت در اکثر کشور های اروپایی از طریق خون می‌باشد. هرچند دربسیاری از کشورها تولد در آن کشور عامل اصلی اخذ تابعیت نیست اما از موارد تاثیرگذار محسوب می‌شود. تابعیت از طریق تولد جزء اصلی ترین انواع تابعیت محسوب می‌شود، که با تولد شخص شروع شده و در طول زندگی ادامه می‌یابد و از دو روش خاک یا خون حاصل می‌شود. معمولا این تابعیت غیر ارادی و تحمیلی است. به این مفهوم که چنان چه شخصی در ایران متولد شود بر اساس مفاد قانون ما خواه ناخواه ایرانی محسوب می‌شود، البته به شرط اینکه شرایط دیگری نظیر پدر ایرانی هم لحاظ شده باشد. بنابراین کسی که دارای تابعیت ایرانی از طریق تولد است، نمی‌تواند تابعیت را انتخاب کند بلکه تابعیت بر او تحمیل می‌شود. ترک این نوع تابعیت نیز مستلزم رعایت شرایط حقوقی خاص می‌باشد. برای مثال: ماده 988 قانون مدنی مقرر نموده اتباع ایرانی نمی‌توانند ترک تابعیت کنند مگر با رعایت چهار شرط ذکر شده در ماده فوق.

اقامت اروپا از طریق پناهندگی

این نوع اقامت اروپا به پناهجویان یا به درخواست کنندگان یا متقاضیان پناهندگی داده می‌شود و تا تصمیم‌گیری درباره تقاضای پناهندگی آنها معتبر می‌باشد. این اقامت حق کار یا تغییر محل اقامت و حقوق دیگر را شامل نمی‌شود، ولی تحت شرایطی ممکن است این محدودیت‌ها برداشته شوند. (این روش جزء خدمات موسسه سام نمی‌باشد)

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

1- بهترین روش مهاجرت به اروپا چیست؟

شناخت راه‌های مهاجرت می‌تواند اولین گام برای انتخاب بهترین روش باشد اما به طور کل، بهترین و آسان‌ترین راه‌ها جهت دریافت اقامت اروپا اخذ ویزای کار، تحصیل در دانشگاه‌های اروپایی، سرمایه‌گذاری و تمکن مالی می‌باشند.

2- ارزان‌ترین راه مهاجرت به اروپا کدام روش است؟

کار در کشورهای اروپایی به‌نوعی ارزان‌ترین روش مهاجرت به اروپا محسوب می‌شود، زیرا به سرمایه اولیه بالایی نیاز ندارد. در بیشتر کشورهای اروپایی شما می‌بایست ابتدا یک پیشنهاد کار از کارفرما دریافت نمایید تا بتوانید ویزا اخذ کنید همچنین کشورهایی مانند آلمان و اتریش به شما ویزای جستجوی کار می‌دهند که بتوانید به آن کشوها سفر نموده و در جستجوی کار باشید.

3- آیا می‌توان بدون استفاده از خدمات وکیل مهاجرت، به اروپا مهاجرت کرد؟

از نکات مهم یک مهاجرت موفق، آشنایی کامل با قوانین مهاجرتی آن کشور و داشتن اطلاعات کافی از اصول اخذ ویزا است. اگر در این زمینه تخصص نداشته باشید، به سختی می‌توانید مسیر درست را پیدا کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مؤسسه حقوقی سام تماس بگیرید.

4- میانگین هزینه زندگی در کشورهای اروپا چقدر است؟

هزینه زندگی در گران‌ترین کشورهای اروپایی ماهانه بین 2000 تا 3000 یورو، و در ارزان‌ترین آنها این ماهانه بین 600 تا 1000 یورو هست.

بیشتر بخوانید:  اقامت دانمارک

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 0 / 5. تعداد نظرات : 0

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

4 نظر در “اقامت اروپا با 50000 یورو

  1. هانیا گفت:

    درود. در صورتی که با سرمایه ی 50000 یورویی اقامت رو دریافت کردیم. سود ماهیانه حاصل از اون چقدر است و آیا میشه با سود حاصل از اون 2 نفر به طور راحت زندگی کنن

    1. mohammadi گفت:

      با سلام.
      کاملا بستگی به ایده شما و کسب و کار ایجاد شده دارد. در صورتیکه ایده یا کسب و کار مناسبی را راه اندازی کنید، بله.

  2. سوگند گفت:

    امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ هست

    ۵۰/۰۰۰ هزار یورو به پول ایران میشه :

    2/760/000/000 تومان معادل

    ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان

    یعنی این مبلغ رو بدم اقامت میگیرم ؟

    1. mohammadi گفت:

      سلام.
      همانطور که در متن مقاله ملاحظه می کنید، راه های مختلفی برای اخذ اقامت وجود دارد. بعضی موارد بسیار کمتر از این مبلغ هزینه دارد و برخی روش ها نیاز به سرمایه گذاری دارند. مبلغ 50 هزار یورو هزینه نیست که پرداخت بفرمایید و اقامت دریافت کنید. شرایط دیگری می بایست داشته باشید به عنوان مثال در روش تمکن مالی می بایست پشتوانه مالی و در روش کار آفرینی می بایست بیزینس پلن داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام