هزینه اقامت اسلواکی

هزینه اقامت اسلواکی+ موسسه حقوقی سام
هزینه اقامت اسلواکی+ موسسه حقوقی سام

در این مقاله تلاش شده است که هزینه اقامت اسلواکی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. در صورت نیاز برای بررسی بیشتر می توانید با تماس با موسسه حقوقی سام، از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

هزینه اقامت اسلواکی

یکی از پر طرفدار ترین راه های اخذ اقامت اروپا ، ثبت شرکت در کشورهایی است که از این طریق اقامت می‌دهند. این نوع اقامت به افراد اجازه می‌دهد تا با ثبت شرکت در اسلواکی، اقامت کل اروپا را دریافت نمایند. با اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت ، شما و خانواده‌تان امکان کار، زندگی و تحصیل را در تمام کشورهای حوزه‌ی شینگن را خواهید داشت و همچنین از حقوق شهروندی اروپا برخوردارخواهید گشت. ثبت شرکت در اسلواکی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد. باتوجه به شرایط و متغیر و تعداد اعضای خانواده هزینه های اقامت اسلواکی در مقاله قابل ذکر نمی‌باشد. شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه های اقامت اسلواکی به صورت رایگان با موسسه تماس حاصل فرمایید. در ادامه اطلاعات مفیدی درخصوص هزینه های زندگی در اسلواکی ارائه می‌گردد.

هزینه های زندگی دراسلواکی

هزینه زندگی در اسلواکی+ موسسه حقوقی سام

بررسی بیشتر هزینه زندگی در اسلواکی

 

اسلواکی به عنوان یک کشور ارزان شناخته می‌شود. حتی کم هزینه بودن تحصیل در اسلواکی به بخصوص در رشته های پزشکی از جمله دلایل جذب دانشجویان به اسلواکی می‌باشد. سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلواکی نیز متقاصیانی دارد چون اسلواکی کشوری ارزان تر و با مالیات کمتر نسبت به برخی از کشورهای اروپایی می‌باشد و همین امر و قوانین حقوقی سهل گیرانه و کم هزینه تر در اسلواکی و فاصله چند دقیقه این کشور با وین پایتخت کشور اتریش از دیگر دلایل جذب سرمایه گذاران به داخل اسلواکی می‌باشد. کشور اسلواکی شاهد تغییرات عمیق اقتصادی بوده است و جزء کشورهای کمتر توسعه یافته در شهروندی اتحادیه اروپا است. با این حال سطح زندگی در حال رشد بسیار سریع است و در برخی مناطق زندگی اجتماعی آن در حال حاضر به طور متوسط و بالاتر از متوسط کشورهای اتحادیه عضو اروپا است. به طورکلی هزینه زندگی در اسلواکی کمتر از هزینه زندگی در انگلستان، فرانسه و یا آلمان است.هزینه های زندگی از منطقه به منطقه متفاوت است و همچنین به نوسانات قیمت مواد غذایی، انرژی و سایر نیازهای روزانه بستگی دارد.

هزینه زندگی در اسلواکی: نسبت به سایر کشورهای اروپایی پایین تر می‌باشد به طوری که هزینه خرید خانه در براتیسلاوا از دیگر پایتخت های اتحادیه اروپا کمتر است. طبق آمارهای غیر رسمی هزینه هر روزه زندگی فرد در اسلواکی را می‌توان ۴۰۰ کرون اسلواکی(۱۳ دلار امریکا) دانست. هریک دلار امریکا برابر با ۶٫۲۹ کرون اسلواک است. هزینه تحصیل در اسلواکی برای تحصیل  به زبان اسلواکیایی رایگان و برای تحصیل به زبان انگلیسی حدود ۳ تا ۵ هزار یورو در سال است.کسانی که می‌خواهند تجربه زندگی در اسلواکی را داشته باشند باید به شما بگوییم که هیچ وقت از انتخاب خود پیشمان نخواهید شد زیرا این کشور مکانهای زیبا و همچنین هزینه زندگی مناسبی را دارد.دانشجویان در اسلواکی هزینه بسیار کمی برای زندگی صرف می‌کنند.با توجه به اینکه هزینه زندگی در غالب کشورهای اروپایی در یک سطح قرار دارد لذا هزینه زندگی در اسلواکی تفاوت چندانی با هزینه های زندگی دیگر کشورهای همسایه خود ندارد اما هزینه زندگی در اسلواکی در مقایسه با نقاط نزدیک به خود کمی پایین تر است و از این رو انتخاب خوبی برای تحصیل دانشجویان است. به طور متوسط هزینه زندگی دانشجویی در اسلواکی سالیانه حدودا ۸۰0 یورو می‌باشد که این هزینه شامل هزینه خوابگاه، خوراک و پوشاک دانشجو است.رسوئیت های دانشجویی در اسلواکی حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ یورو در ماه هزینه بر دارند اما هزینه خوابگاه های دانشجویی ماهیانه حدود ۲۰۰ یورو است. در صورتی که افراد بخواهند به صورت دونفری یک خانه را اجاره نمایند طبیعتا هزینه های کمتری را باید پرداخت نمایند. به این منظور که هزینه ها نصف خواهد شد. به طور معمول در صورتی که مایل به اجاره ی یک آپارتمان در کشور اسلواکی باشید هزینه ی اجاره ی آن با توجه به شهری که آپارتمان در آن قرار گرفته و متراژ آن متفاوت می‌باشد. به طور مثال قیمت اجاره ی یک آپارتمان ۴ خوابه در شهر براتیسلاوا حدود ۱۲۰۰۰۰ یورو می‌باشد و در صورتی که بخواهید خانه ای لوکس و ویلایی اجاره نمایید می‌بایست حدود ۴۰۰۰۰۰ یورو هزینه کنید. بیمه درمانی نیز برای دانشجویان اجباری است که دانشجویان معمولا سالانه حدود ۱۰۰ یورو و بابت بیمه می‌پردازند. بیمه درمانی در اسلواکی و سایر کشورهای اروپایی خدمات بسیار خوبی به دانشجویان ارائه می‌دهد وکلیه خدمات درمانی آنها تقریبا به صورت رایگان است. همچنین برای سفر با ماشین شخصی از براتیسلاوا به وین باید یک کارت اتوبان خریداری نمود که سالانه حدود ۵۰ دلار هزینه در بردارد. به طور میانگین هزینه زندگی در اسلواکی بدون خرج و مخارج های تحصیلی و یا شهریه های دانشگاهی به طور متوسط ۱۳ دلار در طول یک روز است. در صورتی که فرد برای تحصیل در اسلواکی زندگی می‌کند به طور کلی هزینه زندگی در اسلواکی برای یک دانشجو به این صورت می‌باشد که فرد ماهیانه بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو برای محل اقامت خود و سایر نیازهای مربوطه هزینه می‌کند. حین زندگی در براتیسلاوا تقریبا همه چیز قیمت مطلوبی دارد مخصوصا لوازم و موارد پر مصرف مانند مواد غذایی وآب در سوپر مارکت ها و درکل شهر بسیار ارزانی های متنوع وجود دارد. می‌توانید در سوپر مارکت ها زیر ۱۰ یورو غذا سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اقامت اسلواکی مراجعه نموده و یا برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

وضعیت کلی کشور اسلواکی برای زندگی به چه صورت است؟

کشور اسلواکی کاملا مدرن است و شما می توانید بافت شهری و فرهنگ اروپایی را در آن مشاهده نمایید. این کشور آب و هوایی مناسب دارد و شرایط و روابط اجتماعی، بین المللی و اقتصادی آن در وضعیتی امن و متعادل قرار دارد. می توان گفت این کشور مقصدی مناسب برای زندگی است.

هزینه های زندگی در اسلواکی به چه صورت است؟

پاسخ این سوال وابسته به شیوه مهاجرت شما و سبک زندگی شخصیتان است. به طور کلی می توان گفت امکان کاهش هزینه ها و یا صرفه جویی به راحتی برای افراد جز در خصوص هزینه های سوخت و حامل های انرژی ؛ وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام