اقامت اروپا از طریق خرید سهام

اقامت اروپا از طریق خرید سهام + موسسه حقوقی سام
اقامت اروپا از طریق خرید سهام + موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی  سام با داشتن 16 سال تجربه و صدها نمونه موفق اخذ کارت اقامت اروپا ، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله شیوه های اخذ اقامت اروپا از طریق خرید سهام به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار میگیرد. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اخذ اقامت از طریق خرید سهام

امروزه دغدغه بسیاری از ما، مهاجرت به کشورهایی با رفاه بالا، امن و آرام می‌باشد. یکی از مطمئن‌ترین مقصدها، کشورهای اروپایی هستند. مهاجرت از روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که یکی از امن‌ترین روش آن خرید سهام کشور مقصد می باشد. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که  اقامت اروپا از طریق خرید سهام چگونه ممکن است؟ جواب این سوال پیش ماست. درحالی که روش های متعددی برای اخذ اقامت وجود دارد اما تعدادی از کشور ها این امکان را فراهم می کنند که بتوانید با خرید سهام و ملک اقامت آن کشور را اخذ نمائید. به طور مثال با خرید یک ملک به ارزش 250 هزار یورو در یونان و یا 500 هزار یورو در اسپانیا می‌توانید اقامت این کشورها را بگیرید.

معمولا سرمایه ‌گذاری هایی که منجر به اخذ اقامت اروپا می شوند، دارای سود بالایی نیستند برای مثال: کشوری مانند پرتغال 2 تا 3 درصد به شما سود یورویی می دهد ولی در این حالت شما هم اقامت آن کشور را کسب می‌کنید، هم سود یورویی دریافت می‌کنید و هم پس از اخذ اقامت امکان باز پس‌گیری مبلغ سرمایه‌گذاری برای شما فراهم می‌شود.

گاهی اوقات شما حتی با سرمایه گذاری 50 هزار یورو نیز می توانید اقامت یک کشور اروپایی را کسب کنید. سرمایه گذاری درست می تواند تا 10 الی 15 درصد نیز برای شما سودآوری داشته باشد به شرط اینکه خودتان نیز بر روی آن کار کنید و درست‌ترین تصمیم را بگیرید. در خیلی از کشور ها مانند اتریش و یا یونان شما با سرمایه‌گذاری درست سرمایه خود را چندین برابر می کنید و اقامت آن کشور اروپایی را نیز به راحتی کسب می‌کنید. همه چیز به تصمیم گیری صحیح شما بستگی دارد.

در ادامه لازم به ذکر است کشور هایی نیز هستند که افراد متقاضی می توانند از طریق خرید سهام کسب و کار و توسعه فعالیت های اقتصادی آن اقامت آن کشور ها را برای خود و خانواده خود اخذ نمایند. به طور مثال در کشور انگلستان و اسپانیا این روش مورد تقاضا قرار می گیرد. در ادامه اخذ اقامت انگلستان و اسپانیا از طریق خرید سهام را به صورت مختصر بررسی می نمائیم:

اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید سهام

متقاضیان سرمایه گذاری و اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید سهام می بایست حداقل سه ماه قبل از اقدام برای درخواست اقامت، مبلغ 2 میلیون پوند را در حساب خود به دولت انگلستان ارائه دهند. اقامت انگلستان از طریق خرید سهام، شامل فرد متقاضی، همسر و فرزندان زیر 18 سال او می شود.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید سهام

خرید اوراق قرضه دولتی یکی از روش های دریافت اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری می باشد. مبلغ سرمایه گذاری در این موضوع باید حداقل 1 میلیون یورو باشد تا بتوان روی بحث اخذ اقامت اسپانیا، اقدام کرد. اوراق قرضه دولتی عموما در بحث آبادانی شهر ها و پروژه های مناقصه ای دولتی می باشد که صرف ایجاد توسعه و زیر ساخت های عمرانی و آبادانی کشور می شود.

شاخص های اقتصادی موثر در خرید سهام

 از دیگر مواردی که در بحث اخذ اقامت اروپا از طریق خرید سهام باید بررسی شود، شاخص اقتصادی است.

شاخص نرخ بیکاری، نرخ تورم، نرخ مالیات از عوامل مهم شاخص های اقتصادی می باشد.

اقامت اروپا با خرید سهام+ موسسه حقوقی سام

شاخص های اقتصادی موثر در خرید سهام

نکات با اهمیت در رابطه با سرمایه‌گذاری در اروپا

برای سرمایه‌گذاری در یک کشور اروپایی لازم است چندین فاکتور بررسی شود، این فاکتورها شامل مصادره اموال، کنترل دولت بر فساد و امنیت آن کشور برای سرمایه‌گذاری است.

چگونگی کنترل فساد، در اروپا

نرخ کنترل فساد در بازه‌ای بین 2.5- تا 2.5+ است که هرچه به 2.5+ نزدیک باشد یعنی کنترل فساد بیشتر در نتیجه برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است به عنوان مثال سوئیس با نرخ 2.01+ از امن‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری است.

وضعیت مصادره اموال در اروپا

همانطور که می‌دانید احتمال دارد دولت کشور مقصد، اموال شما را مصادره کند اما باز هم در این مورد یک بازه وجود دارد که عدد آن بین 7-1 تعریف میشود و هرچه این عدد به 1 نزدیک‌تر باشد، کشور امن‌تر است به عنوان مثال یونان، سوئیس، فرانسه و … همگی دارای نرخ 1 می‌باشند.

اقامت اروپا و شرایط تاثیرگذار بر دارایی

عوامل متعددی می‌تواند بر میزان سرمایه یا به عبارتی سود یا ضرردهی آن تاثیرگذار باشد. مثلا نرخ بیکاری در یک کشور مشخص‌کننده رفتار دولت و برنامه‌ریزی آن برای بازار کار است پس هرچه نرخ بیکاری کمتر باشد یعنی دولت قادر به مدیریت بیشتر است در نتیجه تمایل افراد برای سرمایه‌گذاری و مهاجرت به آن کشور بیشتر می‌شود در کشورهای حوزه اروپا، آلمان کمترین میزان نرخ بیکاری را دارد.

اما مالیات! همه‌ی ما می‌دانیم که در کشورهای خارجی مالیات از اصلی‌ترین مسائل پیش‌رو هر مهاجر یا شهروندی است با این حال باید بدانیم که از این مسئله نمی‌توان به راحتی عبور کرد. نرخ مالیات در کشورهای اروپایی متفاوت است و مسلما تمایل افراد به مالیات کمتر است گرچه کشورهایی که رفاه بالاتری دارند، بالطبع مالیات بیشتری هم دارند. از دیگر مسائل مهم تورم و میزان ثبات اقتصادی است که هرچه پایین‌تر باشد، بهتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره تخصصی و رایگان

فرم تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول

چه مقدار سرمایه برای تابعیت در اروپا نیاز است؟

حداقل سرمایه برای شروع سرمایه گذاری در کشور های اتحادیه اروپا حدود 65000 یورو است همچنین شما برای همسر و فرزندان زیر 18 سال برای هرکدام باید 25000 یورو پرداخت کنید .

آیا تابعیت و مجوز اقامت اروپا از طریق خرید سهام منقضی است؟

تنها در صورت انجام دادن جرم و رعایت نکردن قوانین و عدم پرداخت مالیات ممکن است در روند تمدید اقامت دچار مشکل شوید

از چه کشور هایی با خرید سهام می توان اقامت گرفت؟

از کشور های لتونی،انگلستان و مالتا با خرید سهام می توان اقامت کسب کرد.

بیشتر بخوانید:  اقامت ثبت شرکت در هلند

آیا این پست برای شما مفید بوده است ؟

برای نظر دهی بر روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین نظرات 0 / 5. تعداد نظرات : 0

نظری برای این پست موجود نیست.

نمونه کارهای موفق موسسه سام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات موسسه حقوقی سام