موسسه مهاجرتی اروپا

peri-1600

موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت اروپا، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد.

این روزها بسیاری از افراد با هدف برخورداری از امکانات و شرایط بهتر برای ادامه تحصیل، کار یا زندگی سودای مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند. افراد از راه ‌های متعددی اقدام به این کار می‌کنند. یکی از راه ‌های مطمئن برای مهاجرت به صورت قانونی استفاده از خدمات یک موسسه مهاجرتی اروپا است .این موسسه باید بتواند افراد را به خوبی در این زمینه هدایت و راهنمایی کند. یک مؤسسه خوب و مورد اطمینان باید از مجموعه‌ای از حداقل‌ها و شرایط برخوردار باشد تا بتوان کار را به آن سپرد. ما در ادامه مقاله به این موضوع می پردازیم ، پس با ما همراه باشید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

چه خدماتی توسط مؤسسات مهاجرتی اروپا ارائه می‌شود؟

تصوری که بسیاری از افراد نسبت به یک موسسه مهاجرتی اروپا دارند، این است که این مؤسسه ملزم به انجام تمام امور مهاجرتی متقاضی از ابتدا تا انتها است. هر چند این باور و تصور کاملاً اشتباه نیست؛ اما خدماتی که یک مؤسسه مهاجرتی به متقاضیان ارائه می‌کند، همواره به این شکل نخواهد بود.

برای مهاجرت به کشورهای اروپایی روش‌های مختلفی وجود دارد. افراد می‌توانند بر اساس شرایط خود از طریق یکی از آن‌ها اقدام کنند. مهاجرت از طریق تحصیل،مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق تمکن مالی ، مهاجرت استارت‌آپ و غیره برخی از روش‌های مرسوم برای این کار هستند. مؤسسات مهاجرتی بر اساس شرایط متقاضیان یکی از این روش‌ها را انتخاب می‌کند و از آن طریق برای مهاجرت افراد اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

یک شرکت مهاجرتی اروپا در قدم اول وظیفه دارد که به متقاضیان مهاجرت مشاوره‌های تخصصی لازم را ارائه دهد. در واقع، این مؤسسه باید با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود، شرایط متقاضیان را به دقت بررسی کند و بر این اساس، بهترین مسیر و روش برای مهاجرت را پیشنهاد دهد. در مرحله بعد، کارشناسان مؤسسه وظیفه دارند با رضایت متقاضی، مراحل آماده‌ سازی پرونده را تا زمان اخذ پذیرش و ویزای کشور مقصد انجام دهند.

وظایف قانونی مؤسسات مهاجرتی اروپا

بر اساس قانون برای مؤسسات مهاجرتی، وظایفی مشخص شده است. این مؤسسات وظیفه دارند تا در ارائه خدمات به متقاضیان صداقت کامل داشته باشند . سپس تمام مراحل مربوط به مهاجرت و اخذ ویزا را به صورت قانونی انجام دهند. موسسه مهاجرتی اروپا وظیفه دارد که بر اساس شرایط متقاضی تمام روش‌های مهاجرتی را به طور کامل شرح دهد و با استفاده از کارشناسان مجرب و با تجربه خود، مشاوره ‌های تخصصی به آن‌ها ارائه کند.

همچنین این مؤسسات وظیفه دارند که در طول فرایند اخذ پذیرش و ویزا از کشور مورد نظر، تمام رویدادهای جاری را به اطلاع متقاضی برسانند. لذا هیچگونه اطلاعاتی را از آن‌ها مخفی نگه ندارند و در هر مرحله با توجه به شرایط متقاضیان بهترین راهکارها را تا رسیدن به نتیجه نهایی ارائه کنند.

روش‌های تشخیص مؤسسات مهاجرتی اروپا قانونی

با توجه به اینکه مهاجرت به کشور دیگر و ادامه زندگی در آنجا تعیین‌کننده سرنوشت و آینده یک فرد است.  مهم است که پیش از اقدام به سپردن کار به مؤسسات مهاجرتی، از قانونی بودن آن‌ها اطمینان حاصل شود. با انجام این کار، از قرار گرفتن در دام افراد کلاهبردار و سودجو که منجر به از دست رفتن سرمایه می‌شود، پیشگیری می‌شود.

بسیاری از افراد بودند که با سپردن کارهای مهاجرتی خود به مجموعه‌ های غیر معتبر از زندگی در کشور رؤیایی خود محروم شده‌اند. حتی در صورت رفتن به آنجا، به دلیل کامل انجام نشدن روال کار، چیزی جز سرگردانی و تنش و فشار نصیبشان نشده است. از این رو، لازم است در سپردن کارهای مهاجرتی اعتبار مجموعه با دقت زیاد بررسی شود. فاکتورهایی وجود دارند که بر اساس آن‌ها می‌توان مؤسسات قانونی را شناسایی کرد.

مجوز فعالیت رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

در زمینه اعزام دانشجو به خارج از ایران موسساتی که قصد دارند فعالیت کنند، باید از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز مورد نظر را اخذ کنند. بنابراین، مؤسساتی که فاقد این مجوز باشند، از اعتبار قانونی برخوردار نبوده و قابل اعتماد نیستند.

بررسی سابقه کاری و رضایت متقاضیان

یکی از روش‌های پی بردن به اعتبار موسسه مهاجرتی اروپا این است که رضایت متقاضیانی را که از خدمات آن‌ها استفاده کرده‌اند، مورد بررسی قرار داد. مؤسسات معتبر به راحتی این سوابق را در اختیار افراد قرار می‌دهند تا بتوانند میزان رضایت متقاضیان قبلی از روند کار و موفقیت ‌آمیز بودن آن را بررسی کنند.

شرایط پرداخت و باز پرداخت هزینه‌ ها

 در زمینه اخذ ویزا و مهاجرت مؤسساتی که فعالیت می‌کنند، در ازای هزینه ‌هایی که از متقاضیان دریافت می‌کنند، موظف هستند که خدمات ذکر شده در قرارداد را به صورت تمام و کمال ارائه دهند. مؤسسات معتبر معمولاً در قراردادی که فی‌مابین طرفین منعقد می‌شود، ذکر می‌کنند که برخی هزینه‌ها پس از انجام هر مرحله از متقاضی دریافت می‌شود.

بنابراین، مؤسساتی که از متقاضیان درخواست می‌کنند تا هزینه ‌ها را به یکباره و قبل از شروع کار پرداخت کنند، مورد اعتماد نیستند. همچنین مؤسسات معتبر در قرارداد با متقاضیان شرایطی را برای بازپرداخت هزینه ‌ها در نظر می‌گیرند تا در صورتی که فرایند به صورت کامل اجرا نشد یا موفقیت‌آمیز نبود، بخشی از هزینه‌ها به متقاضی برگردانده شود.

ارائه اطلاعات به صورت تخصصی و با جزئیات کامل

آن دسته از مؤسسه های مهاجرت اروپا که به متقاضیان خود تضمین 100 درصد برای به نتیجه رسیدن کار می‌دهند و از ارائه جزئیات مراحل کار اجتناب کرده و به کلی‌گویی اکتفا می‌کنند، مورد اعتماد نیستند. مؤسسات معتبر که از کارشناسان با تجربه و متخصص بهره می‌برند، از تمام مشکلات و سختی‌هایی که در مسیر مهاجرت وجود دارند، مطلع هستند و متقاضیان را نسبت به آن‌ها آگاه می‌کنند. در واقع، این مجموعه‌ها با در نظر گرفتن احتمال شکست در نتیجه، هیچگاه تضمین 100 درصد به متقاضی نمی‌دهند.

افراد متقاضی مهاجرت پس از مراجعه به یک مؤسسه، باید در همان جلسه اول مشاوره در مورد جزئیات مراحل و فرایند پذیرش و اخذ ویزا تمام سؤالات و دغدغه‌های خود را مطرح کنند . به این ترتیب، اطلاعات کارشناسان و تجربه و دانش آن‌ها در این زمینه را مورد سنجش قرار دهند. این کار باعث می‌شود که بتوان به صلاحیت و اعتبار مجموعه مورد نظر پی برد و با اعتماد و آگاهی کامل کار را به آن‌ها واگذار کرد.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نتیجه‌گیری

فرایند مهاجرت و ادامه زندگی در یک کشور دیگر حساسیت‌ها و استرس‌های زیادی به همراه دارد و فرایندی دشوار و پیچیده است. فلسفه وجود موسسه مهاجرتی اروپا این است که با متقاضیان مهاجرت در این مسیر همراه شوند و با توجه به شرایط آن‌ها، مشاوره ‌های لازم را جهت تسریع کار و جلوگیری از اشتباهات ناخواسته ارائه کنند. همه این موارد مستلزم این است که فرایند مهاجرت به مؤسسات معتبر و دارای تجربه و تخصص کافی در این زمینه سپرده شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:  اقامت اسلواکی از طریق سرمایه گذاری

نمونه کارهای موفق موسسه سام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام