بهترین مشاغل خانگی در انگلستان

بهترین مشاغل خانگی در انگلستان-موسسه حقوقی سام
بهترین مشاغل خانگی در انگلستان-موسسه حقوقی سام

انتخاب و شناخت بهترین مشاغل خانگی در انگلستان تاثیر بسیار زیادی در تصمیم گیری برای مهاجرت و حتی اقامت انگلیس داشته باشد. این در حالی است که اکثر افراد در هنگام اخذ ویزای اقامت انگلیس به دنبال شناخت مشاغل مختلف در انگلستان هستند که مشاغل خانگی هم از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

بی تردید انگلستان یکی از مقاصد دنیا برای تحصیل و زندگی است. بسیاری از افراد کشور انگلستان را به دلیل سطح بالای رفاه و برخورداری از بالاترین تکنولوژی روز دنیا، برای ادامه زندگی خود انتخاب می کنند. اما با این حال انگلستان یکی از گران ترین کشورهای دنیا است. اگر دانشجو و دارای ویزای تحصیلی انگلستان هستید باید به دنبال راهی باشید تا بتوانید مقداری از هزینه های مربوط به مسکن یا خوراک خود را پوشش بدهید.

خوشبختانه مشاغل خانگی زیادی در انگلستان وجود دارند که با کمک آنها می توانید علاوه بر پر کردن اوقات فراغت، مقداری یک منبع درآمدی هم در این زمینه داشته باشید. برای همین ما در این مقاله از سام ویزا ، سعی کرده ایم 11 مورد از مهمترین مشاغل خانگی مناسب و پردرآمد در انگلستان را بررسی کنیم تا شما با شناخت بهتری بتوانید مسیر درآمد زایی خودتان در انگلیس را انتخاب کنید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مشاغل خانگی در انگلستان چه مزایایی دارند؟

مزایای مشاغل خانگی در انگلستان-موسسه حقوقی سام

پرداختن به مشاغل خانگی به خصوص برای دانشجویان یک امتیاز بزرگ محسوب می شود. شما به عنوان دانشجو می توانید در کنار تحصیل درآمد خوبی نیز کسب کنید. لیست کسب و کارهای خانگی در انگلستان دارای تنوع چشمگیری است. شما می توانید با حداقل سرمایه گذاری در زمان و سرمایه خود به راحتی کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید. به همین علت امروزه بسیاری از  مهاجران و به خصوص دانشجوها تصمیم می‌گیرند در کنار تحصیل برای خودشان کار کنند. بیش از چهار میلیون دانشجوی خود اشتغال در انگلستان وجود دارد که این تعداد در دو دهه گذشته به طور پیوسته در حال افزایش است.

شما هنگامی که انرژی خود را برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک و خانگی صرف می‌کنید، انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتری بر زمان خود دارید. در جدول زیر برخی از مهمترین مزایای مشاغل خانگی در انگلستان را مشاهده می کنید:

ویژگی مشاغل خانگی در انگلستان تاثیرات ناشی از آن
تنوع زیاد

 

به دلیل به روز بودن تکنولوژی در انگلستان تنوع کسب و کارهای خانگی در انگلستان بسیار بالا است.
درآمد بالا

 

صرفه جویی در هزینه رفت و آمد موجب پس انداز و افزایش درآمد شما می شود.
مالیات اندک به دلیل مالیات کم، درآمد خالص شما افزایش می یابد.
آزاد بودن ساعات کار دانشجویانی که امکان کار تمام وقت ندارند در مشاغل خانگی از نظر ساعات کار آزاد هستند.
راحتی در نوع پوشش در کسب و کارهای خانگی نیازی به استفاده از پوشش های رسمی محل کار ندارید.

نکات مهم در انتخاب بهترین مشاغل خانگی انگلستان چیست؟

پیش از شروع فعالیت در مشاغل خانگی باید نکات مهم و ضروری مختلفی را در نظر بگیرید. برخی افراد به اشتباه تصور می کنند که فعالیت در مشاغل خانگی بسیار ساده است و می توان به راحتی در آن به موفقیت رسید. در حالیکه حتی پرداختن به مشاغل خانگی نیز به دانش و تخصص کافی نیاز دارد.

به عنوان مثال شما نمی توانید با این تصور که مشاغل خانگی کار ساده ای هستند همزمان با هم به انجام چند شغل مختلف بپردازید. مطمئنا این کار باعث کاهش راندمان کاری و حتی شکست شما در شغل مورد نظر می شود. بنابراین پیش از شروع کار ابتدا استعداد، علائق و از همه مهمتر نوع تخصص خود را در نظر بگیرید. اهداف مالی خود را مرور کنید. شما باید به این اطمینان برسید که شغل مد نظر با تیپ شخصیتی، تحصیلات و آموزش ها، و نیز چشم انداز مالی شما هماهنگی های لازم را دارد. برخی دیگر از نکات مهم در انتخاب یا پیدا کردن بهترین مشاغل خانگی انگلستان را در جدول زیر مشاهده می کنید:

نکات مهم در انتخاب شغل تاثیرات 
حوزه و تخصص افزایش احتمال موفقیت در کار
سابقه کار مدیریت بهتر امور
سطح درآمد کنترل بهتر دخل و خرج
مقدار مالیات بررسی به صرفه بودن فعالیت

بهترین مشاغل خانگی در انگلستان

بهترین شغل های خانگی در انگلیس

در ادامه متن لیستی از بهترین مشاغل خانگی در انگلستان را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید فعالیت خود را در یکی از بهترین مشاغل خانگی انگلستان شروع کنید:

  • حسابداری

برای فعالیت در این شغل ابتدا باید در  یک دوره آنلاین حسابداری ثبت نام کنید. برای شروع حسابداری نیازی به اخذ مدرک تخصصی CPA ندارید. تنها مدرک مورد نیاز گذراندن یک دوره اولیه حسابداری است که مدت کوتاهی طول می کشد. امروزه بسیاری از شرکت ها و مشاغل امور حسابداری خود را برون سپاری می کنند. با فعالیت در این شغل، می توانید علاوه بر افزایش سابقه کاری، به سطح درآمد بالایی نیز برسید.

  • آشپزی

شما می توانید با استفاده از مهارت های آشپزی خود به راحتی کسب درآمد کنید. آشپزی به سرمایه زیادی نیاز ندارد زیرا می توانید این سرمایه گذاری را از آشپزخانه خانه خود شروع کنید. نکته مهمی که باقی می ماند بازاریابی غذا است که برای اینکار می توانید از پلتفرم‌های آنلاین استفاده کنید. همچنین از دوستان، همسایه‌ها و سایر بازارها بخواهید که برای رونق گرفتن هر چه بیشتر این تجارت خانگی در امور تبلیغات به شما کمک کنند.

  • پرستار کودک

مراقبت از کودک در خانه یکی از بهترین و سودآورترین مشاغل خانگی در انگلستان است. بسته به برنامه شخصی خود می توانید این کار را به صورت پاره وقت انجام دهید. اگر می‌خواهید درآمد بیشتری کسب کنید، می‌توانید آن را به عنوان یک شغل تمام وقت نیز انجام دهید. پرستاری کودک یک تجارت پایدار است. هر روز تعداد بیشتری از نوزادان در انگلستان متولد می شوند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که در حرفه خود خیلی باتجربه ظاهر شوید تا دیگران شما را به عنوان بهترین مراقب کودک در محله بشناسند و به هم معرفی کنند.

  • داوطلب تحقیقات بالینی

بسیاری از محققان در سراسر جهان در تلاش برای یافتن درمان بیماری های مختلفی از جمله سرطان هستند. شما می توانید خود را به عنوان یک داوطلب برای انجام آزمایشات بالینی معرفی کنید. اطلاعات پزشکی از طریق شما و دیگر داوطلبان جمع آوری می شود و توسط محققان مورد تجزیه وتحلیل قرار می گیرد. مشارکت در این شغل به مدارک تحصیلی خاصی نیاز ندارد. با پرداختن به این شغل علاوه بر دریافت درآمد می توانید به پژوهشگران در ارتقاء دانش جهانی کمک کنید.

  • مشاوره

اگر در زمینه خاصی دانش و مهارت دارید، می توانید در انگلستان به عنوان مشاور خانگی فعالیت کنید. به عنوان مثال اگر در زمینه حیوانات خانگی صاحب نظر هستید و یا تحصیلات دامپزشکی دارید، می توانید با هزینه اندکی به صاحبان حیوانات خانگی و کسب و کارها مشاوره بدهید. برای پیشرفت بیشتر کار خود بهتر است یک وب سایت یا یک وبلاگ طراحی کنید تا بتوانید از این طریق با مشتریان خود تعامل بیشتری داشته باشید.

  • نماینده خدمات پس از فروش

اگر مهارت های ارتباطی عالی دارید، پس نماینده خدمات پس از فروش یکی از بهترین مشاغل خانگی انگلیس برای شما است. تنها چیزی که برای راه اندازی شغل خود به آن نیاز دارید اینترنت پرسرعت و دستگاه های ارتباطی مناسب است. انگستان به عنوان یکی از قطب های صنعتی دنیا قوی ترین خدمات پس از فروش را دارد. بنابراین پیدا کردن کار در این شغل چندان دشوار نیست.

  • دیتا اینتری

رشد سریع تکنولوژی هر روز مشاغل جدیدتری را به دنیا معرفی می کند که یکی از مهمترین آنها اشتغال به عنوان اپراتور دیتا اینتری است. اپراتور دیتا اینتری داده های مختلف را به سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ وارد می کند. بنابراین شما با داده های مختلف الکترونیکی و ابزارهای اجرایی باید تا حدودی آشنایی  داشته باشید. کار به عنوان دیتا اینتری یکی از بهترین مشاغل خانگی انگلستان محسوب می شود چون شما می توانید به صورت پروژه ای کار کنید و یا حتی حقوق خود را به صورت روزانه یا ساعتی دریافت کنید.

  • اشتراک گذاری ویدئو

امروزه اشتراک گذاری ویدئو در پلتفرم های مختلف یکی از مهمترین ابزارهای مارکتینگ محسوب می شود. شما می توانید به عنوان سئو کار با یک تیم پشتیبان سایت همکاری کنید و ویدئوهای لازم را در داخل سایت قرار بدهید. علاوه بر آن پلتفرم های رایگان زیادی وجود دارند که می توانید ویدئوهای دلخواه و جذاب خود را در آن بارگذاری کنید. با این کار می توانید با کار در خانه به درآمد دلاری بالایی برسید. هر چه ویدئویی که بارگذاری می کنید بازدید بیشتری داشته باشد به همان میزان نرخ کلیک بالاتر می رود و درآمد نهایی شما هم افزایش چشمگیری پیدا می کند.

  • تدریس آنلاین

امروزه نسبت به گذشته تقاضا برای معلمان آنلاین خانگی افزایش زیادی دارد. می توانید درس های خود را از طریق اسکایپ یا جلسات از پیش ضبط شده ارائه بدهید. مزیت تدریس آنلاین این است که می توانید با استفاده از یک پلت فرم به دانش آموزان زیادی دسترسی پیدا کنید. شما همچنین می توانید خدمات خود را به دانشجویان دیگر از سراسر جهان نیز ارائه بدهید. به همین علت تدریس آنلاین به خصوص برای دانشجویانی که به دنبال درآمد هستند، یکی از بهترین مشاغل خانگی در انگلستان محسوب می شود.

  • دلال معاملات ملکی

شما می توانید امور مربوط به خرید و فروش و تجارت مسکن را به راحتی در خانه خود اداره کنید. برای کار به عنوان یک مشاور مسکن لازم است که گزینه های مختلف را به کسانی که قصد خرید خانه را دارند نشان بدهید. اما امروزه با تکنولوژی روز دنیا، می توانید یک مشاور املاک مجازی باشید. در واقع شما برای نشان دادن گزینه های موجود به خریداران بالقوه نیازی به حضور فیزیکی ندارید. می توانید با نصب برنامه های لازم بر روی تلفن همراه خود و  پاسخدهی سریع و مناسب، مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کنید.

  • طراح گرافیک

شما همچنین می توانید در خانه به عنوان یک طراح گرافیک کار کنید. برای شروع می توانید از برنامه هایی مانند Canva برای خلق طرح های بی نظیر گرافیکی برای شرکت ها استفاده کنید. برای فعالیت در این شغل نیازی به تحصیلات رسمی نیست. تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک چشم تیزبین و اشتیاق به طراحی است.

جمع بندی بهترین مشاغل در انگلستان

بی تردید کسب درآمد یکی از مهمترین دغدغه ها برای افرادی است که در انگلستان اقامت دارند و یا می خواهند به این کشور مهاجرت کنند. کسب درآمد این اطمینان را به شما می دهد که بتوانید چشم انداز روشن تری از آینده تحصیلی یا کاری خود ترسیم کنید. اشتغال در مشاغل خانگی انگلستان یکی از راه هایی است که در کنار تحصیل می توانید درآمدی برای گذران بهتر زندگی خود کسب کنید. اما یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب شغل های خانگی در انگلیس، توجه به تهیه امکانات و شرایط مورد نیاز آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پرسش های متداول

آیا به مشاغل خانگی انگلستان مالیات تعلق می گیرد؟

بله، مبلغ این مالیات نسبت به سودی است که از طریق شغل خود به دست می آورید محاسبه می شود اما معمولا مقدار این مالیات اندک است.

برای فعالیت در مشاغل خانگی انگلستان چه چیزهایی مورد نیاز است؟

برای فعالیت در هر نوع کسب و کار خانگی باید پیش از هر چیز مجوزها و پروانه های لازم را از مراکز مربوطه دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام