اقامت دائم اتریش

اقامت دائم اتریش + موسسه حقوقی سام
اقامت دائم اتریش + موسسه حقوقی سام

در این مقاله شیوه های اخذ اقامت دائم اتریش به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

روش های دریافت اقامت دائم اتریش

  • اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی
  • اخذ اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت
  • اخذ اقامت دائم اتریش از طریق کار
  • اخذ اقامت اتریش از طریق تحصیل
  • اخذ اقامت اتریش از طریق ازدواج

اقامت دائم اتریش بدون شک یکی از مطلوب ترین گزینه ها جهت دریافت اقامت اروپا است. زیرا این کشور یکی زیباترین کشور های دنیا برای زندگی به حساب می آید. وین پایتخت این کشور در سال ۲۰۱۸ مقام اول از نظر سطح کیفی زندگی را به خود تخصیص داده است. ترکیبی بی عیب و نقص از ثبات اقتصادی و همچنین فضایی مطمئن و سالم سبب شده تا این کشور به یک محل اقامتی چشمگیر تبدیل گردد.

اتریش یکی از زیباترین و خاص ترین کشورها در دنیا جهت زندگی است. اقامت این کشور یکی از با ارزش ترین مجوز های سکونت در سراسر اروپا به حساب می آید. اشخاصی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند و دارای استقلال مالی هستند می توانند از امکان دریافت اقامت این کشور با موقعیت اداری خیلی ساده برخوردار شوند.

اقامت دائم از طریق تمکن مالی

برای اینکه بتوانید اقامت اتریش را از طریق تمکن مالی دریافت نمایید، باید در ابتدا بتوانید به دولت اتریش ثابت کنید که قادر به پرداخت هزینه های زندگی در این کشور هستید. منابع مالی شما باید جدا از درآمد شغلی شما در اتریش باشد. در غیر این صورت نمی توانید اقامت اتریش را از طریق تمکن مالی دریافت نمائید. جهت اخذ اقامت دائم اتریش به واسطه تمکن مالی بایستی به دولت اتریش اثبات نمائید که قدرت پرداخت مخارج زندگی خود را دارید. منابع پرداخت مخارج بایستی جایی به غیر از درآمد شغلی باشد. زیرا که مهاجرت به اتریش از طریق خود حمایتی مجوز کار در اتریش را به شما نخواهد داد. اخذ اقامت دائم بدین صورت یکی از راحت ترین شیوه های مهاجرت است و از فواید و مزایای بسیاری برخوردار است.

اقامت دائم اتریش از طریق ثبت شرکت

یکی از روش های اخذ اقامت دائم این کشور، سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری و کارآفرینی می تواند روشی جهت اخذ اقامت این کشور باشد. در این شیوه اشخاص بایستی در آغاز به وسیله کشور سوم وارد اتریش شوند و در آنجا شرکت به ثبت برسانند. هنگامی که شرکت مورد نظر ثبت شد بایستی یک طرح توجیهی عرضه نمایند که دولت اتریش با این طرح توافق نماید. پس از توافق با طرح توجیهی، دارایی را باید کم کم به این کشور وارد نماید. پس از آن اقامت آنجا را دریافت نموده و تجارت خود را شروع می کند. به مدت زمان ۵ سال بایستی فرد سرمایه گذار اثبات نماید که مالیات خود را پرداخته، حقوق خود به منزله مدیر عامل و پرسنل را در موعد مقرر پرداخت کرده، بعد از آن این اقامت به دائم مبدل می گردد.

با ثبت شرکت می توان این اقامت را با هم برای دو خانواده دریافت کرد‌. براساس ضوابط مهاجرت این کشور، با ثبت شرکت، مدیر عامل و سهامدار موسسه با خانواده خود شرایط دریافت اقامت این کشور را خواهند داشت. این شرکت بایستی برنامه تجاری داشته باشد. توجه نمائید که برخورداری از مدرک دانشگاهی کارشناسی یا بالاتر برای سهامداران موسسه ضروری است.

اقامت دائم اتریش + موسسه حقوقی سام

اقامت دائم اتریش از طریق ثبت شرکت

اقامت دائم از طریق کار

در روش ویزای کار قوانین متحدی در اتحادیه اروپا وجود دارد که همه کشورهای عضو از آن تبعیت می کنند. به عنوان مثال افرادی که ویزای کار ندارند و تمایل دارند که برای کار در اروپا اقدام نمایند، باید در ابتدا یک کار فرما در اتریش داشته باشند و این کارفرما کار مورد نظر را سه ماه در اتریش آگهی کرده اما اگر کسی در کل اتریش حاضر به پذیرفتن آن نباشد. سپس سه ماه در سطح اتحادیه اروپا آگهی کنند و اگر مجددا کسی حاضر به پذیرش کار نباشد در این صورت است که می تواند برای فرد خارج از اتحادیه اروپا دعوت نامه بفرستد تا شخص متقاضی ویزای کار خود را اخذ کند. در صورتی که متقاضی مشغول به کار شده و مالیات پرداخت کند، می تواند موفق به دریافت اقامت اتریش شود. افرادی که موفق به اخذ ویزای کار اتریش می شوند، پس از حدودا چهار سال کار در اتریش و پرداخت مالیات به دولت اتریش، می توانند موفق به اخذ اقامت دائم اتریش شوند.

اقامت دائم از طریق تحصیل

اتحادیه اروپا دارای ۲۸ کشور است. اتریش هم یکی از این کشور ها می‌باشد‌. در خصوص دریافت اقامت دائم اتریش به وسیله تحصیل کشورهایی نظیر اتریش، آلمان، دانمارک و… درخواست کنندگان زیادی دارند. قصد اصلی درخواست کنندگان دستیابی به درآمد خیلی زیاد و اقامت در این قاره است. افرادی که موفق به دریافت ویزای تحصیلی می شوند پس از فارغ التحصیلی از فرصت بیشتری جهت یافتن کار و دریافت اقامت دائم اتریش از طریق کار برخوردار خواهند بود‌. درخواست کنندگان با کار کردن به مدت زمان ۴ سال در این کشور و پرداخت مالیات در این مدت می توانند جهت دریافت اقامت دائم این کشور مبادرت نمایند.

اقامت از طریق ازدواج

یکی از روش های اخذ اقامت دائم اتریش، ازدواج است. در این شیوه، بعد از ازدواج، اسناد هویتی، سند ازدواج و اسناد مورد نظر دیگر بایستی به سفارت این کشور عرضه شود. بعد از گذراندن مراحل قانونی تقاضای ویزا، درخواست کننده می تواند اقامت این کشور و در نتیجه تابعیت آن را دریافت نماید‌. اسنادی که به افسر ویزا عرضه داده می شود اسنادی نظیر پیامک های دو نفره، عکس های دو نفره، تصویری از چت روم و مکالمات آنها است. این اسناد هیچ گونه جنبه علمی و مدرک محکمی نظیر سند ازدواج نخواهد بود و ارائه سند ازدواج از ملزومات این روش است.

مزایای اقامت در اتریش

  • اخذ پاسپورت اتریش
  • با در دست داشتن این پاسپورت می توانید به همه کشورهای عضو شنگن سفر نمائید یا اینکه در آنجا زندگی کنید بی آنکه با محدودیت یا مانعی روبرو شوید.
  • سهولت در دریافت ویزای کانادا ، آمریکا و استرالیا

اقامت دائم اتریش یکی از بهترین انتخاب ها جهت اخذ اقامت اروپا است. از راه های متنوعی می توان اقامت دائم این کشور را دریافت نمود؛ که هر کدام نیازمند شرایط خاصی است. این روش ها شامل ازدواج، سرمایه گذاری، تمکن مالی، ثبت شرکت و… است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پرسش های متداول

از چه راه هایی می توان اقامت دائم اتریش را کسب کرد؟

به طور کلی از طریق تمکن مالی، ثبت شرکت، کار، تحصیل و ازدواج می توان اقامت دائم اتریش را اخذ کرد.

چگونه با تمکن مالی می توان اقامت دائم اتریش را دریافت کرد؟

برای این کار می بایست منبع درآمد خود را به دولت اتریش ثابت کنید و این درآمد سوای درآمد شغلی شما باشد.

بیشتر بخوانید:  اقامت ترکیه با ثبت شرکت

نمونه کارهای موفق موسسه سام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام