اقامت اروپا با 16000 یورو

کسب اقامت اروپا با 16000 هزار یورو + موسسه حقوقی سام
کسب اقامت اروپا با 16000 هزار یورو + موسسه حقوقی سام

بی شک همه ما در جستجوی آسان ترین و ارزان ترین روش مهاجرت به اروپا هستیم و در میان همه روش های ممکن، روش های ارزان تر برای ما جذاب تر و سهل الوصول تر می باشند. اتفاقی که ممکن است اکثر ما از وقوع آن بی اطلاع باشیم این است که هر سال هزینه های اخذ اقامت اروپا بیشتر شده و حتی گاهی قوانین و شرایط مهاجرت نیز برای ما سخت تر می گردد. دلیل آن هم این است که هر ساله بر کیفیت سطح زندگی کشور های اروپایی و جوامع پیشرفته افزوده شده و مسئولین این کشورها ترجیح می دهند افراد بهتر و نزدیکتر با معیار های زندگی امروزی شان را به کشور خود جذب کنند.

مهاجرت به اروپا روش های گوناگونی دارد که برخی از این روش ها ممکن است کمتر از 16000 یورو و برخی بیشتر از 16000 یورو هزینه داشته باشد. در حال حاضر گزینه هایی مثل اقامت اروپا از طریق اثبات تمکن مالی ، اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری و اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت می تواند گزینه هایی نزدیک به انتخاب شما باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های اقامت اروپا با 16000 یورو به صورت رایگان، با موسسه حقوقی سام تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجرب ما آماده راهنمایی متقاضیان عزیز می باشند.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

آیا مهاجرت به اروپا با 16000 یورو امکان پذیر است؟

مهاجرت به اروپا از روش های متعددی امکان پذیر می باشد. برخی از این روش ها پر هزینه و برخی دیگر کم هزینه تر هستند. در این مقاله ما روش هایی را معرفی می کنیم تا با کمترین هزینه بتوانید اقامت اروپا را بدست آورید، روش هایی که شما می توانید با هزینه نزدیک به 16000 یورو اقامت اروپا را دریافت نمایید.

روش‌ های اخذ اقامت اروپا

مهاجرت به اروپا از طریق تمکن مالی

در این روش شما باید ثابت کنید که از تمکن مالی برخوردار هستید. در واقع شما باید مدارکی را به سفارت نشان دهید تا ثابت کند که شما علاوه بر داشتن مبلغ بالایی در حساب، می‌توانید هزینه زندگی خود را نیز در آنجا تامین نمایید. مبالغ اثبات کننده تمکن مالی شما در هر کشور متفاوت می باشد و به قوانین آن کشور بستگی دارد. کشورهایی مانند یونان، فرانسه و اسپانیا از کشور های پر طرفدار در این روش اقامتی محسوب می شوند.

مزایای اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

  • معاف از مالیات
  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • امکان استفاده از امکانات عمومی
  • امکان تردد آزادانه به کشور های عضو اتحادیه شینگن
  • افتتاح حساب بانکی بین المللی
  • عدم نیاز به خرید ملک و ثبت شرکت

مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت

اقامت اروپا با 16000 یورو + موسسه حقوقی سام

کسب اقامت با ثبت شرکت در اروپا

یکی از پرطرفدارترین روش‌های دریافت اقامت اروپا با استفاده از ثبت شرکت می باشد. در روش اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت متقاضی می‌تواند با ثبت شرکت در کشورهای عضو شینگن برای خود و خانواده‌اش، مجوز اقامت دریافت کند. لازمه ثبت شرکت در اروپا ارائه بیزینس پلن قوی می باشد که موسسه حقوقی سام در این زمینه شما را به خوبی یاری می نماید.

 مزایای اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

  • امکان دریافت اجازه کار بدون محدودیت
  • امکان دریافت مجوز اقامت برای اعضای خانواده زیر 18 سال
  • افتتاح حساب بانکی در اروپا
  • مالکیت 100 درصدی شرکت
  • امکان دریافت امکانات رفاهی بدون محدودیت
  • امکان فعالیت آزاد اقتصادی
  • نداشتن محدودیت سنی

مهاجرت به اروپا از طریق خرید ملک

اقامت اروپا با 16000 یورو + موسسه حقوقی سام

کسب اقامت با خرید ملک در اروپا

در این روش شما با خرید ملک در برخی کشور های اروپایی می توانید به راحتی اقامت اروپا را دریافت نمایید. بعضی از کشور های اروپایی از طریق خرید ملک به شما اقامت موقت می دهند و شما موظف هستید تا 5 سال اقامت خود را تمدید نمایید و پس از 5 سال می توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام نمایید. اما به عنوان مثال شما با خرید ملک در کشور یونان می توانید از همان ابتدا برای خود و خانواده خودتان اقامت دائم دریافت نمایید.

  • امکان تردد آزادانه به تمامی کشور های عضو اتحادیه شینگن
  • عدم نیاز به ثبت شرکت
  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • افتتاح حساب بانکی در اروپا
  • نداشتن محدودیت سنی
  • امکان دریافت امکانات رفاهی بدون محدودیت

مهاجرت به اروپا از طریق کار

اقامت اروپا با 16000 یورو + موسسه حقوقی سام

آشنایی با کسب اقامت اروپا با فرصت شغلی

این روش یکی دیگر از روش‌های پر متقاضی بین ایرانیان برای مهاجرت به اروپا است. اروپا به نیروهای متخصص اهمیت زیادی می‌دهد و اگر شما هم در حرفه‌ای متخصص و باتجربه باشید و از همه مهم‌تر اینکه مدرک معتبر برای آن دریافت کرده باشید، می‌توانید از خدمات بلوکارت استفاده کنید. آلمان کشوری است که این نوع خدمات را به متقاضیان برای پیدا کردن کار می‌دهد. البته این نکته را در نظر بگیرید که اولویت کار برای کشورهای اروپایی شهروندان خودشان است و در صورت کمبود نیرو به سراغ بقیه افراد با مدرک معتبر می‌روند.

مهاجرت به اروپا از طریق تحصیل

بالا بودن سطح کیفیت بیشتر دانشگاه‌های اروپایی باعث شده تا بسیاری از جوانان برای ادامه تحصیل خود راهی کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا، سوئد، دانمارک، اسپانیا، نروژ و غیره شوند. دادن امکانات رفاهی و رایگان بودن بعضی از دانشگاه‌ها برای تحصیل، از دیگر عواملی است که جوانان را به تحصیل در اروپا ترغیب می نماید. اما شما از طریق تحصیل نمی توانید اقامت اروپا را دریافت نمایید. از آنجا که دانشجویان اجازه کار به مدت 10 تا 30 ساعت در هفته را دارند، در همین مدت کم می‌توانند برای خود رزومه مناسبی به دست آورده و سپس بعد از آن اقدام به پیدا کردن کار کرده و از این  طریق اقامت اروپا را به دست بیاورند.

مهاجرت به اروپا از طریق ازدواج

این نوع اقامت برای همه کشورهای اروپایی وجود ندارد، به عبارتی دیگر به همین راحتی نیست. اما اگر شرایط مطابق با قوانین کشور باشد و شما با یک دختر اروپایی ازدواج کنید، شانس دریافت اقامت اروپا را خواهید داشت.

اقامت اروپا از طریق تولد فرزند

یکی از روش های دریافت اقامت، تولد می باشد. تابعیت از طریق تولد به دو روش خاک یا خون می باشد. زمانی که فرزند شما در یک کشور اروپایی به دنیا می‌آید، نمی تواند تابعیت آنجا را دریافت نماید زیرا تابعیت خاک در اروپا دیگر اجرا نمی گردد و از طریق خون می باشد.

اقامت اروپا از طریق پناهندگی

این نوع اقامت به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. اقامت اروپا از طریق پناهندگی به افرادی داده می‌شود که از نظر امنیتی در کشور خود در خطر هستند. این نوع اقامت غیر قانونی می باشد و موسسه حقوقی سام هیچ گونه فعالیتی در این زمینه ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اقامت اروپا با 16000 یورو و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

خرید اقامت اروپا واقعیت دارد و آیا شدنی است؟

خرید اقامت اروپا به آن معنا که شما با پرداخت پول بتوانید پاسپورت یک کشور را بخرید، واقعیت ندارد. هر کشور اروپایی چارچوب و قوانین خود را برای پذیرش مهاجرین دارد؛ اما می‌توان اقامت برخی از کشورهای اروپایی را با سرمایه گذاری و خرید ملک و بدون شرط حضور به دست آورد.

در کدام کشور اروپایی می توان با خرید ملک اقامت دائم اخذ کرد؟

در کشور یونان با خرید ملک می توان اقامت دائم این کشور را دریافت کرد.

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 0 / 5. تعداد نظرات : 0

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

6 نظر در “اقامت اروپا با 16000 یورو

  1. n.kiara گفت:

    سلام من می خواهم یک شرکت ثبت کنم و می
    خواهم شرکتم را فعال کنم و با مجوز آن فعالیت
    بکنم

    1. mohammadi گفت:

      با سلام.
      در تمام کشور های اروپایی این امر امکانپذیر است.
      در صورتی که کشور مقصد و نوع فعالیت مورد نظرتون را بفرمایید بهتر می تونیم راهنماییتون کنیم.

  2. محمد شجاعی گفت:

    سلام بنده اهل کرمان هستم و می‌خواهم شرکت واردات پسته زیره صنایع دستی و دیگر اقلام را به اروپا راه اندازی کنم به نظر شما کدام کشور راحت تر و ارزانترین راه را برای این گونه فعالیت دارد

    1. mohammadi گفت:

      با سلام. راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی در بیشتر کشور های اروپایی منجر به اخذ اقامت خواهد شد. با توجه به اهداف شما، کشور های اسلواکی، یونان و اسپانیا می توانند مقاصد مناسبی باشند.

  3. نادرجلیلپور گفت:

    سلام در مبحث شرکت میتوان اقامت گرفت

  4. mohammadi گفت:

    با سلام.
    بله روش ثبت شرکت یا به بیان دقیق تر کارآفرینی، از روش های مرسوم جهت اخذ اقامت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام