اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان

1

موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله به بررسی شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان می پردازیم.

کشور دومینیکا که به طور رسمی مشترک ‌المنافع دومینیکا خوانده می‌شود، یک کشور جزیره‌ای است که سال‌ها پیش از بریتانیا اعلام استقلال کرده است و امروزه به‌ عنوان یک کشور مستقل شناخته می‌شود. اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان، مزایای بی ‌شماری دارد. پاسپورت دومینیکا امکان سفر به بیش از 145 کشور دنیا بدون ویزا را به شهروندان خود می‌دهد. همچنین به مدت 10 سال ویزا برای ایالات متحده، به شهروندان داده می‌شود.

برای اینکه بتوانید پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید، ابتدا لازم است شهروندی این کشور را به دست آورید. اخذ شهروندی دومینیکا با روش‌ های مختلفی امکان‌ پذیر است. سرمایه‌گذاری یکی از بهترین این روش­ها است؛ زیرا خیلی سریع و با سرمایه‌گذاری کم، می‌توانید شهروندی دومینیکا را دریافت کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا مزایا، معایب و روش‌های اخذ پاسپورت دومینیکا را بیاموزیم.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دومینیکا کجاست؟

دومینیکا کشوری است جزیره‌ای در دریای کارائیب. نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است. دومینیکا از جزایر بادپناه و بخشی از منطقه آنتیل کوچک است و به خاطر طبیعت دست‌ نخورده‌ای که دارد «جزیره طبیعت کارائیب» نامیده شده‌ است.

این کشور در فاصله حدود 2000 کیلومتری جنوب شرقی فلوریدا و در جنوب گوادلوپ و در شمال مارتینیک واقع شده؛ مساحت دومینیکا 754 کیلومتر مربع و جمعیت این کشور حدود 71000 نفر است. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و زبان‌ های کریول دومینیکایی و فرانسوی نیز به عنوان زبان‌ های گفتاری استفاده دارند.

آشنایی با مشترک ‌المنافع دومینیکا

همان‌طور که گفتیم این کشور جزیره‌ای است که در دریای کارائیب واقع شده است. پایتخت آن روسو است که در قسمت غربی جزیره قرار دارد. همسایگان این کشور جزیره‌ای، بخش‌ های خارجی کشور فرانسه، گوادلوپ در بخش شمال غربی و مارتینیک در جنوب و جنوب شرقی هستند. واحد پول این کشور دلار کارائیب شرقی است. این کشور در سال ‌های اخیر در حال تبدیل ‌شدن به یک مرکز مالی بزرگ بین‌ المللی است.

دومینیکا 750 کیلومتر مربع وسعت دارد و بلند ترین بخش این جزیره مورن دیابلوتینز است. طبق سرشماری سال 2011 جمعیت این جزیره بسیار کم و در حدود 71293 نفر بوده است. دومینیکا را به جهت شرایط طبیعی که دارد به ‌عنوان جزیره طبیعی کارائیب هم می‌شناسند. این کشور عضو مشترک ‌المنافع ملل متحد، سازمان ملل متحد، سازمان کشورهای آمریکایی، سازمان بین‌المللی فرانکفورتی، سازمان کشورهای حوضه کارائیب شرقی و جنبش غیر متعهد ها است.

آشنایی با پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا یک مدرک رسمی هویتی است که برای شهروندان دومینیکا صادر می‌شود. با استفاده از پاسپورت این کشور سفر کردن به تعداد زیادی از کشورهای دیگر، بالغ بر 145 کشور امکان پذیر است. پاسپورت دومینیکا رتبه 28 ام را در بین پاسپورت سایر کشورها دارد.

گذرنامه‌ ای که شهروندان بومی دومینیکا دارند با گذرنامه‌ ای که از طریق برنامه‌های اخذ شهروندی این کشور مانند سرمایه‌گذاری به دست می‌آید، تفاوتی ندارد. اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان، آن‌ها را به شهروندان این کشور تبدیل کرده و آن‌ ها را از تمام مزایای شهروندی این کشور برخوردار خواهد کرد.

دومینیکا در اواخر جولای 2021 تصمیم گرفت که گذرنامه ­های سنتی و کاغذی را با گذرنامه بیومتریک جایگزین کند و این مطلب برای کلیه شهروندان آن لازم ­الاجرا است. این پاسپورت بیومتریک نزدیک به 50 صفحه دارد و با داشتن فناوری تشخیص چهره بر امنیت و کارایی پاسپورت دومینیکا افزوده است.

2 1

دلایل محبوبیت پاسپورت دوم از کشور دومینیکا

پاسپورت مانند شناسنامه، هویت و تابعیت افراد در کشورهای دنیاست. متاسفانه ایرانیان برای رفتن به کشورهای مختلف محدودیت ‌هایی دارند. بهترین روش برای خلاص شدن از این محدودیت ‌ها، داشتن پاسپورت دوم یک کشور دیگر خواهد بود. با گرفتن پاسپورت دوم، علاوه‌ بر کشور خودتان، تابعیت یک کشور دیگر را نیز دارید. داشتن پاسپورت دوم به شما کمک می‌کند تا به‌ راحتی به کشورهای دیگر سفر کنید. همچنین از امکانات شهروندی نیز برخوردار می‌شوید. دومینیکا یکی از کشور های معتبری است که به صورت اهدائی می توان پاسپورت این کشور را دریافت کرد.

چگونگی اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان

روش‌های مختلفی برای اخذ تابعیت و شهروندی و در نهایت اخذ پاسپورت دومینیکا وجود دارد. تولد و تبار، ازدواج با یک شهروند دومینیکا و اقامت بیش از 7 سال در این کشور؛ اما بهترین روش برای ایرانیانی که هیچ نسبی در این کشور ندارند سرمایه‌ گذاری است. سرمایه‌ گذاری همچنین سریع‌ ترین روش اخذ شهروندی و اقامت دومینیکا است.

Dominica 2022

نمونه پاسپورت دومینیکا -2022

PASSPORT Dominica

نمونه پاسپورت دومینیکا

روش های اخذ پاسپورت دومینیکا

به ‌طور کلی باید بدانید که برنامه دریافت پاسپورت دومینیکا به 3 شکل مختلف به شما ارائه می‌شود که می ‌توانید بر حسب شرایط خود از هر یک از این برنامه‌ ها استفاده کنید. این دو برنامه شامل موارد زیر هستند:

  • دریافت پاسپورت از طریق پداخت به پروژه های مورد تایید دولت دومینیکا
  • دریافت پاسپورت از طریق پرداخت به صندوق دولتی
  • دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری دومینیکا

روش پرداخت بلاعوض به پروژه مورد تایید دولت (Finance)

این روش کم هزینه ترین راه برای دریافت پاسپورت دومینیکا می باشد. در این روش متقاضی مبلغی را به پروژه های در حال ساخت و مورد تایید دولت اهدا کرده و پاسپورت دومینیکا را برای خود و خانواده دریافت می کند. مجموع تمام هزینه ها در این روش به شرح ذیل است:

یک نفر 122،500 دلار
زوج 158،500 دلار
خانواده با دو فرزند زیر 12 سال 158،500 دلار

روش پرداخت بلاعوض به دولت (Donation)

در این روش افراد می بایست با توجه به تعداد اعضای خانواده مبالغی را مستقیما به دولت دومینیکا اهدا کرده و پاسپورت دریافت نمایند. مبلغ اهدایی به دولت دومینیکا بستگی به تعداد نفرات خانواده دارد و طبق سایت رسمی دولت به شرح ذیل است:

متقاضی اصلی ( یک نفر، فارغ از اینکه شخص مجرد باشد و یا خانواده داشته باشد) 100,000 دلار
متقاضی اصلی و همسر 150,000 دلار
خانواده ۴ نفره با فرزندان کمتر از ۳۰ سال 175,000 دلار
هر عضو بیشتر از چهار نفر که زیر ۱۸ سال باشد 25,000 دلار
هر عضو بیشتر از چهار نفر که بالاتر از ۱۸ سال باشد 50,000 دلار

روش سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در ملک یا پروژه های مورد تایید دولت مانند هتل های در حال ساخت به ارزش حداقل ۲۲۰,۰۰۰ دلار و نگهداری آن به مدت حداقل سه الی ۵ سال

در کنار این مبالغ، هزینه های دولتی و بررسی پرونده نیز وجود دارد که با توجه به تعداد اعضای خانواده و سن فرزندان محاسبه می شود که این هزینه ها به شرح ذیل می باشد:

متقاضی اصلی: 25,000 دلار

همسر او: 10,000 دلار آمریکا

خانواده حداکثر 4 نفره: 35,000 دلار آمریکا

خانواده حداکثر 6 نفره: 50,000 دلار آمریکا

خانواده 7 نفره یا بیشتر: 70,000 دلار آمریکا

وابستگان اضافی: هر نفر 25,000 دلار آمریکا

نکته مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که به‌ دست ‌آوردن پاسپورت به معنای برآورده کردن شرایط سرمایه‌ گذاری نیست. در کنار هزینه و سرمایه ‌ای که شما برای سرمایه‌ گذاری نیاز دارید، هزینه پاسپورت دومینیکا شامل موارد دیگری نیز خواهد بود. هزینه تلاشی که شما در طول مسیر دریافت این پاسپورت می‌کنید، هزینه درخواستی که ارسال می‌کنید و البته هزینه ‌های دولتی از جمله مهم ‌ترین هزینه‌ های شما در طول دریافت پاسپورت دومینیکا خواهد بود که باید به این هزینه ‌ها نیز دقت داشته باشید.

مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان نیاز به ارائه مدارکی دارد. این مدارک باید با آنچه درخواست شده است به ‌درستی هماهنگی داشته باشد؛ بنابراین لازم است جزئیات مدارک درخواستی را بررسی کنید تا هنگام ارائه مدارک خود دچار مشکل نشوید. ما به ‌طور کلی مدارکی که از شما درخواست خواهد شد را در زیر آورده‌ایم.

  1. فرم درخواست گذرنامه تکمیل شده
  2. 10 قطعه عکس که متناسب با شرایط درخواست شده باشد از جمله اینکه بیش از شش ماه قدمت نداشته و نوردهی عکس به میزان نرمال باشد و همچنین روی کاغذ باکیفیت و با وضوح بالا چاپ شود و صورت را به طور کامل و مستقیم نمایش دهد.
  3. اصل و کپی شناسنامه یا اصل گواهی تابعیت
  4. گواهی پرداخت هزینه گذرنامه
  5. سند ازدواج/طلاق در صورت وجود (ترجمه شده به انگلیسی)
  6. تعیین قرار مصاحبه که برای این منظور متقاضیان باید با کنسولگری دومینیکا در آتن تماس گرفته و یک قرار ملاقات بگیرند.

هزینه های اخذ پاسپورت دومینیکا

علاوه بر هزینه‌ هایی که در بخش‌ های قبلی گفته شد، هزینه‌ هایی هم وجود دارند که برای انجام دیگر اقدامات اداری و مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا باید پرداخت شود. هزینه ‌های زیر در هر 3 روش ضروری هستند. دولت دومینیکا از تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۳ تغییراتی را برای ایرانیان به جهت دریافت شهروندی و پاسپورت دومینیکا ایجاد نموده است. در حال حاضر برای ایرانیان هزینه چک امنیتی در پروسه اخذ پاسپورت دومینیکا افزایش یافته است و نرخ جدید به شرح ذیل می باشد:

نوع هزینه مبلغ (دلار آمریکا)
هزینه ثبت درخواست 1,000
هزینه چک امنیتی برای سرپرست خانواده 25,000 هر نفر
هزینه چک امنیتی برای همسر و وابستگان بالای 16 سال 15,000 هر نفر
هزینه چک امنیتی برای وابستگان 12 تا 15 سال 10,000 هر نفر
هزینه گواهینامه تابعیت (CON) 250
هزینه صدور پاسپورت 1,200

قدرت پاسپورت دومینیکا

طبق آخرین گزارشات منتشر شده در (February 2023)، اتباع کشور دومینیکا می‌توانند بدون نیاز به ویزا به 145 کشور و ناحیه دنیا سفر کنند. اعتبار پاسپورت دومینیکا در رتبه 28 ام جهان قرار دارد. از جمله مهم ترین کشور هایی که با داشتن پاسپورت دومینیکا بدون نیاز به ویزا می‌توان 6 ماه زندگی نمود، کشور های حوزه شنگن می باشد.

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه ‌گذاری

حداقل سن مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در این کشور 18 سال است. همچنین فرد سرمایه‌گذار نباید هیچ سابقه کیفری و یا بیماری جدی داشته باشد. علاوه بر این موارد فرد سرمایه‌گذار باید اثبات کند که پول سرمایه‌ گذاری را از طریق قانونی به دست آورده است. برای اثبات این امر باید مدارک لازم ارائه شود.

یکی از مزایای اخذ شهروندی دومینیکا آن است که می‌توان خانواده را نیز به این برنامه اضافه کرد. البته در این صورت مبالغ سرمایه‌گذاری کمی متفاوت خواهد بود. حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری برای متقاضی مجرد 100000 دلار، برای متقاضی و همسرش 150000 دلار و برای متقاضی و حداکثر 3 عضو دیگر از خانواده 175000 دلار است. کل این برنامه بین 3 تا 7 ماه زمان می‌برد.

از آنجایی‌که تنها راه اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان اخذ تابعیت و شهروندی بوده، لازم است ابتدا برای یکی از برنامه‌ های شهروندی این کشور اقدام کنید. روش‌ های مختلفی برای سرمایه‌گذاری این کشور وجود دارد که یکی از آن‌ها سرمایه‌ گذاری در املاک و مستغلات و روش دیگر سرمایه‌گذاری در صندوق تنوع اقتصادی دومینیکا است.

3 1

مزایای پاسپورت دومینیکا

دومینیکا یک کشور اروپایی است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهد. به‌ علاوه شما با اخذ شهروندی این کشور لازم نیست حتماً ساکن این کشور بوده و می‌توانید در هر کشوری سکونت داشته باشید. دومینیکا امکان تابعیت مضاعف را به شهروندان خود داده و این یکی از بهترین کشورها برای شهروندان دو تابعیتی است. ادامه مزایای پاسپورت دومینیکا را در زیر بیان می­کنیم.

  • اخذ پاسپورت دومینیکا، یک سرمایه‌گذاری سودآور است که شما با یک ‌بار سرمایه‌گذاری در این کشور قادر به اخذ پاسپورت خواهید بود و می‌توانید از مزایای معافیت مالیاتی و … بهره‌مند شوید.
  • با پاسپورت دومینیکا می‌توانید به بیش از 145 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید.
  • با پاسپورت دومینیکا همچنین می‌توانید تا 10 سال ویزای ایالات متحده آمریکا را دریافت کنید.
  • اعتبار پاسپورت دومینیکا 10 ساله و تابعیت مادام العمر است.
  • پاسپورت بیومتریک دومینیکا گذرنامه‌ای کاملاً ایمن و پیچیده است که از اطلاعات شخصی شما در مقابل سرقت اطلاعاتی و جعل هویت به ‌خوبی محافظت می‌کند.

4 1

معایب پاسپورت دومینیکا

اگر چه پاسپورت دومینیکا امکانات متعددی را در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهد و جزء امن‌ ترین و قوی ‌ترین پاسپورت‌ ها در دنیا است؛ اما به ‌هرحال ممکن است معایبی نیز داشته باشد. در ادامه می‌خواهیم به تعدادی از معایب پاسپورت دومینیکا اشاره کنیم. بهتر است هنگام تصمیم‌گیری برای اخذ گذرنامه و تابعیت ین کشور به این موارد نیز توجه کنید.

  • در صورت داشتن هرگونه سوپیشینه کیفری امکان اخذ پاسپورت دومینیکا وجود ندارد.
  • امکان الصاق خانواده تنها برای متقاضی اصلی شهروندی وجود دارد. این بدان معناست که کسانی که شما با برنامه الصاق خانواده با خود به دومینیکا برده‌اید، امکان آوردن هیچ فرد دیگری را ندارند. مگر اینکه جداگانه برای برنامه شهروندی درخواست دهند و سرمایه‌گذاری کنند.
  • دومینیکا کشوری کم‌ جمعیت است و تنها جاذبه‌ های طبیعی خوبی دارد؛ بنابراین سرمایه‌گذاری در املاک و خرید ملک در این کشور در حال حاضر سود دهی چندانی ندارد.
  • اگر چه اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان امکان تحرک بین‌المللی زیادی را می‌دهد؛ اما خود این کشور چندان برای سکونت و زندگی، پیشرفته و مناسب نیست.

کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

یکی از روش های اخذ شهروندی یک کشور، سرمایه گذاری در آن کشور است. کسانی که در این برنامه ها شرکت می کنند، ملزم به اقامت در کشور مقصد نیستند و می توانند از مزایای تابعیت مضاعف و پاسپورت دوم استفاده کنند. لازم به ذکر است بدانید کشور انگلستان در حال حاضر با توجه به تغییرات اخیر، در لیست کشورهای بدون نیاز به ویزا با پاسپورت دومینیکا نمی باشد و با پاسپورت دومینیکا برای سفر به کشور انگلستان می بایست تقاضای ویزا نمائید.

اما با توجه به اینکه پاسپورت دومینیکا از اعتبار بالایی برخوردار است اخذ ویزای انگلستان با پاسپورت دومینیکا به مرتب راحت تر می باشد کما اینکه این محدودیت احتمالا با توجه به راه اندازی سیستم ETA به زودی برطرف شود. پاسپورت دومینیکا یکی از معتبر ترین پاسپورت هایی است که می توان با آن به بیش از 145 کشور بدون ویزا سفرکرد. برای اطلاع از لیست، بر روی لینک مربوط کلیک نمائید: کشور های بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا 

اعتبار پاسپورت دومینیکا

اعتبار پاسپورت دومینیکا 10 ساله می باشد. شما در اصل تابعیت مادام العمر را به دست می آورید اما اعتبار پاسپورت شما 10 ساله می باشد که باید در نظر داشته باشید استفاده از گذرنامه منقضی شده مجازات حبس دارد؛ بنابراین لازم است حداکثر دو ماه قبل از انقضای پاسپورت خود، برای تمدید اقدام کنید.

شرایط و مدارک برای تمدید پاسپورت دومینیکا

شهروندان این کشور برای تمدید گذرنامه خود نیازی به حضور در کشور دومینیکا ندارند و می‌توانند با مراجعه به کنسولگری دومینیکا در کشورشان اقدام به تمدید گذرنامه خود کنند. در زیر مدارک مورد نیاز برای تمدید گذرنامه را آورده‌ایم.

  1. فرم درخواست تکمیل شده
  2. پاسپورت قدیمی دومینیکا
  3. کپی یا اصل شناسنامه
  4. گواهی تابعیت
  5. دو عکس در اندازه 4.5 در 3.8 سانتی‌متر
  6. اسناد تأیید پرداخت هزینه از خزانه

هزینه ‌های درخواست پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان و مردم سایر کشورها هزینه ‌هایی را در پی دارد. متقاضیان باید این هزینه ‌ها را برای جلوگیری از تأخیر به کنسولگری پرداخت کنند. هزینه ‌های درخواست پاسپورت به خزانه‌ داری دولت پرداخت شده و رسید های آن همراه با فرم درخواست ارسال می‌شوند. زمان عادی برای پردازش پاسپورت دو هفته بوده و هزینه ‌ها به شرح زیر است.

  • برای کودکان زیر 16 سال: 50 دلار کانادا
  • برای 16 سال و بالاتر: 100.00 دلار
  • برای گذرنامه ‌های گم شده یا دزدیده شده: 400 دلار جریمه به همراه هزینه درخواست
Dominica 2

نمونه پاسپورت دومینیکا

Dominica 2016

نمونه پاسپورت دومینیکا -2016

 

Dominica 3

نمونه پاسپورت دومینیکا

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جمع ‌بندی

دومینیکا یا به طور رسمی مشترک‌ المنافع دومینیکا یکی از کشورهای جزیره‌ای واقع در جزیره کارائیب است. پاسپورت این کشور بسیار قوی بوده و امکان سفر بدون ویزا به تمام کشورهای حوزه شینگن و بریتانیا را به شهروندان خود می‌دهد. علاوه ‌برآن پاسپورت دومینیکا تا ده سال نیز امکان سفر به آمریکا بدون ویزا را در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهد.

به‌ خاطر مزایای بی‌شمار و امکان تابعیت دائمی با این پاسپورت، بسیاری از مردم کشور ما تمایل دارند پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند. اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان، یکی از تخصص‌ های مؤسسه حقوقی بین‌ المللی سام است.

سوالات متداول

پاسپورت دومینیکا بهتر است یا پاسپورت ترکیه؟

اعتبار پاسپورت دومینیکا مطابق رنکینگ جهانی در تاریخ February 2023، رتبه 28 را دارد و اعتبار پاسپورت ترکیه، 37 می باشد.

آیا دومینیکن و دومینیکا یکی هستند؟

بله، پاسپورت دومینیکن به نسبت دومینیکا از اعتبار بسیار ضعیفی برخوردار است و تنها 65 کشور را می توانید با پاسپورت دومینیکن بدون نیاز به ویزا سفر نمائید که کشور های حوزه شنگن را شامل نمی شود.

گرفتن پاسپورت دومینیکا چقدر طول می کشد؟

پروسه اخذ پاسپورت دومینیکا حدودا 6 ماه زمان می برد.

حداقل هزینه دریافت پاسپورت دومینیکا برای یک خانواده 4 نفره چقدر است؟

هزینه های اخذ پاسپورت دومینیکا با توجه به این که کدام روش را انتخاب می نمائید و همچنین سن فرزندان بستگی دارد.

رتبه پاسپورت دومینیکا در سال 2023 چند است؟

اعتبار پاسپورت دومینیکا مطابق با رنکینگ جهانی در تاریخ February 2023، رتبه 28 را دارد و با این پاسپورت می توان به بیش از 145 کشور بدون ویزا سفر نمود.

گرفتن پاسپورت دومینیکا با خرید ملک در دومینیکا امکان پذیر است؟

بله. متقاضیانی که اقدام به انجام چنین سرمایه گذاری در کشور دومینیکا می نمایند. جهت رسیدن به اقامت و تابعیت دومینیکا باید ملک خریداری شده را به مدت سه سال کامل در اختیار خود داشته و آن را نفروشند. پس از گذشت این مدت زمان، متقاضی می تواند جهت دریافت اقامت دائم و پاسپورت این کشور برای خود و خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال اقدام نماید.

چگونه می‌توانیم در سریع ترین حالت پاسپورت دومینیکا بگیریم؟

اخذ پاسپورت دومینیکا از هر روش به نسبت اخذ تابعیت در هر کشور دیگری سریعتر می باشد و ظرف مدت 4 الی 6 ماه امکان پذیر است.

چگونه با 100,000 دلار شهروندی دومینیکا بگیرم؟

به صورت اهدائی دولتی برای یک فرد مجرد می توان پاسپورت دومینیکا را خریداری نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام