اقامت سرمایه گذاری اسپانیا

اقامت سرمایه گذاری اسپانیا + موسسه حقوقی سام
اقامت سرمایه گذاری اسپانیا + موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی سام با داشتن 16 سال تجربه و صدها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روزترین و کامل‌ترین قوانین مهاجرتی اقامت در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می‌دهد. در این مقاله روش اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 به طور کلی روش های اخذ اقامت اسپانیا به شرح زیر می باشد:

  • تمکن مالی
  • سرمایه گذاری خرید ملک
  • ثبت شرکت یا کارآفرینی
  • کار
  • تحصیل
  • ازدواج
  • تولد
  • پناهندگی

دریافت اقامت سرمایه گذاری اسپانیا در یک قدمی شما وضعیت اقتصادی، آب و هوایی و فرهنگی مطلوب کشور اسپانیا، این کشور را به مقصدی مناسب برای مهاجران ایرانی بدل نموده است. سرمایه گذاری در اسپانیا از راه های آسان و البته سریع اخذ ویزای موقت و سپس اقامت دائم می باشد.

اخذ اقامت از طریق خرید ملک، خود حمایتی، کارآفرینی و ثبت شرکت میسر می‌گردد. امکان سرمایه گذاری برای داوطلبان، در صورت عدم سوء پیشینه و اثبات تمکن مالی فراهم می باشد. اقامت این کشور اروپایی به منزله مجوز سفر در سایر کشورهای حوزه شینگن می باشد.

اهمیت اخذ اقامت سرمایه گذاری اسپانیا

مهاجرت سریع و آسان به کشور اسپانیا از خواسته های داوطلبان مهاجرت به این کشور موفق و جهان اولی است. اخذ اقامت سرمایه گذاری اسپانیا به دلیل مزایای فوق العاده مدنظر بسیاری از سرمایه گذاران قرار دارد. سرمایه گذاری در اسپانیا علاوه بر دریافت ویزای طلایی اقامت، سبب دریافت اقامت دائم و در نهایت دریافت حق شهروندی اسپانیا می‌گردد.

به دلیل قرار گرفتن کشور اسپانیا در حوزه شینگن اروپا، امکان رفت و آمد به سایر کشورهای حوزه شینگن امکان پذیر می باشد. تمدید اقامت سرمایه گذاری اسپانیا نیازی به حضور فیزیکی طولانی مدت فرد در کشور ندارد. بنابراین این شیوه مهاجرتی مطلوب بسیاری از سرمایه گذاران است.

راه های اخذ اقامت سرمایه گذاری اسپانیا

روش های متعدد سرمایه در اسپانیا، امکان دریافت اقامت سرمایه گذاری اسپانیا را آسان نموده است. در واقع هر فردی بنا به تمکن مالی خویش می تواند در این کشور سرمایه گذاری نماید.

دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

خرید ملک با ارزش بیش از 500 هزار یورو در کشور اسپانیا، سبب اخذ اقامت اسپانیا می‌گردد. به دلیل حمایت ویژه دولت از سرمایه گذاران، خرید ملک مسکونی، تجاری و حتی زمین برای افراد خارجی محدودیتی ندارد. در صورتی که سرمایه گذار موفق به خرید ملکی به ارزش 500 هزار یورو در اسپانیا شود واجد شرایط دریافت ویزا می گردد.

اعتبار گلدن ویزای اسپانیا منوط به عدم فروش ملک طی پنج سال متمادی می باشد. دریافت ویزای طلایی امکان اقامت، تحصیل و حتی کار برای فرد و خویشاوندان درجه اول را فراهم می‌کند. متقاضی پس از 7 سال اقامت مداوم می تواند درخواست اخذ پاسپورت اسپانیا را بدهد.

دریافت اقامت اسپانیا با ثبت شرکت

یکی از روش های پیشنهادی جهت دریافت این اقامت، ثبت شرکت یا کارآفرینی در یکی از شهرهای اسپانیا است. حداقل مبلغ مورد نیاز برای اعتبار بخشی و ثبت شرکت 60 هزار یورو است. سقف مشخصی برای هزینه ثبت شرکت معین نشده است. فرد مؤسس پس از ثبت شرکت، واجد شرایط دریافت اقامت یک ساله اسپانیا می‌گردد.

اقامت موقت این فرد تا پنج سال به صورت سالانه تمدید می‌شود. فرد پس از 5 سال می تواند نسبت به دریافت اقامت دائم اسپانیا اقدام نماید. دریافت اقامت سرمایه گذاری اسپانیا با ثبت شرکت علاوه بر اقامت فرد، امکان سودآوری و پیشرفت را میسر می‌سازد.

دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی

خود حمایتی یا تمکن مالی اسپانیا از پر طرفدار ترین روش های اخذ اقامت اروپا محسوب می‌شود. به منظور دریافت اقامت از طریق خود حمایتی نیازی به سرمایه گذاری در بیزینس یا فعالیت خاصی نیست. در واقع در این روش، فرد با اثبات توانایی مالی اقامت اسپانیا را دریافت می‌کند. افرادی که در ایران از توانایی مالی بالایی برخوردارند، با احراز درآمد ماهانه حداقل 2500 یورو می‌توانند اقامت اسپانیا را دریافت کنند. این درآمد به ازای همسر حدود 1000 و به ازای هر یک از فرزندان حدود  500 یورو باید اضافه شود.

دریافت اقامت موقت یکساله به شیوه تمکن مالی، فرد را از کار در اسپانیا منع می‌کند. تمدید اقامت موقت پس از سال اول به صورت 2 ساله است. شرط تمدید اقامت، اثبات تمکن مالی و حضور 6 ماهه افراد دارای اقامت در اسپانیا است که بدین منظور می بایست مجموع مدت حضور متقاضی بیشتر از 6 ماه باشد خواه پیوسته یا ناپیوسته.

اقامت سرمایه گذاری اسپانیا + موسسه حقوقی سام

اقامت سرمایه گذاری اسپانیا با تمکن مالی

مزایای دریافت اقامت اسپانیا

سرمایه گذاری در کشور اسپانیا به دلیل اقتصاد پیشرفته و توسعه روز افزون این کشور بسیار شایان توجه است و به همين دليل نیازمند ارزیابی مزایا و معایب آن می باشد.

  • تردد به کشورهای حوزه شینگن بدون نیاز به ویزا
  • امکان فعالیت در بیزینس ها و امور اقتصادی متفاوت
  • هزینه های مناسب و معقول شهرهای اسپانیا
  • وضعیت فرهنگی مناسب مردم این کشور
  • جاذبه های گردشگری فوق العاده اسپانیا
  • قابلیت تمدید اقامت
  • قابلیت تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم پس از 5 سال

معایب دریافت اقامت سرمایه گذاری اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا از اين طریق، علاوه بر مزایای بالا، معایبی هم دارد.

  • مبلغ بالای سرمایه گذاری به نسبت مقایسه با برخی از کشور های اروپایی نظیر یونان
  • ارزش بالای یورو نسبت به ریال ایران

تنوع در شیوه های سرمایه گذاری در اسپانیا، زمینه آسایش مهاجران را فراهم نموده است. افراد می توانند با صرف هزینه نسبتا معقول، اقامت یک کشور توانمند و پیشرفته در اروپا را به دست آورند. البته سرمایه گذاری در این کشور با صرف هزینه های کمتر هم ممکن است، اما دیگر آثار اقامتی نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

برای اخذ اقامت سرمایه گذاری اسپانیا ارزش ملک خریداری شده باید چقدر باشد؟

برای اخذ این اقامت و سرمایه گذاری در حوزه خرید ملک ، باید حداقل 500000 یورو سرمایه گذاری کرد.

برای خرید ملک در اسپانیا و سرمایه گذاری باید ویژگی خاصی را در نظر گرفت؟

برای مثال ملک مسکونی می بایست اندازه ای استاندارد و دوخوابه برای خانواده 4 نفره باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام