اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو

اقامت اروپا با 50 هزار یورو+ موسسه حقوقی سام
اقامت اروپا با 50 هزار یورو+ موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت اروپا ، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله  اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

شرایط اقامت به وسیله سرمایه گذاری در این مبحث مورد ارزیابی و تحلیل قرار می گیرد. در مجموع دریافت اقامت از این طریق یک فرصت خیلی مناسب برای سرمایه گذاران خارجی است، چرا که با این مقدار مبلغ کم دریافت اقامت اروپا به آسانی میسر نیست و خیلی از کشور های اروپایی برای اخذ اقامت و تبعه کشور خود مبلغ های خیلی بیشتری را به سرمایه گذاران اعلام می کنند، اما با ۵۰ هزار یورو می توان اقامت بعضی از کشور ها را دریافت نمود و به اقامت اروپا دست پیدا کرد. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا مواردی نظیر پروسه های ثبت نمایندگی شرکت، تمکن مالی، خرید سهام موسسات در لتونی، مزایای سرمایه گذاری در اروپا و خیلی موارد دیگر آشنا شوید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرایط اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو

چنانچه دوست دارید اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو را بدست آورید در آغاز این امر باید روش های اقامتی که می توان با این میزان سرمایه از طریق آن ها اقدام نمود را بررسی نمائید. روش هایی مثل سرمایه گذاری در راستای دريافت اقامت با خرید ملک برای شما مناسب نیستند زیرا شما می بایست حداقل 250 هزار یورو ملک خریداری نمائید تا بتوانید اقامت اروپا را دریافت کنید. گزینه بعدی پروسه تمکن مالی می باشد که در پروسه های تمکن مالی شما نیاز به سرمایه گذاری و پرداخت مالیات در کشور مورد نظر را نخواهید داشت. در نتیجه می توانید با اثبات مدارک تمکن مالی از این روش اقدام نمائید. یکی از گزینه هایی که می توان پیشنهاد داد، ثبت نمایندگی شرکت در کشور مورد نظر می باشد. این روش به نسبت ثبت شرکت از هزینه های کمتری برخودار است که در ادامه این روش ها را به صورت جزئی تر بررسی می نمائیم.

اقامت اروپا با 50 هزار یورو از طریق تمکن مالی

دریافت اقامت اروپا با تمکن مالی یکی از روش های سریع برای گرفتن اقامت می باشد. درکل اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی یعنی این که متقاضی بدون نیاز به کار کردن در کشور مقصد می تواند زندگی خود را اداره کند. برای این منظور می بایست گردش حساب خود را به همراه سایر مدارک مانند گواهی اسناد و مالکیت ها و سهام و… ارائه کنید. برای اثبات این موضوع،  متقاضی می تواند درآمد دریافتی خود را از طریق نشان دادن سود سرمایه سپرده گذاری، سهام شرکت و حقوق بازنشستگی ارائه دهد. متقاضیان با اثبات تمکن مالی در کشور خود می توانند برای خود، همسر و فرزندان تحت تکفل اقامت دریافت نمایند. این اقامت به اشخاصی تعلق میگیرد که از تمکن مالی برخوردار باشند. افرادی که اقامت اروپا با تمکن مالی را دریافت می نمایند، نیازی به کار در اروپا نخواهند داشت و دولت های اروپایی انتظار دریافت مالیات و بیلان سالیانه از این افراد را نخواهند داشت.

درآمد ثابت ماهیانه از 4 طریق زیر قابل اثبات می باشد:

  • سود حاصل از سپرده بانکی
  • اجاره نامه ملکی
  • حقوق بازنشستگی
  • سود حاصل از سهام بورس

در این روش نیاز به سرمایه گذاری فرد متقاضی نمی باشد و فقط نیاز است که مدارک تمکن مالی را دارا باشند و پروسه حقوقی و اجرایی را توسط مجموعه ای متخصص پیش ببرند. اقامت تمکن مالی از کشور های محدودی امکان پذیر می باشد مانند یونان ،اقامت اسپانیا ، پرتغال

اقامت اروپا از طریق ثبت نمایندگی شرکت با 50 هزار یورو در یونان

طبق قوانین مهاجرتی یونان، اشخاص غیر اروپائی می‌توانند اقامت این کشور را از طریق ثبت شرکت برای چند خانواده یعنی مدیر عامل و سهامداران شرکت به همراه اعضای خانواده شان دریافت کنند.اقامت اروپا از طريق ثبت شرکت  یا نمایندگی در یونان توسط اتباع خارجی بدون توجه به ملیت یا محل اقامت، امکان پذیر می‌باشد.

مشابه روش ثبت شرکت، از طریق ثبت شعبه (دفتر نمایندگی) شرکت در یونان نیز می‌توان برای چند خانواده یعنی مدیر عامل و سهامداران شرکت به همراه اعضای خانواده شان، اقامت یونان را دریافت کرد. برای این منظور، متقاضی اقامت یونان باید صاحب یک شرکت در ایران بوده یا به عنوان نماینده یک شرکت فعال در ایران معرفی گردد تا دفتر نمایندگی شرکت مذکور در یونان ثبت شده و برای مدیران این شعبه اقامت اروپا اخذ شود.

اقامت اروپا با 50 هزار یورو+ موسسه حقوقی سام

اقامت اروپا با 50 هزار یورو از طریق ثبت شرکت در یونان

اقامت اروپا به وسیله خرید سهام موسسات در کشور لتونی

اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو به وسیله خرید سهام موسسات در لتونی به چه صورتی است؟ یکی از روش های دریافت اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو ، خرید سهام موسساتی که مشغول کار و فعالیت در لتونی هستند. کشور لتونی با عرضه این برنامه به سرمایه داران خارجی، آنها را تشویق کرده تا با این میزان وجه کم سرمایه گذاری، قادر به دریافت اقامت دائم و تابعیت اروپا شده و قلمرو و مملکت  دومی برای خود و فرزندانشان فراهم کرده باشد. دست کم سرمایه مورد نظر جهت حضور در برنامه خرید سهام موسسات در لتونی ۵۰۰۰۰ یورو می باشد و سرمایه داران با حضور در این طرح جواز اقامت موقت ۵ ساله این کشور را به شکل یک جا اخذ می نمایند. هزینه های نامبرده شده در این مبحث را می توان در طی مدت ۵ سال پرداخت کرد:

  • پنجاه هزار یورو سرمایه غیر قابل برگشت به سرمایه دار
  • ده هزار بورو مخارج دولتی
  • به جهت دریافت اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو به وسیله خرید سهام موسسات در لتونی، سرمایه دار فقط بایستی دربردارنده شروط حداقلی ذیل باشد تا واجد شرایط موسسه در این طرح شود:
  • عرضه مدرک جهت نداشتن سوء پیشینه از کشور مبدا و کشور سرمایه گذار
  • عرضه نامه ای جهت معلوم بودن منبع درآمد حساب های شخصی سرمایه دار
  • داشتن دست کم ۱۸ سال سن

بهتر است بدانید بعد از ۵ سال اقامت در این کشور می توان جهت اخذ کارت اقامت دائم مبادرت نمود که مسلما جهت محقق شدن این مسئله بایستی ۴ سال از این ۵ سال را در اروپا سکونت داشته باشد.

مزایای اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو

  • دریافت اقامت اروپا با هزینه تقریبا پایین
  • امکان رفت و آمد و حتی اقامت در ۲۶ کشور عضو شینگن
  • امکان همراه بودن اعضای خانواده، همسر و فرزندان کمتر از سن ۱۸ سال
  • امنیت زیاد سرمایه گذاری درکشور های اروپایی
  • اخذ سکونت دائم برای تمام اعضای خانواده بعد از گذراندن ۵ سال
  • فرصت بکارگیری از تحصیل رایگان و دیگر خدمات دولتی
  • در صورت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات:
  • بالا رفتن ارزش املاک و مستغلات و سود حاصل از آن
  • توانایی اجاره دادن ملک و دستیابی به درآمد مضاعف از سرمایه گذاری صورت گرفته

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

بهترين روش جهت اخذ اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو چه روشي مي باشد؟

از نظر موسسه حقوقي سام بهترين روش براي اخذ اقامت اروپا با 50 هزار يورو روش تمکن مالي و يا ثبت نمايندگي مي باشد.

با این روش ادامه تحصیل فرزندان امکان پذیر است؟

فرزندان زیر 18 سال امکان ادامه تحصیل رایگان دارند.

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 5 / 5. تعداد نظرات : 1

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام