اقامت یونان بدون سرمایه گذاری

اقامت یونان بدون سرمایه گذاری + موسسه حقوقی سام
اقامت یونان بدون سرمایه گذاری + موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله اقامت یونان بدون سرمایه گذاری به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

یکی از سریع ترین و کم هزینه ترین روش های مهاجرت به اروپا، اخذ اقامت یونان بدون سرمایه گذاری است. به همین دلیل ایرانیانی که قصد دارند به اروپا مهاجرت کنند، می توانند برای اخذ اقامت این کشور اقدام نمایند. بسیاری از افراد می خواهند برای تضمین آینده فرزند خود و یا توسعه بخشیدن به کسب و کارشان به اروپا مهاجرت کنند. اما در بسیاری از مواقع برای دریافت ویزای اروپا با مشکلات زیادی روبرو می شوند. شاید در ظاهر یونان اقتصاد قدرتمندی نداشته باشد، اما با مهاجرت به یونان می توانید راحت تر به سایر کشور های اروپایی سفر کنید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با نحوه اخذ اقامت یونان بدون سرمایه گذاری، به طور کامل آشنا کنیم.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مزایای دریافت اقامت یونان بدون سرمایه گذاری

کشور یونان یکی از مناسب ترین کشورهای اروپایی است که می توانید برای مهاجرت به اروپا انتخاب نمایید. زیرا نسبت به سایر کشورهای اروپایی، راحت تر می توانید اقامت آن را دریافت کنید. از طرفی تمدید اقامت یونان بسیار راحت است و شما بدون نیاز به وکیل می توانید اقامت خود را تمدید نمایید. از دیگر مزایای اخذ اقامت یونان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • به راحتی می توانید اقامت خانواده خود را نیز دریافت نمایید.
  • اگر بخواهید در یونان زندگی کنید، می توانید شرکت و یا مغازه داشته باشید و از طریق آن کسب درآمد نمائید.
  • برای دریافت اقامت این کشور بدون نیاز به سرمایه گذاری در اروپا می توانید اقدام نمائید.
  • با دریافت اقامت این کشور می توانید از امکانات تحصیل فرزندان خود در این کشور نیز بهره مند شوید.
  • از دیگر مزایای دریافت اقامت یونان این است که، نیاز به حضور طولانی مدت در یونان نیست.

روش های اخذ اقامت یونان بدون سرمایه گذاری

روش های وجود دارند که بدون نیاز به سرمایه گذاری منجر به اخذ اقامت یونان می شوند. از محبوب ترین این روش ها می توان به تمکن مالی، ثبت شرکت، کار، ازدواج و تحصیل اشاره نمود. که در ادامه به بررسی دقیق تر هر کدام از این روش ها خواهیم پرداخت.

دریافت اقامت یونان از بدون سرمایه گذاری و از طریق تمکن مالی

یکی از روش های اخذ اقامت یونان اقدام از طریق تمکن مالی می باشد. روش FIP یا همان تمکن مالی از ارزان ترین و سریع ترین روش های دریافت اقامت اروپا است. از مزایای دریافت اقامت یونان به روش تمکن مالی ، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • دریافت ویزای شینگن و اقامت اروپا
  • معافیت از پرداخت نمودن مالیات های سالانه یونان
  • عدم نیاز به مدرک زبان یونانی و یا انگلیسی
  • نبود محدودیت سنی برای درخواست مهاجرت و اقامت یونان
  • توانایی زندگی و تردد در کشورهای حوزه شینگن بدون آنکه نیاز به دریافت ویزا داشته باشید
  • عدم نیاز به سرمایه گذاری در اروپا
  • امکان دریافت آسان ویزای آمریکا، انگلستان و کانادا
  • استفاده نمودن از خدمات بیمه پزشکی اروپا

از مهم ترین مدارکی که برای دریافت ویزا از طریق تمکن مالی نیاز دارید نیز می توان به مدارک تمکن، پاسپورت، شناسنامه و شش قطعه عکس اشاره نمود. اگر قرار است اعضای خانواده را نیز با خود همراه نمایید، باید تمامی مدارک فوق را برای آن ها نیز ارائه دهید. همچنین ارائه گواهی شغلی سرپرست خانواده نیز الزامی است.

دریافت اقامت یونان از طریق ثبت شرکت

اشخاص غیر اروپایی می توانند با ثبت نمایندگی شرکت برای خانواده خود و افرادی که در شرکت مشغول به فعالیت هستند، اقامت دریافت نمایند. به همین دلیل است که بدون توجه به ملیت می توانید به صورت گروهی برای ثبت شرکت در یونان اقدام نمایید و اقامت این کشور را برای خود و خانواده دریافت کنید. البته برای اقدام از این طریق باید دارای شرکت فعال در کشور خود باشید، تا بتوانید شعبه دیگر آن را نیز در یونان ثبت نمایید. از مهم ترین مزایای این روش اخذ اقامت یونان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نبود محدودیت سنی برای تقاضای ثبت شرکت
  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • سفر به کشورهای حوزه شینگن بدون نیاز به ویزا
  • مالکیت صد درصدی شرکت
  • امکان افتتاح حساب بانکی اروپا
  • امکان استفاده از مزایای مالیاتی یونان
  • دریافت حق شهروندی
  • استفاده نمودن از قوانین تجاری اتحادیه اروپا

دریافت اقامت از طریق کار

از دیگر روش های اخذ اقامت یونان بدون نیاز به سرمایه گذاری اقدام از طریق کار است. اگر بتوانید یک کارفرما در یونان پیدا کنید و با او قرارداد ببندید، می توانید ویزای کار این کشور را دریافت نمایید. معمولا کارفرمایان در یونان تقاضای نیروی کار خود را منتشر می نمایند. اگر پس از سه ماه نتوانند نیروی کار مورد نظر خود را پیدا کنند، این آگهی در اتحادیه اروپا منتشر می شود. در صورتی که باز هم نیروی مورد نظر یافت نشود، کارفرما می تواند نیروی کار خارجی استخدام نماید.

دریافت اقامت یونان از طریق کار

دریافت اقامت تحصیلی

اقدام از طریق تحصیل از دیگر روش های اخذ اقامت یونان بدون سرمایه گذاری است. دانشجویان بین المللی می توانند اقامت بلند مدت این کشور را دریافت نمایند. اما برای این کار باید بتوانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل نمایند و پس از فارغ التحصیلی در یونان مشغول به کار شوند. برای دریافت این ویزا پذیرش توسط دانشگاه مورد نظر الزامی است. از طرفی برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور علاوه بر پذیرش در دانشگاه مورد نظر، باید تمکن مالی و بیمه نامه نیز ارائه شود.

اقامت یونان بدون سرمایه گذاری + موسسه حقوقی سام

دریافت اقامت تحصیلی یونان

دریافت اقامت از طریق ازدواج

در صورتی که با فردی ازدواج نمائید که شهروند یونان است، نیز می توانید اقامت یونان را دریافت نمایید. البته به دلیل رعایت حق انتخاب در این کشور، محدودیت سنی برای ازدواج تعریف نشده است. بنابراین در صورتی که بخواهید با شهروند یونانی ازدواج نمائید، با ارائه مدارک ازدواج می توانید به اداره ثبت این کشور مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت کنید. پس از آنکه اتحادیه اروپا همسر شما را شهروند بشناسد، می توانید اقامت 5 ساله این کشور را دریافت نمایید. پس از اتمام 5 سال نیز می توانید اقامت خود را به مدت ده سال تمدید نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوال متداول :

بهترين راه براي اخذ اقامت يونان بدون سرمايه گذاري چيست ؟

بنا به تحقيقات به عمل آمده توسط موسسه حقوقي سام ، بهترين روش اخذ اقامت يونان بدون سرمايه گذاري ، ثبت نمايندگي شرکت مي باشد.

آیا برای اقامت یونان می توان از طریق اقامت تحصیلی اقدام کرد؟

بله دانشجویان بین المللی می توانند حتی اقامت دائم داشته باشند ولی برای کار می بایست ویزای تحصیلی را به ویزای کار تبدیل کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام