خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی+ موسسه حقوقی سام
خرید ملک در قبرس شمالی+ موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله خرید ملک در قبرس شمالی به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

در سال های گذشته افراد زیادی برای خرید ملک در قبرس شمالی اقدام کرده اند و از دلایل آن می توان به رشد اقتصادی این کشور که منجر به پیشرفت چشمگیر زیرساخت های این کشور شده است اشاره کرد. قبرس شمالی نسبت به قبرس جنوبی از ثروت کمتری برخوردار است اما رشد اقتصادی در این کشور موجب شده که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند. شما می توانید با خرید ملک در قبرس شمالی اقامت این کشور را دریافت کنید و این فرصت مناسبی برای دوران بازنشستگی، فرزندان و تعطیلات شما می باشد. البته باید یادآور شد که قیمت ملک در قبرس شمالی تفاوتی با ایران ندارد اما قابل ذکر است که سرمایه گذاری در قبرس شمالی قابلیت رشد دارد.

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس 

این کشور نسبت به کشور های اروپایی ارزان تر می باشد. با توجه به متغیر بودن قیمت ها نمی توان مبلغ ثابتی را معرفی کرد و لی به طور معمول 50000 پوند حداقل هزینه ی لازم می باشد.

مراحل خرید ملک در قبرس 

برای خرید ملک در این کشور می بایست ابتدا با فعالان و مشاوران تخصصی در این زمینه مشورت کرد. موسسه حقوقی سام در این زمینه شما را همراهی خواهد کرد. مشاوران ما می توانند در انتخاب ملکی که مشکل قانونی یا مالیاتی نداشته باشد و مدارک و سند کامل داشته باشد به شما راهنمایی لازم را بکنند.

پس از انتخاب ملک جهت خرید آن مبلغی معادل 2000 پوند جهت رزرو ملک به فروشنده باید پرداخت شود. پس از تصمیم نهایی حدود 30 درصد از قیمت کل ملک را جهت خرید باید پرداخت نمود که معمولا یک ماه زمان پرداخت پیش خرید می باشد. 5 درصد مالیات برای خرید ملک باید به اداره مالیات پرداخته شود.

شهر های مناسب برای خرید ملک در در این کشور

با توجه به هدف و انگیزه خود می توان برگزید که در کدام شهر سکنا داشته باشید برای مثال شهر اسکله یک شهر ساحلی می باشد و آب و هوای خوبی دارد. شهر فاماگوستا برای افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند، می تواند انتخاب خوبی باشد زیرا معتبرترین دانشگاه قبرس شمالی به نام EMU در این شهر واقع می باشد. شهر گیرنه با توجه به اینکه شهری با ظرفیت جاذبه های تاریخی، طبیعی و توریستی می باشد جزء گران ترین شهر ها بوده و قیمت ملک در این شهر بالاتر بوده و برای سرمایه گذاری مناسب می باشد.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

  • با خرید ملک در این کشور می توان با پرداخت 30 درصد از مبلغ کل ملک، اقامت آنجا را گرفت.
  • قیمت مناسب خرید ملک در این کشور نسبت به سایر کشور ها
  • زمان کمتر برای دریافت ویزا نسبت به سایر کشور ها
  • اطمینان از سرمایه گذاری در قبرس شمالی با توجه به افزایش قیمت ملک در این کشور
  • امنیت در این کشور و نرخ پایین جرم و جنایت
  • استفاده از مزایای اقامت همانند سایر شهروندان نظیر امکانات آموزشی، رفاهی، درمانی
  • آسان بودن سفر از قبرس شمالی به سایر کشور ها و نزدیک بودن این کشور به ایران
  • دریافت مالیات کمتر نسبت به سایر کشورها
  • امکان تحصیل در دانشگاه هایی با امکانات عالی
  • آب و هوای مدیترانه ای

معایب خرید ملک در قبرس شمالی

پس از خرید ملک در این کشور بلافاصله پاسپورت و اقامت دائم به شما تعلق نمی گیرد و این امر زمان بر است. همچنین با توجه به اینکه سرمایه گذاری در قبرس شمالی سودآور است اما در صورت عدم آگاهی منجر به زیان خواهد شد؛ به عنوان مثال ممکن است خریدار مبلغ ملک را تماما پرداخت کند ولی فروشنده به تعهدات خود عمل نکند. یا خرید مکان هایی در روستا که در زمین همسایه های مجاور هستند مشکل ساز هستند. برای جلوگیری از این قبیل مشکلات بهتر است با مشاوران موسسه حقوقی سام ویزا در این زمینه راهنمایی بگیرید.

کشور های اروپایی دیگری هستند که شما می توانید با خرید ملک در این کشورها اقامت اروپا را دریافت نمائید. مانند یونان ، اسپانیا و پرتغال

مدارک لازم برای خرید ملک در قبرس شمالی

  • مشخصات فردی و شغلی خریدار
  • گواهی وضعیت تاهل
  • یک نسخه از توافق نامه یا قولنامه
  • نقشه خانه یا ملک
  • پاسپورت و کپی از آن
  • رسید تایید پرداخت مالیات ملک
  • گواهی سابقه کیفری خریدار

درباره ی قبرس

کشور قبرس در قاره اروپا است اما بخش اروپایی قبرس که عضو اتحادیه اروپا می باشد بخش جنوبی آن است. پایتخت قبرس شمالی، شمال شهرنیکوزیا و پایتخت قبرس جنوبی،جنوب شهر نیکوزیا می باشد. در مورد تفاوت بخش شمالی و جنوبی این کشور باید گفت قبرس شمالی با توجه به اینکه نیازی به اخذ ویزا ندارد برای مهاجرت خانواده مناسب است و روند پذیرش دانشگاه این کشور راحت تر است. حتی دانشگاه های این کشور از رنکینگ خوبی در سطح جهانی برخوردار هستند. همچنین بخش جنوبی این کشور به دلیل عضویت در شینگن می توان به راحتی به کشور های عضو شینگن سفر کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت قبرس و پاسپورت قبرس به لینک های مربوطه در این سایت مراجعه کنید.

موسسه حقوقی سام دارای سال ها فعالیت در زمینه اخذ اقامت و پاسپورت و مشاوره مهاجرت بوده و می تواند بهترین راهنمایی را در زمینه خرید ملک در قبرس شمالی برای شما متقاضیان داشته باشد تا با اطمینان برای اقامت خود اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

آیا می توان در قبرس شمالی به آسانی ملک خرید؟

باید گفت با عدم سو پیشینه و داشتن استطاعت مالی خوب، در این کشور می توان راحت تر نسبت به سایر کشور های اروپایی ملک خرید.

با خرید ملک در قبرس شمالی می توان اقامت گرفت؟

بله با خرید ملک در این کشور، اقامت موقت قبرس شمالی برایتان فراهم می گردد.

قبرس شمالی از نظر امنیت کشور چگونه است؟

این جزیره از سال های گذشته دارای رتبه اول امنیت در جهان و کشور های هم سطح خود بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام 

بیشتر در این رابطه بخوانید . . .