مهاجرت به اروپا بدون سرمایه

2

موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله به بررسی مهاجرت به اروپا بدون سرمایه می پردازیم.

مهاجرت به اروپا بدون سرمایه، خواسته بسیاری از مهاجرین است اما در این ‌بین یک سری مشکلاتی وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید شما برای مهاجرت به پول احتیاج دارید و اغلب با استفاده از سرمایه‌گذاری مهاجرت می‌کنند. اگر شما علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در کشور مقصد ندارید، نگران نباشید. راه‌ های بسیار زیادی برای مهاجرت وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها به کشور مقصد بروید اما لازم به ذکر است که بدانید مهاجرت به اروپا بدون سرمایه امکان پذیر نمی باشد، در نتیجه در ادامه مسیر هایی را به شما معرفی میکنیم که بدون نیاز به سرمایه گذاری می توانید برای اخذ اقامت اروپا اقدام نمائید.

ما در مؤسسه سام همواره آماده هستیم تا به شما کمک کنیم به هدف خودتان در مهاجرت دست پیدا کنید. شما بعد از مطالعه این مقاله به اطلاعاتی دست پیدا خواهید کرد که می‌تواند برای مهاجرت بدون سرمایه به کشورهای اروپایی بسیار مفید باشد. پس با ما همراه باشید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

روش های مهاجرت به اروپا بدون سرمایه

همان‌طور که گفته شد راه‌های بسیار زیادی برای مهاجرت کردن به کشورهای اروپایی وجود دارد. روش های اخذ اقامت اروپا بدون نیاز به سرمایه گذاری عبارت‌اند از:

مهاجرت کاری

اولین راهکار برای مهاجرت به اروپا بدون سرمایه پیداکردن شغلی با فرصت‌ های بین‌المللی است. انجام این کار می‌تواند در دراز مدت فوق ‌العاده باشد و تا حد ممکن به شما برای انجام کار مد نظرتان کمک کند. در پی کمبود نیروی کار و نیاز اتحادیه اروپا به نیروی انسانی در برنامه چشم انداز اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اروپا، در سال ۲۰۰۷ طرح و برنامه ای با ایده ی الهام گرفته از طرح گرین کارت آمریکا است.

با استفاه از نماد پرچم اتحادیه اروپا که به رنگ آبی است. تحت نام Bluecard یا همان “ کارت آبی ”  ارائه نمود که طی آن نیروهای کاری و متخصص غیراروپایی بتوانند در قالب این برنامه به تمامی‌ کشورهای عضو اتحادیه اروپا (به غیر از کشورهای انگلستان، ایرلند و دانمارک که از شرکت در این برنامه خودداری نمودند) مهاجرت کاری داشته باشند.

با استفاده از کارت آبی دروازه‌های اتحادیه اروپا به روی شهروندان کشورهای غیر اروپایی که شرایط مهاجرت به اروپا برای کار را دارند باز می‌شود. نخستین کشور از اتحادیه اروپا که تاکنون از این برنامه استقبال بیشتری نموده و حتی مقدمات اجرایی این برنامه را فراهم آورده است.

مهاجرت به اروپا بدون سرمایه

مهاجرت تحصیلی

روش مهاجرت تحصیلی بهترین گزینه برای جوانانی است که قصد دارند در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد به اروپا سفر کنند. مهم‌ترین بخش در این روش، کسب پذیرش از یک دانشگاه معتبر اروپایی است. حتی در صورت برخورداری از شرایط لازم می‌توان از بورسیه ارائه شده توسط دانشگاه مربوطه برای پرداخت کلیه هزینه‌ های مربوط به مهاجرت استفاده کرد. بسیاری از واحدهای تحصیلی در دانشگاه‌ های اروپایی به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند و در صورت تسلط به این زبان می‌‌توانید به راحتی واحدهای مورد نظر را پشت سر بگذارید. هزینه ‌های مربوط به این روش مهاجرت سریع به اروپا، وابستگی زیادی به کشور انتخابی شما و دانشگاه مربوطه دارد.

مهاجرت به اروپا بدون سرمایه

مهاجرت از طریق تمکن مالی

اقامت اروپا با تمکن مالی یکی از پر طرفدار ترین روش های اقامتی می باشد. این روش با عنوان خود حمایتی نیز شناخته می شود. در این روش شما نیازی به انتقال و صرف سرمایه خود نخواهید داشت. فقط باید اثبات نمائید فردی با تمکن مالی قوی بوده و قصد دارید اقامت یک کشور اروپایی را دریافت کنید. در این روش شما اجازه کار در کشور مخاطب را ندارید، زیرا که خود را به عنوان یک فرد متمکن معرفی نموده اید. اما خودتان می توانید کسب و کاری راه اندازی کرده و افرادی را نیز استخدام نمایید و به صورت کار آفرین فعالیت داشته باشید. کشورهای معدودی هستند که از طریق این روش به شما اقامت می دهند که یونان ، اتریش، فرانسه ، اسپانیا و پرتغال  از جمله آن ها هستند. در هر کدام از این کشور ها شرایط و میزان دارایی شما با توجه به قوانین آن کشور متفاوت می باشد. معمولا پروسه اقامت تمکن مالی 4 تا 6 ماه زمان می برد اما موسسه حقوقی سام افتخار دارد اقامت یونان از طریق تمکن مالی  را ظرف مدت فقط 2 تا 3 ماه برای متقاضیان عزیز اخذ نماید.

کدام کشورها برای مهاجرت بدون سرمایه ‌گذاری مناسب هستند؟

نمی‌توان گفت کدام کشور اروپایی برای مهاجرت مناسب ­ترین کشور است؛ چرا که هر کدام از کشورهای اروپایی مزایا و معایب مربوط به خود را برای مهاجرت دارند. در اتحادیه اروپا کشورهای زیادی وجود دارند که مهاجرت از طریق آن ها به مراتب راحت تر می باشد. مانند: اقامت یونان ، پرتغال و اقامت در اسپانیا

کشورهای نام ‌برده ‌شده عموماً راحت از کشور های دیگر در اروپا هستند و می‌توانید برای مهاجرت به اروپا بدون سرمایه گذاری به آن‌ها امید زیادی داشته باشید.

مؤسسه سام چه خدماتی را در حوزه مهاجرت ارائه می‌دهد؟

مؤسسه سام همواره آماده است که با کمک از وکلای حرفه ای و گروه ‌های متخصص به شما کمک کند که بهترین مسیر را برای خودتان انتخاب کنید. در حقیقت ما می دانیم که بهترین مسیر مناسب برای شما چیست؛ چرا ­که در طول سال‌ها فعالیت تجربه‌ های فوق ‌العاده‌ای را در حوزه مهاجرت به دست آورده‌ ایم. گروه سام به هم‌ وطنان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی قرارداد های تضمینی ارائه می‌دهد که از طریق آن‌ها می‌توانید به‌ راحتی اقدام به پیگیری قضایی کنید. کیفیت خدمات و شفافیت پروسه کاری همیشه از ویژگی‌ های کسب‌ وکار ما بوده است. موسسه حقوقی آتیه نگر سام همواره آماده است که خدماتی را در هر حوزه‌ ای از مهاجرت که علاقه ‌مند هستید، به شما ارائه دهد.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نتیجه گیری

همان‌طور که می‌دانید مهاجرت کردن نیاز به سرمایه دارد؛ ولی راه‌ هایی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به ‌راحتی و با کمترین هزینه ممکن به مهاجرت بپردازید. درصورتی‌که به هرکدام از موارد ذکر شده علاقه ‌مند هستید، حتماً قبل از آن با افراد دارای آگاهی کافی در این زمینه مشورت کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. به یاد داشته باشید که مهاجرت به اروپا بدون سرمایه امکان‌پذیر نیست و شما می بایست نهایتا روش هایی را انتخاب نمائید که نیاز به کمترین سرمایه را داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

6 نظر در “مهاجرت به اروپا بدون سرمایه

  1. آرش عبداله رضائی گفت:

    با سلام ..من متقاضی مهاجرت به استرالیا و یا پرتقال می باشم

    1. mohammadi گفت:

      با سلام جناب رضایی.
      مشاوران موسسه حقوقی سام شما را در این امر راهنمایی خواهند کرد. اما سوال شما واضح نبود که در اینجا پاسخگوی شما باشیم. لطفا مجددا سوال خود را به صورت کامل تر بیان کنید یا با شماره های مشاوره تماس بگیرید.

  2. محمد شجاعی گفت:

    سلام بنده ۳۴ سال سن دارم و مدرک دیپلم را دارم از لحاظ مالی فقط چند سپرده بانکی دارم که روی هم نزدیک ۶ میلیارد تومان می‌شوند ولی نمیخواهم به آن‌ها دست بزنم تا وقتی که تمام کارها یم را به ( هر کشور اروپایی اگر عضو اتحادیه شینگن باشه دیگه عالی میشه) اونم فقط به اندازه خورد خوراک مختصری و سقفی بالایی سرم باشه و از همان روز اول به دنبال کار می‌گردم. نظر شما چه کشوری هست. البته اینجا با فارکس خرید و فروش ارز های دیجیتال کسب درآمد میکنم

    1. mohammadi گفت:

      سلام. با شرایطی که فرمودید شما شرایط روش های اقامتی مختلفی را دارید از جمله تمکن مالی و دورکاری. البته در نظر داشته باشید با مدرک دیپلم و بدون تحصیلات دانشگاهی، و بدون دانستن زبان های اروپایی، شانس گرفتن اقامت کاری شما بسیار کم است و می بایست به فکر یک بیزینس شخصی باشید و اجازه کار نخواهید داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با موسسه تماس بگیرید.

  3. پروین گفت:

    سلام. برای خود حمایتی کشور یونان چقدر تمکن لازم است

    1. mohammadi گفت:

      با سلام. بسته به تعداد اعضای خانواده مبلغ درآمد ثابت ماهیانه و میزان نقدینگی حساب در متن مقاله یونان ارائه شده است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام