اقامت اروپا در کمترین زمان ممکن

اخذ اقامت اروپا در کمترین زمان ممکن - موسسه حقوقی سام
اخذ اقامت اروپا در کمترین زمان ممکن - موسسه حقوقی سام

در این مقاله اقامت اروپا در کمترین زمان ممکن مورد بحث و بررسی قرار گیرد . همچنین شما عزیزان میتوانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با پشتیبانی از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید .

امر مهاجرت و تغییر محل زندگی از زمان پیدایش انسان بر روی این کره خاکی وجود داشته و در هر برهه از زمان با دلایلی خاص و کیفیت و شیوه متفاوتی انجام گرفته است. امروزه با وجود مرزهای جغرافیایی و قوانین مختلفی که در هر مرز و محدوده وجود دارد شیوه های مهاجرت و شرایط آن نیز متفاوت و متنوع شده است. در این مقاله موسسه حقوقی و بین المللی سام سعی دارد روش های مختلف اخذ اقامت اروپا را با هم مقایسه نموده و سریع ترین و راحت ترین روش ها را به شما معرفی نماید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

روش های اخذ اقامت اروپا در حال حاضر عبارتند از :

  • سرمایه گذاری و خرید ملک
  • سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • تمکن مالی
  • تحصیلی
  • کاری
  • ازدواج

هر کدام از این روش ها مستلزم داشتن شرایط اولیه ای مانند سرمایه یا سوابق کاری و تحصیلی یا شریک زندگی و … می‌باشند. اما پارامترهای دیگری مانند زمان انجام پروسه، هزینه های انجام کار، مدت اعتبار اقامت اولیه، تعداد و شرایط سنی افرادی که اقامت به آن ها تعلق می‌گیرد و هزینه ها و قوانین موجود برای حفظ این اقامت، میزان راحتی و سختی روش ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد. در حال حاضر زمان انجام پروسه و گرفتن وقت سفارت به راحتی انجام پذیر نیست و گاها تا 2 سال به طول می‌انجامد. ولی موسسه حقوقی و بین المللی سام با استفاده از تجارب و سابقه ی طولانی خود و داشتن بهترین وکلای اروپایی، پروسه های سرمایه گذاری، ثبت شرکت و تمکن مالی را در کمترین زمان ممکن برای متقاضیان اخذ اقامت اروپا انجام می‌دهد. زمان تقریبی پروسه های فوق بین یک ماه تا 6 ماه است.

مدت زمان انجام یک پروسه به این دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است که قبل از پذیرفته شدن درخواست متقاضی اخذ اقامت اروپا، اگر تغییری در شرایط و قوانین مهاجرتی یک کشور اتفاق بیافتد شامل حال آن فرد خواهد شد. اما بعد از اینکه پرونده شخص پذیرفته شد و اقامت ایشان صادر گردید تغییرات قوانین شامل حال ایشان نمی‌شود و به اصطلاح وکلا، قوانین جدید عطف به ماسبق نمی‌شود. در حال حاضر پروسه اخذ اقامت کشور فرانسه به روش تمکن مالی توسط موسسه حقوقی و بین المللی سام به صورت VIP در کمترین زمان ممکن یعنی فقط یک ماه انجام می‌پذیرد.

از دیگر ملاک های مهم در انتخاب روش اخذ اقامت اروپا، شرایط و قوانین کشور مقصد برای تمدید اقامت اولیه است. در اکثر روش های موجود برای اخذ اقامت اروپا، مدت زمان اعتبار اقامت اولیه بین یک تا دو سال می‌باشد و در پنج سال اول متقاضی باید دو تا سه بار تمدید اقامت انجام دهد. برای مثال برای تمدید اقامت سرمایه گذاری و ثبت شرکت، فرد متقاضی موظف است شرکتی که در اروپا ثبت کرده و توسط آن اقامت گرفته را فعال نگه داشته و در هر سال حداقل گردش مالی مد نظر کشور مقصد را ایجاد کرده باشد. همچنین باید هر سال مالیات بردرآمد شرکت را پرداخت نموده باشد. در کشورهای پیشرفته در کنار ثبت شرکت، یک طرح تجاری از فرد متقاضی دریافت می‌کنند که سه سال کاری آینده شرکت در آن شرح داده شده است. در این کشورها علاوه بر فعال بودن شرکت و پرداخت مالیات، فرد متقاضی موظف است تمامی‌ اهداف و مواردی را که در طرح تجاری مطرح نموده عملی نماید تا اقامت ایشان با موفقیت تمدید گردد.

در اقامت تمکن مالی کافی است فرد متقاضی به هنگام تمدید اقامت ثابت کند همچنان تمکن مالی اش در ایران پابرجاست. و دیگر نیازی به پرداخت مالیات و هزینه های جانبی ندارد. بنابراین هزینه های اخذ اقامت اروپا با تمکن مالی نسبت به سایر روش ها پایین تر است.

برتری اقامت سرمایه گذاری خرید ملک نسبت به سایر روش ها در این است که با سرمایه گذاری خرید ملک به فرد متقاضی یک ضرب اقامت دائم تعلق میگیرد. به عنوان مثال کمترین میزان سرمایه گذاری در اروپا و حوزه ی شینگن مختص کشور یونان است که با 250 هزار یورو سرمایه گذاری به تمام اعضای خانواده سرمایه گذار از جمله همسر، فرزندان زیر 21 سال، پدر مادر شخص سرمایه گذار و پدر مادر همسرش یک ضرب اقامت دایم داده می‌شود.

نکته قابل توجه دیگری که در انتخاب روش مهاجرت و کشور مقصد باید به آن توجه کرد شرط حضور برای فرد متقاضی است. اگر کشوری برای فرد متقاضی اخذ اقامت، شرط حضور گذاشته باشد، فرد متقاضی ملزم است هر سال 6 ماه را در آن کشور حاضر باشد تا اقامتش حفظ شود. ولی کشوری که شرط حضور نداشته باشد این امکان را به فرد متقاضی می‌دهد که در هر کدام از کشورهای دیگر که می‌خواهد زندگی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در خصوص اقامت اروپا در کمترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول درباره اقامت اروپا در کمترین زمان ممکن

دریافت اقامت اروپا از چه راه هایی امان پذیر است؟

در حال حاضر روش های سرمایه گذاری (ثبت شرکت و خرید ملک)، تحصیل، تولد، کاری، ازدواج و پناهندگی از راه های دریافت اقامت اروپا هستند.

کدام کشور اروپایی راحت ترین شرایط را برای اخذ اقامت دارد؟

دریافت اقامت اروپا با توجه به شرایط و ویژگی های هر فرد متفاوت است و طبق آن می توان بهترین کشور را پیشنهاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام