مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

روش های زیادی برای اقامت و مهاجرت به انگلستان وجود دارد. برخی ها معتقدند اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری، یکی از روش های مطمئن و آسانی است که اقامت دائم را هم برای افراد امکان پذیر می کند. این در حالی است که مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری تحت برخی شرایط و ضوابط خاص احتمال دارد صورت بگیرد. از طرفی هم دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلیس، به این راحتی و سادگی نیست. اما خوشبختانه افرادی که قصد مهاجرت و اقامت به انگلستان را دارند می توانند در حوزه های مختلفی سرمایه گذاری کرده و راهکارهایی را برای سرمایه گذاری در انگلیس پیدا کنند.

یکی از این روش ها به عنوان مهاجرت سرمایه گذاری و یا شهروندی اقتصادی شناخته می شود که افراد می توانند از طریق سرمایه گذاری در یک کشور، تابعیت آن را بگیرند. اما با توجه به شرایط سخت و پیچیده ای که در این روش وجود دارد، ما سعی کرده ایم در این مقاله از سام ویزا، کلیه اطلاعات مربوط به اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر قصد  مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای سرمایه گذاری را دارید تا انتهای این مقاله با ما با باشید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرایط اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری در انگلستان با برخی شرایط عمومی همراه است. افرادی که قصد دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلستان انگلیس را دارند، قبل از هر چیزی باید شرایط و ضوابط آن را بشناسند. در نهایت شرایط ویزای سرمایه گذاری انگلیس را کسب کنند. برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • داشتن حداقل 18 سال سن
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • تمکن مالی برای سرمایه گذاری
  • داشتن رزومه و پلن بیزنسی مرتبط و قوی
  • امکان اثبات مالکیت سرمایه مورد نظر
  • دسترسی به سرمایه و امکان مصرف آن
  • باز کردن حساب بانکی در بریتانیا
  • مدرک زبان آیلتس 5.5 به بالا یا معادل تافل آن
  • سرمایه‌گذاری در اوراق قرضه دولتی، سرمایه وام شرکت‌ها و یا سرمایه مشترک

البته این شرایط ویزای سرمایه گذاری انگلیس برای همه افراد یکسان نیست. چرا که انگلستان شرایط های متنوعی را برای صنایع و اهداف مختلف در نظر گرفته است. اما با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی خود، اگر به دنبال سرمایه گذاری موفق در انگلیس هستید و می خواهید بدانید که شرایط آن را دارید یا نه؟ می توانید از طریق تماس با ما، اطلاعات بیشتری را در مورد اینکه چه کسانی می توانند در انگلستان سرمایه گذاری کنند؟ کسب کنید.

مزایا و معایب ویزای سرمایه گذاری در انگلستان

مزایا و معایب ویزای سرمایه گذاری در انگلستان- موسسه سام

ویزای سرمایه گذاری انگلیس، مزایای زایادی دارد که مهمترین آنها کوتاه بودن پروسه سرمایه گذاری در انگلستان است. حتی افراد در این شرایط می توانند از طریق ثبت شرکت و یا خرید اوراق قرضه، اقامت دائم در انگلیس را بگیرند. یکی دیگر از مزایای اصلی ویزای سرمایه گذاری در انگلیس، این است که افراد می توانند به طور همزمان برای اعضاء خانواده خود (همسر و فرزندان زیر 18 سال) برای اقامت دائمی ویزا شهروندی بگیرند.

اما در این روش امکان، اخذ ویزا از طریق خرید ملک وجود ندارند. ضمن اینکه این روش، به سرمایه گذاری زیاد نیاز دارد و هزینه آن تا حدودی گران است. چون سرمایه گذاری در انگلیس شامل انواع مالیات ها مانند مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر درآمد و مالیات برای شرکت های خصوصی هم می شود. همه این موارد، جزء مهمترین معایب ویزای سرمایه گذاری انگلستان در انگلیس درنظر گرفته می شوند که هنگام دریافت اقامت باید به آنها توجه کنید.

هزینه اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلیس چقدر است؟

مهمترین فاکتور در هنگام دریافت ویزای سرمایه گذاری در انگلستان، بحث هزینه های کلی و جانبی آن است. این در حالی است که نمی تواند هزینه مشخصی را برای این شرایط در نظر گرفت. چون هزینه اخذ ویزای سرمایه گذاری در انگلیس به شرایط فرد بستگی دارد. از طرفی هم هزینه های دولتی در ویزای سرمایه گذاری انگلستان برای هر فرد به طور جداگانه دریافت و محاسبه می شود.

اما کلیه هزینه ها را به طور تقریبی می توان به صورت زیر در نظر گرفت:

روش سرمایه گذاری سرمایه لازم هزینه صدور ویزا مدت زمان رسیدن به اقامت دائم
ویزای سرمایه گذاری انگلستان Tier 1 2 میلیون پوند 1638 پوند 5 سال
ویزای کار آفرینی انگلیس 200 هزار پوند 1292 پوند 2 الی 5 سال
ویزای نوآوری انگلیس 50 هزار پوند 1036 پوند 3 سال
ویزای استارت آپ انگلیس نیاز به سرمایه اولیه ندارد 378 پوند 5 سال

 شرایط تمدید اقامت ویزای سرمایه‌گذاری در انگلیس

شرایط خاصی برای تمدید ویزای اقامت در انگلستان از طریقه سرمایه گذاری وجود دارد که حتما هنگام تمدید باید به آنها توجه کنید، عبارت اند از:

  • اقدام به تمدید ویزا قبل از زمان اتمام اعتبار ویزای فعلی
  • دارا بودن حداقل سرمایه 2 میلیون پوند در کشور بریتانیا با اختیار کامل
  • سرمایه گذاری 75% از کل دارایی در اوراق قرضه دولتی، سرمایه وام شرکت‌ها و یا سرمایه مشترک
  • مدت زمان سرمایه گذاری حداقل باید تا سه ماه پس از تاریخ شروع آن باشد.
  • تایید شدن تمامی شرایط توسط یکی از موسسات مالی معتبر بریتانیا

علاوه بر این ممکن است شرایط خاص دیگری برای اقامت در انگلستان وجود داشته باشد. برای همین بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و راحت تر شدن فرایند اقامت خود از کارشناسان مجرب سام ویزا راهنمایی و مشورت بگیرید.

معرفی بهترین روش های سرمایه گذاری در انگلستان

اولین قوانینی که در زمینه مهاجرت در انگلستان تدوین شدند، مربوط به سال ۱۹۹۴ هستند. از آن سال به بعد قوانین تغییرات مختلفی کردند و راه‌ های گوناگونی برای مهاجرت به این کشور به رسمیت شناخته شدند. یکی از این تغییرات در سال ۲۰۰۸ اتفاق افتاد که در آن دو ویزای سرمایه‌گذاری و ویزای کارآفرینی درجه ۱ مسیر را برای مهاجرت به انگلستان هموار می‎کردند.

پس از گذشت چند سال و در سال ۲۰۱۹ ویزای کارآفرینی درجه ۲ متوقف شد و مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری به واسطه ترکیب دو ویزای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی امکان‌ پذیر شد. به دلیل تغییر مداوم قوانین و پیچیدگی‌های زیاد در این مسیر لازم است تا شما به عنوان متقاضی اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری و یا سایر روش ها با افراد بسیار حرفه‌ای که سال‌ ها در این مسیر تجربه کسب کرده‌اند، مشورت کنید تا دچار اشتباه نشوید.

روش های سرمایه گذاری در انگلیس

  • سرمایه گذاری از طریق ویزای Tier 1
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت نمایندگی شرکت
  • ویزای مبتکر (INNOVATOR VISA)
  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک
  • سرمایه گذاری صفر با استارتاپ

اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری و ویزای Tier 1

داشتن سرمایه ۲۰۰.۰۰۰ پوند یا معادل ریالی آن در بانک های انگلستان و یا بانک های مورد تایید این کشور در ایران برای مدت زمان سه ماه از ملزومات دریافت این ویزا است.

برای مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری در این روش، ابتدا شخص باید یک طرح اقتصادی برای چگونگی سرمایه گذاری در انگلستان ارائه دهد و در نهایت این مبلغ باید در یک کسب و کار در انگلستان سرمایه گذاری شود. طرح توجیهی اقتصادی متقاضی توسط موسسه سام مطابق با فعالیت کسب و کار مورد نظر در انگلستان به بهترین نحو و به صورت اختصاصی نگارش و تدوین می گردد.

همچنین امکان اخذ اقامت انگلستان برای دو خانواده با همین سرمایه و کسب و کار وجود دارد. نکته قابل توجه این است که سرمایه ۲۰۰ هزار پوندی نزد متقاضی باقی مانده و این مبلغ به هیچ کس پرداخت نمی شود. با کمک این ویزا و پس از اقامت پنج ‌ساله در این کشور اقامت دائم انگلیس و سپس تابعیت این کشور به دارندگان اعطا می‌شود.

شرایط اخذ اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری و و ویزای Tier 1

  • داشتن سرمایه ۲۰۰،۰۰۰ پوند و انتقال آن به کشور انگلستان
  • راه اندازی کسب و کار در انگلستان
  • جریال مالی ۲۰۰،۰۰۰ پوندی در کسب و کار مذکور
  • داشتن مدرک زبان IELTS 4 توسط سرپرست خانواده
  • ایجاد شغل برای دو نفر
  • امکان اخذ اقامت انگلستان برای دو خانواده همزمان
  • مزایای اخذ ویزای TIER 1
  • رفاه بالا و زندگی آسوده
  • ساختار مالیاتی بسیار مناسب و مطلوب
  • تحصیلات بسیار باکیفیت در مقاطع متعدد
  • سیستم بهداشتی پیشرفته
  • سیستم بانکی پایدار
  • اعطای پاسپورت بریتانیا برای سرمایه‌گذار و خانواده او به مدت ۵ الی ۶ سال

روش ویزای سرمایه گذاری انگلیس با ۲۰۰،۰۰۰ پوند روش بسیار پر طرفداری بود اما در حال حاضر این روش بسته شده است و امکان اقدام از این روش در انگلستان امکان پذیر نمی باشد.

مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

ویزای سرمایه‌گذاری در انگلیس و کارآفرینی چه تفاوتی دارند؟

در ابتدا گفتیم که بر اساس قانون جدید می‌توانید یکی از دو ویزای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی را انتخاب کنید؛ اما این دو با هم چه تفاوتی دارند؟ ویزای سرمایه‌گذاری انگلستان و کارآفرینی که با نام‌ های Tier 1 Investor و Innovator  شناخته می‌شوند، با یکدیگر یک تفاوت اصلی دارند.

  1. دارندگان ویزای Tier1 این امکان را دارند که سهام یا اوراق ‌قرضه هر شرکت انگلیسی را که تمایل دارند، خریداری کنند و از این طریق سرمایه‌گذاری در انگلیس را انجام دهند، در حالی که کارآفرینان این امکان را ندارند و تنها می‌توانند به‌ تنهایی یا با کمک سایر کارآفرینان فقط در کسب ‌وکار خود سرمایه‌‌گذاری کنند.
  2. همچنین سرمایه‌گذاران باید حداقل مبلغ ۲ میلیون پوند را در این شرکت ‌ها سرمایه‌گذاری کنند، در حالی ‌که کارآفرینان برای شروع کار خود تنها نیاز به ۵۰ هزار پوند دارند‌. دارندگان ویزای سرمایه‌گذاری در انگلستان به اختیار خود می‌توانند کار و تحصیل داشته باشند، در حالی که دارندگان ویزای کارآفرینی تنها اجازه دارند در شرکت خود کار کنند. افراد سرمایه‌‌گذار نیازی به آزمون زبان، تأیید تحصیلات یا مهارت‌های حرفه‌ای ندارند، ولی کارآفرینان ملزم هستند که قبل از مهاجرت به انگلستان همه این شرایط را مهیا کنند. کسب‌ وکار رونق گرفته کارآفرینان به آنان این امکان را می‌دهد تا طی سه سال اقامت دائم دریافت کنند، در حالی که مبلغ آورده سرمایه‌گذاران تعیین‌کننده زمان دریافت اقامت دائم آن‌ها مي باشد.
  3. آخرین تفاوت نیز در این است که سرمایه‌گذاران کنترل آورده خود را در اختیار دارند و می‌توانند هر زمان که بخواهند، آن را بفروشند و دوباره سهام دیگری خریداری ‌کنند. همچنین این افراد می‌توانند پس از کسب اقامت دائم سرمایه خود را پس گیرند. این در حالی است که مبتکران اجازه ندارند پول را از شرکت خود برداشت کنند و در صورت برداشت قادر به تمدید ویزا نخواهند بود. در آخر لازم به ذکر است بدانید به طور کلی روش سرمایه گذاری به ارزش 2 میلیون پوند نیز در انگلستان بسته شده و امکان اقدام از این روش نمی باشد.

چه شرایطی برای دریافت ویزای سرمایه گذاری وجود دارد؟

اگر شما نیز مايل به مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه ‌گذاری یا کارآفرینی هستيد، باید شرایط مورد نظر دولت را داشته باشید. نداشتن هر کدام از این فاکتورها می‌تواند شما را از گرفتن اقامت دور کند. این شرایط عبارت‌اند از:

نباید کمتر از ۱۸ سال سن داشته باشید.

از نظر جسمی باید شرایط مناسبی داشته باشید. اتباع برخی کشورها لازم است آزمایش سل نیز بدهند.

عدم سوء پیشینه از دیگر شروط دریافت اقامت است.

مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه ‌گذاری- موسسه حقوقی سام

ویزای سرمایه گذاری در انگلیس از طریق ثبت نمایندگی شرکت

این روش به شرکت‌ های خارجی اجازه می‌دهد تا با ارسال یک نماینده ارشد (نماینده انحصاری) به انگلستان، حضور تجاری خود را در انگلیس ایجاد کنند. ویزای نمایندگی انحصاری به شرکت‌های ایرانی یا هر کشور خارجی دیگر پیشنهاد می‌دهد که شعبه یا زیر مجموعه‌ای از شرکت مادر خود را در انگلستان راه اندازی نمایند. این ویزا سرمایه گذاری در انگلیس، برای متقاضیانی است که می خواهند یک شعبه از شرکت را در انگلیس تاسیس نمایند.

اگر شما در یک شرکت کار می کنید که سمت بالایی برخوردار هستید و تمایل دارید که نمایندگی خودتان در کشور دیگری گسترش بدهید و وارد به بازار بین المللی بشوید کشور انگلستان میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. متقاضی باید دارای موقعیت بالا در شرکت باشد و دارای تمام اختیارات برای تصمیم گیری و انجام امور شرکت باشد (اما نباید مالک و داری اکثریت سهام شرکت باشید). شرکت شما به غیر از دفتر مرکزی نباید دارای نمایندگی در کشوری دیگر باشد و اولین حضوری تجاری (تجارت خارج از کشور) باید در انگلستان باشد.

شرایط دریافت اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری با نمایندگی شرکت

  • شرکتی با سابقه بیش از یک سال شما را به عنوان نماینده خود در انگلیس معرفی نماید.
  • دارای دانش و مدارک لازم انگلیسی باشد.
  • شرکت مذکور باید دفاتر مالیاتی و پرداخت های رسمی داشته باشد.
  • اگر شرکت متعلق به خود شما هست، سهامدار بیش از ۴۰٪ آن نباشید.
  • شرکت مذکور بیزینس پلن مشخصی برای حضور در انگلیس داشته باشد (ارائه طرح توجیهی به عهده موسسه حقوقی سام می باشد)

در حال حاضر این روش بسیار مورد استقبال متقاضیان اخذ اقامت انگلستان می باشد.

ویزای سرمایه گذاری مبتکر (INNOVATOR VISA)در انگلستان

این ویزا  از 7 مارچ 2019 جایگزین ویزای کارآفرینی tier1 شده است و می بایست طرح تجاری آن به تایید نهاد های غیردولتی متخصص در حوزه خلاقیت و نوآوری برسد. همانطور که از نام این روش پیداست، فرد متقاضی می بایست ایده کاملا نوآورانه و مبتکر را ارئه نماید تا بتواند از طریق این روش اقدام نماید. ارزیابی ایده متقاضیان توسط کارشناسان ماهر در زمینه نوآوری کسب و کار، توسط نهاد غیر دولتی انگلیس، انجام می شود.

در ویزای سرمایه گذاری مبتکر (INNOVATOR VISA)در انگلستان این امکان برای شما فراهم می باشد، یک یا چندین تجارت راه اندازی کنید. در این نوع ویزای سرمایه گذاری در انگلیس که با ثبت شرکت در انگلیس آغاز می شود، شخص متقاضی باید حداقل ۵۰ هزار پوند انگلیس سرمایه گذاری نماید. این مبلغ باید در شرکت انگلیسی سرمایه‌گذاری شود که مدیریت آن بر عهده شما است و این مدیریت تا زمان دریافت اقامت دائم باید در اختیار شما باشد.

همچنین کسب ‌وکار شما باید توسط نهاد مربوطه تأیید شود. در صورتی ‌که همراه با چند کارآفرین دیگر سرمایه‌گذاری کردید، هر کدام باید ۵۰ هزار پوند آورده نقدی داشته باشید. در این روش ویزای سرمایه گذاری انگلستان می توانید برای تجارت و کسب و کار خود کار کنید که شامل اشتغال به عنوان مدیر یا خود اشتغالی به عنوان عضوی از مشارکت تجاری می باشد.

همچنین این امکان را دارید که چه در خارج از انگلستان و چه در داخل آن درخواست خود را ارسال کنید یا از یک ویزای دیگر به این نوع مجوز اقامت تغییر مسیر دهید. در این صورت ۳ سال و ۴ ماه ویزای شما اعتبار دارد و به تعداد نامحدود می‌توانید آن را برای سه سال تمدید کنید. با اخذ ویزای مبتکر در انگلستان می توانید اعضای خانواده خودتان را همراه خود ببرید.

ویزای سرمایه گذاری انگلستان از طریق خرید ملک

به طور کلی قیمت ملک در انگلستان از هر کشور دیگری در اروپا گران تر است و اخذ اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری در ملک امکان پذیر نیست. زیرا خرید ملک جزء روش های دریافت اقامت انگلستان محسوب نمی شود. متقاضیانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات هستند می توانند در قالب راه اندازی بیزینس هایی که مرتبط با این حوزه است، سرمایه گذاری خود را انجام دهند. البته برخی از کشور های اروپایی همانند یونان و اسپانیا از طریق خرید ملک به متقاضیان اقامت طلائی یا همان گلدن ویزا می دهند.

ویزای سرمایه گذاری انگلستان استارتاپ

یکی از راهکارهای سرمایه گذاری انگلیس، دریافت ویزای استارتاپ است. افراد با سرمایه گذاری صفر می توانند از این طریق برای مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند. این روش از سوی دولت بریتانیا  برای کارآفرینانی که می خواهند اولین بار یک کسب و کار جدید در بریتانیا راه اندازی کنند، طراحی شده است.

در  ویزای سرمایه گذاری انگلستان استارتاپ ، شما باید یک ایده تجاری نوآورانه، قابل اجرا و مقیاس پذیر داشته باشید . ضمن اینکه طرح شما باید توسط یک نهاد معتبر در بریتانیا تایید شده باشد. پس از اعطای ویزای استارتاپ، می توانید برای ایجاد و توسعه کسب و کار خود تا دو سال در بریتانیا اقامت بگیرید. پس از دو سال، ممکن است واجد شرایط تغییر به ویزای مبتکر باشید، که در این شرایط اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری استارتاپ برای سه سال دیگر تمدید می شود.

3

آیا با دریافت ویزای سرمایه ‌گذاری و کارآفرینی تابعیت انگلستان به شما تعلق می‌ گیرد؟

بله. شما می‌توانید پس از دو یا سه سال پس از اقامت موقت خود در انگلستان، آن را به اقامت دائم تبدیل کنید، ولی می بایست بدانید تابعیت انگلستان پس از ۵ سال به شما داده می‌شود‌. باید ۵ سال در انگلستان زندگی کرده باشید و یک سال هم از دریافت اقامت دائم شما گذشته باشد تا تابعیت به شما داده شود‌. از شروط دیگر دریافت تابعیت این است که طی 5 سال بیش از 450 روز و طی 12 ماه بیش از 90 روز خارج از انگلستان نباشید. افراد بزرگسال باید مسلط به زبان انگلیسی باشند و در آزمون Life in the UK شرکت کنند. همچنین داشتن عدم سوء پیشینه نیز از دیگر شرایط دریافت تابعیت است.

لیست مدارک مورد نیاز برای اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری

دریافت ویزای سرمایه گذاری برای اقامت یا مهاجرت به انگلستان به مدارک خاصی نیاز دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • مدارک هویتی شامل شناسنامه و پاسپورت متقاضی و همراهان
  • مدارک کامل برای اثبات مالکیت سرمایه مورد نظر برای سرمایه گذاری در انگلستان
  • افتتاح حساب بانکی در انگلیس به نام شخص سرمایه گذار
  • گواهی سلامت پزشکی و عدم سوءپیشینه

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جمع بندی

مهاجرت به کشورهایي مانند انگلستان شرایط بسیار سختی دارد که از میان آن‌ها ویزای سرمایه‌گذاری در انگلیس بهترین و کوتاه‌ترین مسیر است. با این ‌حال، شما می‌توانید از سال ۲۰۱۹ به بعد یا به سرمایه‌گذاری بپردازید و یا آن را به‌ صورت ترکیبی با گزینه کارآفرینی ادغام نمائید. در هر حال، برای مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه ‌گذاری باید حتماً با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمائید. موسسه حقوقی سام مفتخر است در این زمینه شما را همراهی نماید.

پرسش های متداول برای اخذ اقامت انگلستان با سرمایه گذاری

آیا امکان مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری و با تغییر نوع ویزا وجود دارد؟

بله! افراد با ویزای Tier 1 عمومی، Tier 2 و Tier 4 می‌توانند ویزای خود را به ویزای سرمایه‌گذاری در انگلستان تغییر دهند. اما در حال حاضر امکان اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری 200 هزار پوندی (Tier 1) وجود ندارد. به جای آن، روش‌هایی مانند ویزای مبتکر و ثبت نمایندگی شرکت به عنوان جایگزین‌های مناسب مطرح هستند.

آیا ویزای سرمایه‌گذاری در انگلستان به همراه خانواده نیز ارائه می‌شود؟

بله! امکان دریافت همزمان ویزای سرمایه گذاری انگلستان انگلیس برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خانواده وجود دارد. همانطور که در بالا مطرح شد، در حال حاضر افرد می توانند از طریق ثبت نمایندگی شرکت و یا ویزای مبتکر برای اخذ اقامت انگلستان اقدام نمایند که بسیار روش های مناسبی می باشند.

میزان مالیات سرمایه گذاری در انگلستان چقدر است؟

انگلستان، مالیات های مختلفی را برای سرمایه گذاری در این کشور درنظرگرفته است. میزان کلی این مالیات به نوع سرمایه گذاری بستگی دارد. به طور مثال، مالیات در سرمایه‌گذاری از طریق خرید املاک و مستغلات از صفر تا ۱۲ درصد ممکن است متغیر باشد.

یا با دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلستان و کارآفرینی تابعیت انگلستان به شما تعلق می‌ گیرد؟

بله ، برای تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم در انگلستان، باید حداقل دو یا سه سال در انگلستان زندگی کنید. اما برای دریافت تابعیت باید پنج سال در انگلستان زندگی کرده و یک سال از دریافت اقامت دائم شما گذشته باشد. همچنین، بیش از ۴۵۰ روز در انگلستان بوده و بیش از ۹۰ روز در سال خارج از انگلستان نباشید. باید در آزمون “Life in the UK” شرکت کنید و مسلط به زبان انگلیسی باشید. عدم داشتن سوابق نامناسب نیز از شرایط دریافت تابعیت است.

چه شرایطی برای دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلستان وجود دارد؟

سن کمتر از ۱۸ سال نباشد، شرایط جسمی مناسب، آزمایش سل در برخی کشورها، بدون سوابق نامناسب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام