اقامت نو آفرینی

اقامت نو آفرینی + موسسه حقوقی سام
اقامت نو آفرینی + موسسه حقوقی سام

در این مقاله تلاش شده که روش اقامت نو آفرینی به صورت کامل بررسی و شما متقاضیان مهاجرت را از نحوه اقدام از این روش مطلع سازیم. شما عزیزان می توانید با تماس با همکاران ما، مشاوره رایگان دریافت نمایید. موسسه حقوقی سام با داشتن بیش از صد ها پرونده موفق در دریافت و تمدید کارت اقامت، آماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم می‌باشد.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اقامت نوآفرینی چیست؟

یکی از روش های مهاجرتی جدید می باشد که در برخی کشور ها قابل انجام است. این نوع اقامت در کشور های مختلف با نام های متعددی همچون استارت آپ، نو آفرینی و ابتکار شناخته شده است. برای افرادی که تصمیم به مهاجرت و شروع زندگی جدیدی دارند اما در عین حال نمی خواهند سرمایه زیادی صرف نمایند، یکی از بهترین روش های اقامتی برایشان می تواند ویزای نو آوری باشد. کشور هایی همچون کانادا و انگلستان جز کشور هایی می باشند که شما می توانید از طریق اقامت نو آفرینی در آن ها اقدام نمائید.

برای مهاجرت به کشورهایی همچون کانادا و انگلستان عموماً افرادی که دارای بیزنس و درآمد و یا سرمایه هستند، خواستار اقدام از طریق روش های مبتنی بر سرمایه گذاری می باشند. اقامت نو آفرینی یکی از بهترین روش اخذ اقامت در کانادا و انگلستان می باشد.

روش اقامت از طریق نو آفرینی به چه شکل است؟

در این روش فرد به راه اندازی بیزنسی که بر مبنای نو آوری می باشد، می پردازد و کشور هایی که از طریق این روش قابل اقدام هستند، بر این اساس اجازه اخذ ویزا و سپس اقامت را به فرد خواهند داد. با توجه به اینکه این ویزا بر اساس نوآوری است، فرد باید دارای طرحی نو باشد که این طرح برای آن کشور سود آور باشد و به اقتصاد این کشور کمک نماید. فرد می تواند در طرح ارائه داده شده با افراد دیگری نیز شریک شود.

روش اقامت نو آفرینی کانادا

در روش اقامت نو آفرینی کانادا، فرد با صرف هزینه حدود 130 هزار دلار می تواند در کشور کانادا سرمایه گذاری و کسب سود نماید. در این روش فرد می تواند از وام هایی که دولت کانادا برای این نوع بیزنس ها در نظر گرفته است بهره مند شود.

از دیگر مزایایی که در روش اقامت نو آفرینی وجود دارد، این است که فرد با توجه به اینکه از همان ابتدا اقامت دائم کانادا را اخذ نموده است، نیازی نمی باشد که بیزنس راه اندازی شده را ادامه دهد و می تواند در هر نوع بیزنس یا کار دیگری وارد شود. افرادی که از طریق ویزای استارتاپ کانادا اقدام می نمایند، عموماً می توانند در هر یک از استان های کشور کانادا ساکن شوند و محدودیتی در این زمینه نخواهند داشت.

همانطور که گفته شد ویزای استارت آپ کانادا یکی از انواع ویزای سرمایه گذاری در کانادا می باشد که در نهایت به اخذ اقامت دائم و پاسپورت می انجامد. برای اقدام از این طریق، اقداماتی مورد نیاز می باشد. این اقدامات مربوط به ارائه طرح و بیزنس پلن و اقدامات حقوقی می باشد. انجام پروسه بیزنس پلن حدودا 4 الی 6 ماه زمان می برد. با ارائه بیزنس پلن و تایید آن توسط دولت کانادا، معمولاً ویزای فرد در کمتر از یک سال آماده خواهد شد.

اقامت نو آفرینی انگلستان

اقامت نو آفرینی یکی از روش های مهاجرت به انگلستان می باشد. در این روش ایده یا زمینه شغلی فعلی متقاضی، حوزه نوآوری در انگلستان را مشخص می کند. لازمه اقدام از این روش داشتن ایده نو و جدید می باشد. افرادی که دارای ایده هستند موظف به ارائه بیزینس پلن مورد تایید دولت کشور انگلستان می باشند. در نتیجه داشتن طرح تجاری با نوآوری در کسب و کار، اولین قدم است. افرادی که قصد راه اندازی بیزینس در این کشور را دارند می توانند با ایده های نو و ارائه طرح تجاری مورد تایید، در این کشور اقامت دریافت نمایند. ایده متقاضیان می بایست دارای خلاقیت و نوآوری، توسعه پذیری و قابلیت اجرا باشد. در مرحله بعد اخذ اقامت نوآوری انگلستان، داشتن حداقل دارایی برای سرمایه گذاری بر روی بیزنس می باشد. میزان سرمایه لازم برای این امر 50 تا 100 هزار پوند خواهد بود. به علاوه تایید تمکن مالی لازم برای زندگی نیاز به داشتن 1,270 پوند در حساب بانکی دارد.

شرط حضور برای افراد دارای ویزای نو آفرینی انگلیس سالانه شش ماه می باشد. افراد زیر 60 سال نیز می توانند برای این نوع ویزا اقدام نمایند. مدت زمان انجام این پروسه در انگلستان 6 ماه می باشد. و در ابتدا به متقاضی اقامت 3 ساله اعطا می گردد و پس از پایان 3 سال، برای مدت 2 سال دیگر این نوع اقامت تمدید می گردد. در پایان مجموعا 5 سال امکان اخذ اقامت دائم و سپس دریافت تابعیت و پاسپورت وجود خواهد داشت.

 

اقامت نوآفرینی+ موسسه حقوقی سام

روش های دریافت اقامت نوآفرینی چیست؟

ویژگی های ایده استارتاپی یا ایده برای ویزا و اقامت نو آفرینی

  • ایده باید نو و جدید باشد به گونه ای که در کشور مورد نظر مانند این ایده وجود نداشته باشد.
  • قابلیت رقابت داشته باشد.
  • قابل گسترش باشد یعنی به گونه ای باشد که در زمینه های مختلف در کشور مورد نظر هم بازار خود را پیدا کند.
  • ایده باید قابلیت اشتغال زایی و کارآفرینی را داشته باشد.

مدارک لازم برای اقامت نو آفرینی

  • پاسپورت فعلی یا هر نوع مدرک سفر دیگر
  • مدارک بانکی که نشان دهد به مدت 90 روز قبل از درخواست ویزا حداقل مبلغ 945 پوند در حساب بانکی شما موجود است.
  • مدارک زبان انگلیسی ( آیلتس 5)
  • مدارک نشان دهنده مبلغ سرمایه شما
  • مدارک لازم به صورت ترجمه شده

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

هزینه حدودی در سرمایه گذاری بر پایه اقامت نوآوری یا نو آفرینی کانادا چقدر است؟

در این روش فرد با صرف هزینه حدود 130 هزار دلار می تواند در کشور کانادا سرمایه گذاری و کسب سود نماید. همچنین می توان از وام هایی که دولت کانادا برای این نوع بیزینس ها در نظر گرفته است بهره مند شد.

️طول پروسه دریافت ویزای نو آفرینی کانادا ، نوآوری یا ابتکار در کانادا چقدر است؟

با ارائه بیزنس پلن و تایید آن توسط دولت کانادا، معمولاً ویزای فرد در کمتر از یک سال آماده خواهد شد.

برای کدام کشور شرط حضور برای تمدید اقامت نو آفرینی وجود ندارد؟

برای کشور پرتغال این شرط وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:  مهاجرت سریع به اروپا

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 5 / 5. تعداد نظرات : 1

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام