اقامت اروپا با 18000 هزار یورو

اقامت اروپا با 18000 یورو + موسسه حقوقی سام
اقامت اروپا با 18000 یورو + موسسه حقوقی سام

اگر به دنبال کسب اقامت اروپا با 18000 یورو هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین موسسه حقوقی بین المللی سام با کمترین قیمت و بهترین شرایط ضمن انجام کلیه مراحل کار توسط وکلای مجرب آمادگی ارائه خدمات اخذ اقامت اروپا از طرق مختلف را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروسه های سرمایه گذاری، ثبت شرکت، تمکن مالی و دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با موسسه تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

راحت ترین روش مهاجرت به اروپا چیست؟

راحت ترین روش مهاجرت به اروپا یعنی روشی که کمترین هزینه ( اقامت اروپا با 18000 یورو ) و ریسک و شرایط فردی و شغلی و تحصیلی را از شما بخواهند و هم چنین در کوتاه ترین زمان به نتیجه مطلوب نیز برسد.

مدارک، هزینه و شرایط مورد نیاز برای اخذ اقامت از مهم ترین مسائل و ملاک های تصمیم گیری برای انتخاب کشورهای خارجی برای اقامت و مهاجرت است.

راحت ترین روش اقامت و مهاجرت به اروپا با توجه به وسع مالی شما و شرایط کاری و تحصیلی شما تعریف می‌شود.

اقامت اروپا با 18000 هزار یورو

موسسه سام با توجه به شرایط و درخواست متقاضی، بهترین، ارزان ترین و سریع ترین روش های اخذ اقامت را انجام میدهد. اینکه مشاوران ما کدام روش و از چه کشوری را به متقاضی پیشنهاد کنند، کاملا بستگی به شرایط و مدارک ایشان دارد. در ادامه به روش های معمول و کشورهای پذیرنده اشاره می‌شود.

خدمات موسسه حقوقی سام در زمینه اخذ اقامت اروپا :

  1. سرمایه گذاری
  2. تمکن مالی
  3. ثبت شرکت

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

یکی از روشهای مهاجرت به اروپا روش سرمایه گذاری در اروپا است ، مبلغ و شرایط این سرمایه گذاری در کشورهای مختلف، متفاوت است.

سرمایه گذاری ها می‌تواند در قالب خرید ملک، خرید بیزینس، اوراق قرضه دولتی یا شیوه های دیگر باشد. مبلغ این سرمایه گذاری ها بین 250 هزار یورو الی 2میلیون یورو متفاوت می‌باشد.

اقامت اروپا با 18000 یورو + موسسه حقوقی سام

کسب اقامت اروپا با سرمایه گذاری

اخذ اقامت ازطریق تمکن مالی (اقامت اروپا با 18000 یورو)

شما از طریق موسسه حقوقی سام با اثبات تمکن مالی و درآمد خود می‌توانید در کمترین زمان ممکن تنها با 18000 یورو به شرایط اقامت برسید. در حال حاضر کشورهای اتریش ، یونان ، فرانسه ، اسپانیا ، لهستان و پرتغال ارائه دهنده این نوع اقامت به ایرانیان می‌باشند. پروسه زمانی تمکن مالی بین یک الی شش ماه می‌باشد.

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

اقامت اروپا با 18000 یورو + موسسه حقوقی سام

آشنایی با کسب اقامت اروپا با ثبت شرکت

روش ثبت شرکت در اروپا یکی از بهترین و به صرفه ترین روش های دریافت اقامت و مهاجرت به اروپا می‌باشد. این روش سریع و ارزان و البته بسیار با ارزش است. به صورتی که در ابتدا برای متقاضی و خانوده ی ایشان (همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال) کارت اقامت صادر میشود.

با ثبت شرکت در یکی از کشورهای حوزه شینگن عملاً شما و خانواده شما اجازه کار، تحصیل و زندگی در کل حوزه شنگن را پیدا خواهید کرد.

مدت زمان پروسه اقامت از طریق ثبت شرکت در اروپا بین چهار ماه تا یک سال می‌باشد.

اقامت اروپا روش های گوناگونی دارد که برخی از این روش ها ممکن است کمتر از 18000 یورو و برخی بیشتر از 18000 یورو هزینه داشته باشد. برای انتخاب بهترین روش اقامت اروپا برای هر پرونده بهتر است به صورت رایگان یا مشاوران موسسه حقوقی سام تماس بگیرید. در حال حاضر گزینه هایی مثل اقامت اروپا از طریق تمکن مالی، اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت یا سرمایه گذاری می تواند گزینه هایی نزدیک به انتخاب شما باشند. همچنین می توانید برای مطالعه بیشتر به مقالات زیر مراجعه فرمایید:

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروسه های سرمایه گذاری ثبت شرکت و تمکن مالی و دریافت مشاوره رایگان با موسسه حقوقی و بین المللی سام تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

ارزان ترین روش اخد اقامت اروپا کدام است؟

کم هزینه ترین روش مهاجرت به کشور های اروپایی میتواند دریافت پیشنهاد کار و اخد ویزای کار باشد. در بعضی از کشورها مانند اتریش و فرانسه با تحصیل رایگان نیز میتوان اقامت گرفت. اما این روش ها بسته به سن و شرایط متقاضی، و وضعیت سفارت و اداره مهاجرت، ممکن است برای هر فردی مناسب نباشد.

آیا می توان با تمکن مالی اقامت اروپا را اخذ کرد؟

بله در این روش، شخص نیازی به انتقال سرمایه به خارج از کشور و انجام هیچ نوع سرمایه گذاری ندارد و فقط با اثبات تمکن مالی خویش و ارایه مدارک وجه مورد نظر در حساب شخصی خود، می تواند اقامت اروپا را بدست آورد.

خرید اقامت اروپا واقعیت دارد و آیا شدنی است؟

خرید اقامت اروپا به آن معنا که شما با پرداخت پول بتوانید پاسپورت یک کشور را بخرید، واقعیت ندارد. هر کشور اروپایی چارچوب و قوانین خود را برای پذیرش مهاجرین دارد؛ اما می‌توان اقامت برخی از کشورهای اروپایی را با سرمایه گذاری و خرید ملک و بدون شرط حضور به دست آورد.

بهترین راه برای مهاجرت به اروپا به همراه اخذ اقامت چیست؟

این موضوع بستگی به شرایط شما دارد. شناخت راه های مهاجرت می تواند اولین گام برای انتخاب بهترین روش باشد. به طور کلی، بهترین و آسان ترین راه ها برای اخذ اقامت اروپا اخذ ویزای کار، تحصیل در دانشگاه های اروپایی، سرمایه گذاری و تمکن مالی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام