راه های دریافت پاسپورت مالتا

پاسپورت مالتا
پاسپورت مالتا

مالتا یکی از موفق‌ترین و پیشرفته‌ترین نقاط در اروپا است. ثبات اقتصادی و سیاسی در این منطقه افراد زیادی را جذب می‌کند. به ‌علاوه سواحل زیبا، غذاهای لذیذ و سایت‌های میراث جهانی بسیار زیبا در این منطقه باعث شده‌اند به‌ سختی بتوان جایی بهتر از مالتا را برای زندگی پیدا کرد؛ به همین علت افراد زیادی به دنبال اخذ پاسپورت مالتا و اقامت در این منطقه هستند.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

رشد اقتصاد در مالتا در یکی از بالاترین سطح‌های اروپا است و به همین علت سرمایه‌گذاران زیادی جذب این منطقه می‌شوند. اگر شما هم به دنبال سکونت در مالتا و زندگی آرامش ‌بخشی هستید با ما همراه شوید. مؤسسه حقوقی و بین‌المللی سام می‌تواند در طول این مسیر به شما کمک کند. کافی است با ما در تماس بوده و از خدمات رایگان مشاوره بهره‌مند گردید.

آشنایی با مالتا و پاسپورت آن

مالتا نام جزیره کوچکی در دریای مدیترانه است که سرمایه‌گذاران و مهاجران را از سراسر جهان جذب می‌کند. این کشور یکی از کوچک‌ترین و پرجمعیت‌ترین بخش‌های اروپا است که دریافت اقامت آن نقاط قوت بسیاری برای شما خواهد داشت. سیستم آموزشی قوی، ثبات اقتصادی و یک زندگی پر از آرامش باعث شده است متقاضیان پاسپورت مالتا روز به ‌روز بیشتر شوند.

شما می‌توانید از راه‌های مختلفی پاسپورت این منطقه را دریافت کنید. قدرت پاسپورت مالتا بالا بوده و شما می‌توانید با آن به کشورهای دیگری نیز سفر داشته باشید. اگر موفق به دریافت پاسپورت این جزیره شوید می‌توانید برای همیشه آن را داشته باشید. تنها کافی است هر ده سال یک‌ بار پاسپورت خود را تمدید کنید.

2

راه ‌های ممکن برای دریافت شهروندی مالتا

برای دریافت پاسپورت مالتا و شهروندی این منطقه می‌توانید یکی از راه‌ های زیر را انتخاب کنید:

دریافت پاسپورت مالتا از طریق ازدواج

یکی از راه‌ هایی که برای کسب شهروندی مالتا پیش رو دارید ازدواج با یکی از شهروندان این منطقه است. ملیت‌ های خارجی که با شهروندان مالتا ازدواج می‌کنند اجازه دارند بدون ویزا در این منطقه زندگی کرده و کار کنند. آن‌ها برای فعالیت ‌های شغلی خود نیاز به دریافت مجوزی نخواهند داشت. البته باید بدانید شما پنج سال بعد از ازدواج قانونی خود می‌توانید برای شهروندی مالتا درخواست بدهید. ازدواج‌ های صوری جرم محسوب شده و بر اساس قانون با آن‌ ها برخورد می‌شود.

دریافت پاسپورت مالتا با گذر زمان

این روش برای دریافت پاسپورت کمی سخت و زمان‌بر است. شما باید به داشتن تمام شرایط مورد نظر دقت کنید تا بعداً برایتان مشکلی ایجاد نشود. زمانی که می‌خواهید درخواست پاسپورت بدهید باید تمام معیارهای مورد نظر در قانون این کشور را داشته باشید. اگر دوست دارید برای همیشه در مالتا زندگی کرده و شهروند این کشور باشید، باید حداقل سی و شش ماه شهروندی این منطقه را داشته باشید. بعد از این کار شما باید موارد مورد نیاز برای شهروندی را تأمین کنید.

3

دریافت پاسپورت مالتا از طریق سرمایه‌گذاری

اگر قصد دارید پاسپورت مالتا را دریافت کنید، سرمایه‌گذاری یکی از گزینه ‌هایی است که پیش رو خواهید داشت. اگر بتوانید تمامی نیازهای لازم در این برنامه را تأمین کنید بعد از 12 ماه یا 36 ماه اقامت در این منطقه می‌توانید پاسپورت خود را دریافت کنید. اعضای خانواده فرد سرمایه‌گذار نیز شهروندی این کشور را دریافت خواهند کرد. اگر شرایط زیر را داشته باشید قادر به اخذ پاسپورت خواهید بود:

  • اگر 18 سال سن یا بالاتر دارید.
  • در گذشته هیچ سابقه جرمی نداشته و اقدام غیر قانونی انجام نداده باشید.
  • شما شهروند هیچ ‌یک از کشورهایی نیستید که در لیست کشورهای تحریم شده قرار دارد.
  • اگر مدت ‌زمان اقامت شما زیر 36 ماه است حداقل 600 هزار دلار باید سرمایه‌گذاری انجام دهید یا اگر وضعیت شهروندی و اقامت شما زیر 12 ماه است باید حداقل 750 هزار دلار سرمایه‌گذاری داشته باشید.
  • می‌توانید یک ملک مسکونی به ارزش 700 هزار دلار در مالتا خریداری کنید یا یک ملک مسکونی به ارزش 16 هزار دلار را در این منطق اجاره کنید.
  • می‌توانید پولی به مبلغ ده هزار دلار را به یک سازمان تأیید شده در مالتا اهدا کنید. این سازمان باید به تأیید سازمان مربوطه در این کشور رسیده باشد.

دریافت پاسپورت جزیره مالتا چگونه به بهتر شدن زندگی شما کمک می‌کند؟

پاسپورت کشور مالتا مزیت‌ هایی مانند سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورهای اروپایی را به همراه خواهد داشت. بعلاوه کسانی که موفق به دریافت پاسپورت مالتا شده‌اند از فرصت ‌های جدید و بسیار خوبی در زندگی خود بهره‌مند خواهند شد، از جمله:

  • می‌توانند به مالتا یا یکی دیگر از ایالت‌ های مورد تأیید در اروپا مهاجرت کنند.
  • بدون نیاز به ویزا و مجوزهای لازم برای افراد خارجی در دانشگاه‌های این کشور به تحصیل بپردازند.
  • از خدمات پزشکی در این منطقه استفاده کنند.
  • اجازه خرید ملک در مالتا را خواهند داشت.
  • می‌توانید یک تجارت بین ‌المللی برای خود ایجاد کرده و آن را توسعه دهید.
  • به بسیاری از بانک ‌های مورداعتماد در اتحادیه اروپا دسترسی خواهید داشت.

رتبه پاسپورت کشور مالتا در جهان

اعتبار پاسپورت مالتا در تاریخ اپریل 2023 در میان کشورهای جهان رتبه 5 را دارد. این ارزیابی بر اساس شاخص رتبه ‌بندی جهانی پاسپورت مشخص شده است. رتبه پاسپورت بر اساس درجه کشورهایی مشخص می‌شود که دارندگان پاسپورت این منطقه اجازه ورود به آن‌ها را بدون ویزا دارند. این افراد می‌توانند به170  کشور بدون داشتن ویزا سفر کنند.

4

هزینه دریافت پاسپورت مالتا

قیمت و هزینه ‌های دریافت پاسپورت مرتباً در حال تغییر است. هزینه های اخذ پاسپورت و اقامت مالتا با توجه به روش اقدام و تعداد اعضای خانواده متغیر می باشد. همچنین متقاضیان اخذ پاسپورت می توانند از روش اهدائی دولتی از همان ابتدا برای دریافت پاسپورت دومینیکا اقدام نمایند و طی مدت 4 تا 6 ماه پاسپورت خود و خانواده را دریافت نمایند.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جمع بندی

مالتا یکی از جزایر بسیار زیبا و پیشرفته در اروپا است که افراد زیادی تمایل به دریافت پاسپورت و اقامت در این منطقه دارند. شما برای اخذ پاسپورت کشور مالتا گزینه ‌های متعددی پیش رو خواهید داشت. برای مثال می‌توانید از طریق سرمایه‌گذاری این کار را شروع کنید.

اقتصاد پایدار و سیستم تحصیلی خوب افراد زیادی را به سمت دریافت پاسپورت مالتا می‌کشاند. اگر شما هم دوست دارید تجربه زندگی در این کشور را داشته باشید با ما در مؤسسه حقوقی و بین‌المللی سام تماس بگیرید. می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان در این مجموعه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  ثبت شرکت در دبی

نمونه کارهای موفق موسسه سام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام