ارزانترین کشور اروپایی برای خرید خانه

ارزان ترین شور های اروپایی برای خرید خانه+ موسسه حقوقی سام
ارزان ترین شور های اروپایی برای خرید خانه+ موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی سام با داشتن 16 سال تجربه و بیش از صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت اروپا ، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. راه های قانونی گوناگونی برای اخذ اقامت اروپا وجود دارد که در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد. و ارزانترین کشور های اروپایی برای خرید خانه به شما معرفی می گردد.

در این مقاله قصد داریم درباره ارزانترین کشور اروپایی برای خرید خانه و اقامت بپردازیم. چه کشور هایی با خرید ملک به شما اقامت می دهند؟  با خرید خانه در کدام یک از کشورها می توان اقامت گرفت؟ مسلما اکثر شما در فکر به صرفه ترین کشور جهت خرید ملک و یک سرمایه گذاری سودآور هستید که در بیشترین سطح آرامش و آسایش قرار گرفته است.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

معرفی اخذ اقامت اروپا در برخی از کشور های اروپایی از طریق خرید ملک

در بسیاری از کشورها مانند قبرس جنوبی که با خرید خانه به متقاضیان خود اقامت می دهند متقاضیان به طور مستقیم می توانند برای خود و خانواده شان پاسپورت دریافت کنند. افراد بسیاری خواستار استفاده از این روش می باشند. برای مثال خرید خانه در قبرس جنوبی به مبلغ ۲ میلیون یورو می تواند منتهی به دریافت اقامت شود. کشور های اتحادیه اروپا می توانند مکانی ایده آل برای مردم ایران باشند که می خواهند دست به سرمایه گذاری یا خرید خانه نمایند. با ما همراه باشید تا شما را با ارزانترین کشور اروپایی برای خرید خانه آشنا سازیم. با آگاهی از این کشور ها می توانید بهترین تصمیم را در این خصوص بگیرید و آینده خوبی را برای خود و فرزندانتان رقم بزنید.

معرفی بهترین و ارزانترین کشورها برای خرید خانه

یونان

یونان از کشور های حوزه شینگن به شمار می آید که به علت شرایط ویژه و بخصوص خود یکی از کشورهای خارق العاده جهت خرید خانه به حساب می آید.

یونان مقصد خیلی از  توریست ها می باشد و شما می توانید به وسیله سرمایه گذاری روی خانه در این کشور اقامت طلایی اخذ نمایید. به منظور اینکه بتوانید از امتیازات شهروندی در یونان برخوردار شوید بایستی دست کم خانه ای به ارزش ۲۵۰ هزار یورو خریداری کنید که برای این کشور، نرخ گذاری مطلوبی است و جزء فهرست ارزانترین کشور اروپایی برای خرید خانه به حساب می آید.

نکته حائز اهمیت که بایستی به آن دقت کنید این است که جهت دریافت اقامت این کشور اروپایی به وسیله خانه بایستی به مدت زمان ۵ سال در آن اقامت داشته باشید تا اتباع و تابعیت شما قبول شود. بعد از اخذ اقامت این کشور می توانید برای اعضای خانواده، پدر و مادر خود و همچنین پدر و مادر همسرتان هم تقاضای اقامت نمایید.

در ادامه این مبحث فهرست ارزانترین کشور اروپایی برای خرید خانه را به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

اسپانیا

گلدن ویزا اسپانیا در واقع ویزای سرمایه گذاری اسپانیا که با عنوان برنامه مجوز اقامت یا گلدن ویزای اسپانیا شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۳ توسط دولت اسپانیا به منظور تشویق سرمایه گذاران خارج از اتحادیه اروپا برای سرمایه گذاری در آینده اقتصادی این کشور، معرفی شد. در این برنامه سرمایه گذار و خانواده او با دارا بودن شرایط لازم و سرمایه گذاری حداقل ۵۰۰ هزار یورو در املاک، بیزنس، اوراق قرضه دولتی و یا حساب بانکی به سادگی و با سرعت، مجوز اقامت اسپانیا را دریافت خواهند کرد.

مزیت اصلی این برنامه، اجباری نبودن حداقل مدت اقامت است. کارت اقامت اولیه برای یک سال صادر می‌شود (اگر به اسپانیا سفر کنید، این کارت برای دو سال صادر می‌شود)، که برای پنج سال تمدید می‌شود و پس از آن، مجددا برای پنج سال دیگر، قابل تمدید است.

ارزان ترین کشور های اروپایی برای خرید خانه+ موسسه حقوقی سام

گلدن ویزای اسپانیا

پرتغال

از 8 اکتبر 2012 که برنامه ویزای طلایی پرتغال آغاز به کار کرده تا به امروز، این طرح یکی از محبوب ترین طرح های اقامت در کشورهای اروپایی در میان متقاضیان بوده است. متقاضیانی که ویزای طلایی پرتغال را دریافت می کنند علاوه بر داشتن تمامی مزایای ویزای شینگن، به مجوز اقامت نیز دسترسی خواهند داشت. این ویزا یک ساله بوده و پس از آن قابلیت تمدید به مدت دو سال را دارد. همچنین در طول یک سال اول باید حداقل 7 روز و سپس در هر کدام از دوره های 2 ساله بعدی حداقل 14 روز در پرتغال حضور داشته باشید. این ویزا تمامی اعضای خانواده و فرزندان وابسته را شامل می شود و بعد از 5 سال امکان درخواست برای اقامت دائم اروپا و پاسپورت این کشور فراهم خواهد شد.

ترکیه

از ارزانترین کشور اروپایی برای خرید خانه می توان به ترکیه اشاره کرد. این کشور یکی از همسایه های ایران به حساب می آید که شرایط اقتصادی مطلوبی دارد و از کشور های پیشرفته به شمار می آید.

شما می توانید با خرید خانه به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار جهت اخذ اقامت خود در این کشور مبادرت نمایید. با اخذ اقامت این کشور در حال توسعه میتوانید از امتیازات شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه برخوردار شوید. این کشور به علت همسایگی با ایران از لحاظ فرهنگی بسیار به ایران نزدیک است و انتخاب خیلی خوبی جهت شهروندی به حساب می آید.

ارزان ترین کشور های اروپایی برای خرید خانه+ موسسه حقوقی سام

خرید خانه در ترکیه

دومینیکا

با خرید ملک در این جزیره می توانید اقامت دائم آن را دریافت نمائید و بدین وسیله می توانید به راحتی به 130 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید. این کشور یکی از کشور های اقتصادی و به صرفه جهت خرید خانه و اخذ اقامت است. با خرید خانه با ارزش بیشتر از ۲2۰ هزار دلار می توانید پاسپورت دومینیکا را دریافت نمائید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جمع بندی

در این مقاله در خصوص ارزانترین کشور اروپایی برای خرید خانه مطالبی مهمی را در اختیار شما قرار داده شده است. همه ما به فکر پیدا کردن کشوری به صرفه جهت خرید ملک و یک سرمایه گذاری سود آور هستیم که بدین وسیله بتوانیم آرامش و آسایش خود و خانواده خود را در آینده تامین نمائیم. کشور های اقتصادی بسیاری در این حیطه هستند که به تک تک آنها در این مقاله پرداخته ایم که می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات زیادی کسب نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا می توان اقامت خرید ملک در اروپا را گرفت؟

در بعضی از کشور های اروپایی نظیر قبرس جنوبی، اسپانیا، پرتغال و یونان این امر امکان پذیر است.

چگونه می توان در اروپا ملکی را خریداری نمود؟

با داشتن سرمایه ای در حدود 150000 یورو خرید ملک در یونان امکان پذیر است زیرا به نسبت سایر کشور ها، این امر سرمایه کمتری لازم دارد.

بیشتر بخوانید:  اقامت ثبت شرکت اتریش

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 5 / 5. تعداد نظرات : 1

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام