اقامت اروپا با 11500 یورو

اقامت اروپا با 11500 یورو + موسسه حقوقی سام
اقامت اروپا با 11500 یورو + موسسه حقوقی سام

اگر به دنبال کسب اقامت اروپا با 11500 یورو هستید و یا نمیدانید از چه طریقی اقامت اروپا را کسب کنید ، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید  همچنین میتوانید با تماس با ما ، از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید .

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بررسی اقامت اروپا با 11500 یورو

بسیاری از کشورهای اروپایی شرایط گرفتن اقامت دائم اروپا، از طریق خرید ملک را برای متقاضیان فراهم کرده اند که از جمله این کشور ها می‌توان به یونان اشاره نمود. کشور های دیگری همچون اسپانیا، پرتغال و قبرس می باشند که از طریق خرید ملک می توانید اقامت اروپا را دریافت نمایید. در صورت اخذ اقامت از این طریق، متقاضی دیگر نیازی به دریافت ویزای شینگن برای سفر به کشورهای حوزه شنگن نخواهد داشت و با دریافت پاسپورت هر یک از کشورهای مذکور قادر خواهد بود به بیش از ۱۴۵ کشور در دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کند. در حال حاضر روش های اقامتی مختلف از جمله اقامت اروپا با تمکن مالی نیز با استقبال بسیار زیادی مواجه شده که در این خصوص می توانید به مقاله لینک شده یا سایر مقالات سایت مراجعه فرمایید.

در ادامه ابتدا به امکان اخذ اقامت اروپا با 11500 یورو و روش های دریافت اقامت اروپا را و سپس روش های اقامتی کشور های عنوان شده را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

آیا دریافت اقامت اروپا با 11500 یورو امکان پذیر است؟

اقامت اروپا از روش های متعددی امکان پذیر می باشد. برخی از این روش ها پر هزینه و برخی دیگر کم هزینه تر هستند. در این مقاله ما روش هایی را معرفی می کنیم تا با کمترین هزینه بتوانید اقامت اروپا را بدست آورید. روش هایی که شما می توانید با هزینه نزدیک به اقامت اروپا با 11500 یورو را دریافت نمایید. مشاوره ها در موسسه حقوقی سام رایگان می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید.

حداقل هزینه خرید ملک در اروپا چقدر است؟

بستگی به انتخاب کشور مد نظرتان دارد.  معمولا از 250 هزار یورو به بالا می توانید ملک بخرید و در کنارش اقامت اروپا را دریافت کنید.

هزینه مشاوره پرونده برای دریافت اقامت اروپا چقدر می باشد؟

کارشناسان بین المللی سام بصورت رایگان به شما مشاوره ارائه می دهند!!

روش‌های اخذ اقامت اروپا

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

در این نوع اقامت اروپا شما باید ثابت کنید که از تمکن مالی برخوردار هستید. در واقع شما باید مدارکی را به سفارت نشان دهید تا ثابت کند که شما علاوه بر داشتن مبلغ بالایی در حساب، می‌توانید هزینه زندگی خود را نیز در آنجا تامین نمایید. مبالغ اثبات کننده تمکن مالی شما در هر کشور متفاوت می باشد و به قوانین آن کشور بستگی دارد. کشورهایی مانند یونان، فرانسه و اسپانیا از کشور های پر طرفدار در این روش اقامتی محسوب می شوند.

مزایای اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

  • معاف از مالیات
  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • امکان استفاده از امکانات عمومی
  • امکان تردد آزادانه به کشور های عضو اتحادیه شینگن
  • عدم نیاز به خرید ملک و ثبت شرکت

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

یکی از پرطرفدارترین روش‌های دریافت اقامت اروپا با استفاده از ثبت شرکت می باشد. در این روش متقاضی می‌تواند با ثبت شرکت در کشورهای عضو شینگن برای خود و خانواده‌اش، مجوز اقامت دریافت کند. لازمه ثبت شرکت در اروپا ارائه بیزینس پلن قوی می باشد که موسسه حقوقی سام در این زمینه شما را به خوبی یاری می نماید.

 مزایای اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

  • امکان دریافت اجازه کار بدون محدودیت
  • امکان دریافت مجوز اقامت برای اعضای خانواده زیر 18 سال
  • مالکیت 100 درصدی شرکت
  • امکان دریافت امکانات رفاهی بدون محدودیت
  • امکان فعالیت آزاد اقتصادی
  • نداشتن محدودیت سنی

اقامت اروپا از طریق خرید ملک

در این روش شما با خرید ملک در برخی کشور های اروپایی می توانید به راحتی اقامت اروپا را دریافت نمایید. بعضی از کشور های اروپایی از طریق خرید ملک به شما اقامت موقت می دهند و شما موظف هستید تا 5 سال اقامت خود را تمدید نمایید و پس از 5 سال می توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام نمایید. اما به عنوان مثال شما با خرید ملک در کشور یونان می توانید از همان ابتدا برای خود و خانواده خودتان اقامت دائم دریافت نمایید.

  • امکان تردد آزادانه به تمامی کشور های عضو اتحادیه شینگن
  • عدم نیاز به ثبت شرکت
  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • نداشتن محدودیت سنی
  • امکان دریافت امکانات رفاهی بدون محدودیت

اقامت اروپا از طریق کار

این روش یکی دیگر از روش‌های پر متقاضی بین ایرانیان برای مهاجرت به اروپا است. اروپا به نیروهای متخصص اهمیت زیادی می‌دهد و اگر شما هم در حرفه‌ای متخصص و باتجربه باشید و از همه مهم‌تر اینکه مدرک معتبر برای آن دریافت کرده باشید، می‌توانید از خدمات بلوکارت استفاده کنید. آلمان کشوری است که این نوع خدمات را به متقاضیان برای پیدا کردن کار می‌دهد. البته این نکته را در نظر بگیرید که اولویت کار برای کشورهای اروپایی، شهروندان خودشان هستند و در صورت کمبود نیرو به سراغ بقیه افراد با مدرک معتبر می‌روند.

اقامت اروپا از طریق تحصیل

بالا بودن سطح کیفیت بیشتر دانشگاه‌های اروپایی باعث شده تا بسیاری از جوانان برای ادامه تحصیل خود راهی کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا، سوئد، دانمارک، اسپانیا، نروژ و غیره شوند. دادن امکانات رفاهی و رایگان بودن بعضی از دانشگاه‌ها برای تحصیل، از دیگر عواملی است که جوانان را به تحصیل در اروپا ترغیب می نماید. اما شما از طریق تحصیل نمی توانید اقامت اروپا را دریافت نمایید. از آنجا که دانشجویان اجازه کار به مدت 10 تا 30 ساعت در هفته را دارند، در همین مدت کم می‌توانند برای خود رزومه مناسبی به دست آورده و سپس بعد از آن اقدام به پیدا کردن کار کرده و از این طریق اقامت اروپا را به دست بیاورند.

اقامت اروپا از طریق ازدواج

این نوع اقامت برای همه کشورهای اروپایی وجود ندارد، به عبارتی دیگر به همین راحتی نیست. اما اگر شرایط مطابق با قوانین کشور باشد و شما با یک شخص اروپایی ازدواج کنید، شانس دریافت اقامت اروپا را خواهید داشت.

اقامت اروپا از طریق تولد فرزند

یکی از روش های دریافت اقامت، تولد می باشد. تابعیت از طریق تولد به دو روش خاک یا خون می باشد. زمانی که فرزند شما در یک کشور اروپایی به دنیا می‌آید، نمی تواند تابعیت آنجا را دریافت نماید زیرا تابعیت خاک در اروپا دیگر اجرا نمی گردد و از طریق خون می باشد.

اقامت اروپا از طریق پناهندگی

این نوع اقامت به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. اقامت اروپا از طریق پناهندگی به افرادی داده می‌شود که از نظر امنیتی در کشور خود در خطر هستند. جنگ مهم‌ترین دلیلی است که بسیاری از مردم را به سمت پناهندگی به کشورهای اروپایی می‌کشاند. مسائل سیاسی، تجاوز، جنسیت، عقیده‌ای و غیره از دلایل دیگر هستند. این نوع اقامت غیر قانونی می باشد و موسسه حقوقی سام هیچ گونه فعالیتی در این زمینه ندارد.

هر کدام از کشور های اروپایی قوانین خاص خود را دارند و با توجه به قوانین خود از روش های محدودی به متقاضیان اقامت می دهند. در ذیل روش های اقامتی چند کشور ارائه شده است:

اخذ اقامت یونان

اقامت اروپا با 11500 یورو + موسسه حقوقی سام

برای دریافت اقامت اروپا از طریق خرید ملک در یونان متقاضی باید ملک یا املاکی را به ارزش حداقل  250،000 یورو خریداری کند. این اقامت 5 ساله دائم بوده و در صورت عدم تغییر مالکیت ملک، تمدید خواهد شد. از مزایای این اقامت می‌توان به هزینه زندگی بسیار کم نسبت به سایر کشورهای اروپایی و امکان تردد به کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به ویزای شنگن اشاره نمود. یونان از روش تمکن مالی نیز به متقاضیان اقامت می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله اقامت یونان مراجعه نمایید.

اخذ اقامت اسپانیا

اقامت اروپا با 11500 یورو + موسسه حقوقی سام

متقاضی برای گرفتن اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک نیاز به خرید یک آپارتمان یا خانه حداقل به ارزش 500،000 یورو در این کشور دارد. در این روش در ابتدا به فرد و اعضای خانواده اش اقامت موقت تعلق می‌گیرد. این اقامت بعد از 5 سال تمدید قابلیت تبدیل به اقامت دائم را دارد.

خرید ملک در اسپانیا علاوه بر اینکه اخذ اقامت اروپا را برای متقاضی و اعضای خانواده اش (همسر و فرزندان زیر 21 سال) فراهم می کند، امکان تحصیل رایگان در کشورهای اتحادیه اروپا و باز کردن حساب در بانک های اروپایی را نیز به متقاضی می دهد. شما نیز می توانید از طریق روش تمکن مالی در این کشور اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله اسپانیا مراجعه نمایید.

اخذ اقامت قبرس

اقامت اروپا با 11500 یورو + موسسه حقوقی سام

اقامت در کشور قبرس از طریق خرید ملک به ارزش 300،000 یورو  محقق می‌گردد. از مزایای خرید ملک در قبرس می‌توان به زندگی در یک کشور اروپایی و همچنین تردد آسان در کشورهای اتحادیه اروپا اشاره نمود.

قبرس با توجه به موقعیت جغرافیایی از ثبات اقتصادی بالا و عملکرد اقتصادی بسیار مناسبی برخوردار است و میزان مالیات در این کشور بسیار پایین تر از سایر کشورهای اروپایی می‌باشد. طبق قوانین کشور قبرس، اتباع غیر اروپایی که حداقل 300،000 یورو جهت خرید ملک در قبرس سرمایه گذاری میکنند امکان دریافت اقامت دائم را خواهند داشت. از این طریق متقاضی و خانواده اش (همسر و فرزندان زیر 18 سال) می توانند اقامت قبرس را اخذ نموده و از مزایای این کشور اروپایی بهره مند شوند.

زمانی که متقاضی ملکی را در قبرس خریداری می‌کند صرف نظر از قیمت آن، حق درخواست ویزای مالتیپل را دارد و این ویزا به وی اجازه ورود مکرر به قبرس را در هر زمان می‌دهد. دارندگان این ویزا همانند ویزای شنگن نباید بیش از ۹۰ روز متوالی یا بیش از ۱۸۰ روز در سال، خارج از قبرس اقامت داشته باشند. پس از ۳ سال متقاضی اجازه درخواست اقامت دائم را خواهند داشت. ویزای موقت معمولا یکساله صادر می شود و هرسال قابل تمدید می باشد.

برای گرفتن اقامت پرتغال متقاضی باید ملکی به ارزش بالای 500،000 یورو خریداری کند. طبق قوانین کشور پرتغال در صورتی که فرد 5 سال در پرتغال اقامت قانونی داشته باشد، می تواند برای اقامت دائم این کشور اقدام کند. از مزایای این اقامت می‌توان به رفت و آمد آسان به کشورهای حوزه ی شنگن و زندگی در طبیعت زیبای کشور پرتغال اشاره نمود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

خرید اقامت اروپا واقعیت دارد و آیا شدنی است؟

خرید اقامت اروپا به آن معنا که شما با پرداخت پول بتوانید پاسپورت یک کشور را بخرید، واقعیت ندارد. هر کشور اروپایی چارچوب و قوانین خود را برای پذیرش مهاجرین دارد؛ اما می‌توان اقامت برخی از کشورهای اروپایی را با سرمایه گذاری و خرید ملک و بدون شرط حضور به دست آورد.

بهترین اقامت کاری در اروپا کدام است؟

بهترین نوع این اقامت کارت آبی یا همان بلو کارت آلمان است.

بیشتر بخوانید:  گلدن ویزا یونان

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 5 / 5. تعداد نظرات : 2

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام